Е, СЪРАТНИЦИ, УСПЯХ И ДНЕС ДА ВИ ЗАРАДВАМ С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЛАВ ВЕЧЕ Е ГОЛЯМ, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙ!
*Саня*
- Крилата ѝ бяха сломени, но ще лети както някога. Дали Кале се опита да каже нещо с този текст? Звездата ѝ изгря бързо. Радваше ни с творчеството си, но не беше за дълго. Беше на върха на кариерата си, подготвяше албум, хората я обичаха, но после нещо се случи. Какво накара едно младо, красиво и талантливо, което имаше всичко за което може да мечтае да се опита да сложи край на живота си? Доста неща се изписаха в медийното пространство. Доста хора се и изказаха. Но къде е истината? Тези отговори се надяваме да получим от нейните колежки и приятелки Саня, Ксения и Ивана.
- Искам да подчертаем, че не търсим показност с това интервю. Тук сме, за да кажем истината, а не добием по-голяма популярност покрай инцидента подобно на други хора.
- Вие трите ме потърсихте за това интервю и се съгласихме, че ще говорим самата истина, нали така.
- Точно така. – и трите кимнахме, а сълзите вече напираха в очите ми, но се опитвах всячески да не им позволям да излязат. Щеше да бъде тежко, но трябваше. Дължахме ѝ го. И на нея и на всички, които са били или биха могли да бъдат в нейното положение. Истината трябваше да излезе наяве. Всички бяха на това мнение.
- Добре, да започнем от самото начало. Ален някога показвал ли е агресия към някоя от вас? Знаехте ли, че е склонен към насилие?
- Не. – и трите бяхме категорични. – С нас никога не е бил такъв. Не е имало ограничения или нещо подобно. Да, държеше да знае за всичко, което правим, но винаги се е държал добре.
- Кога се промени това?
- Към нас никога не е имало промяна. В началото към нея също нямаше, докато беше с Душан.
- А, след това?
- След това тя започна да се дистанцира. Имаше синини по себе си, но когато я питахме тя казваше че се е ударила някъде. – Ксения отговори.
- А, кога разбрахте истината.
- Саня разбра първа. Беше отишла до апартамента ѝ да я види.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomanceПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...