Глава 18 - Свободна съм

946 139 187
                                    




ГЛАВАТА ПРИСТИГА ДО ВАС СЪС СЪДЕЙСТВИЕТО НА ОЩЕ ЕДНА КРАСИВА КРУШЕВАШКА КРАСАВИЦА, А ИМЕННО natasamihailovic

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ И АКО Е ТАКА, ЗНАТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НАСТЪПИ ЕДИН ПОВРАТЕН МОМЕНТ ЗА КАТАРИНА, ХД.

ЕНИУЕЕЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙ

*Катарина*

- Гледайте секси. Точно така. Да, прекрасни сте. Ксенджи, свали веждата. – изпълнявахме заръките на фотографа и всячески се опитвах да не мигам, когато светкавицата освети очите ми. – Саня и Кале малко да се съберат. Тооо, ето това е! Браво, момичета.

Излязохме в малка почивка между смяната на тоалети и в това време и онази извести присъствието си чрез гадният си глас и хилене.

- Стигаа, ужасееен сии! Душанее, брее!

Свих юмрук щом чух това, а Саня до мен ме ощипа дискретно, за да се държа на положение. Това и правех, мамка му! Ако не се държах на положение досега да ѝ бях скочила.

- Да, и аз те обичам. Много! Нее, аз повече. Аз ти казах! Абе, ей! – не спираше да се кикоти като хиена.

Ооо, това беше война. И аз нямаше да се оставя да бъда победена току-така.

Прошепна нещо на момичетата и видях Ксения да вади телефона си.

- Едно, две, три и...

Ивана започна да тактува на масичката и аз гледах любопитно. Какво бяха намислили тези трите откачалки?

- Kiša rosi, kiša rosi, Duško travu kosi! А ja mala, a ja mala u bostanu sama! – гласовете им се сляха в едно и вече разбрах за какво идеше реч. Ей, обичах ги!

- Кале?

- Šuška se šuška da ja volim Duška! Možda jeste možda nije, moje srca tajnu krije! – изпях припева, достатъчно силно че и онази да чуе. - Šuška se šuška da ja volim Duška! Možda jeste možda nije, moje srca tajnu krije!

- Как убиваме скуката, дами и господа. – Ивана се засмя, а Ксения вече бе заета да пие кафе без ръце.

- Ооо, успях да пия така кафе. Гордея се със себе си. – имаше най-доволната усмивка на лицето си и не можех да не се засмея. Боже, не съм вярвала че ще го кажа, но добре че бяха те трите. Саня ме дръпна, за да ми каже нещо и аз присвих очи, фокусирайки се.

Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin