Я, ДА ВИДЯ КОЙ МЕ ОБИЧА? А? А?
НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО...ТАКА КАКТО ВИ ОБИЧАМ МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОООООГО
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖООЙЙЙ
*Катарина*
- Ооо, здравей! – очите ми се събраха щом ме целуна, но аз го избутах от себе си и това го изненада. – Какво? Защо се дърпаш сега?
- Чакай, чакай нещо си се объркал. – изсмях се.
- Как така?
- Това снощи беше грешка. Обичам Душан.
- Но вие не сте заедно вече? А, и никога не си му била нещо повече от любовница.
- И все пак това не променя факта, че го обичам. Снощи беше грешка.
- Не мисля, че беше грешка, защото изрично ми каза че си готова на всичко за слава. – изсмя се и той самият. – Не е сякаш беше против волята ти. Дори ти хареса.
- Алене, обичам Душан. Кое не разбра? Нека просто забравим за случилото се. Остава между нас и се държим сякаш никога, нищо не се е случвало. Нека не се залъгваме и двамата. Нито аз имам чувста към теб, нито ти към мен. Просто секс. И дотам.
- Но –
Ju куку майко драга мила!
- Алене, ако кажеш на някого ще кажа на всички, че си ме изнасилил. Забравяме за случилото се и точка.
Споменът оживя в главата ми за пореден път докато пиех кафе на терасата и както всеки друг път гърдите ме стегнаха болезнено. Беше късно да се проклинам. Да се самосъжалявам. Беше глупаво и да мисля, че това никога нямаше да излезе наяве. Балонът, в който живеех се спука рязко и без абсолютно никакво предупреждение и сега единствено можех да плача вкъщи, а навън да се усмихвам фалшиво. За краят на връзката ни дори се беше разчуло, защото шибаните папараци ме бяха снимали пред дома на Душан с куфарите. Ако можех да върна времето назад никога нямаше да си легна с Ален, нищо че по това време с Душан дори не бяхме заедно, но гневът беше лош съветник и това щеше да ми е за урок. От високо лесно се падаше... Беше ми странно да не си лягам с него, да не се прибира вкъщи, да не бъдем заедно, но сама си бях виновна. Навярно трябваше да му кажа всичко, но не исках да го губя, а разбереше ли за всичко точно това щеше да се случи. То се и се случи и разбра по най-неподходящият възможен начин. Все още се опитвах да разбера как така бяхме записани и кой изобщо разполагаше с тези записи, като Ален обеща да се погрижи. И за двама ни беше важно да се намери проклетника, защото този клип видеше ли бял свят щеше да бъде грозно. Успях да му хвърля едно око, тъй като онзи ден Душан забрави телефона си незаключен, а клипът беше паузиран. Не знам как съм могла да бъда толкова глупава, че да не видя че ни снимат, но можех само да се моля това нещо да не видеше бял свят.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomantizmПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...