ДОБРЕ, ТАЗИ ГЛАВА НЕ Я ЗАБАВИХ И ОПРАВИХ ПРОБЛЕМИТЕ С НЕЯ. НЕ Е ОТ НАЙ-ДЪЛГИТЕ, НО Е ЗАДОВОЛИТЕЛНА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО КРАЯТ Е ЕДИН ПЪТ, ХД.
ЕНИУЕЕЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Душан*
Беше изключително трудно да крия пръстена от нея и затова го бях заключил насигурно в сейфа ми в офиса, защото за в този вкъщи тя имаше пин кода и не беше вариант. Отделно и малкият обичаше да барника навсякъде. Вече бях и организарал почивката ни и другият уикенд заминавахме за Занзибар и точно там щях да предложа. Вълнувах се още от сега. Знаех, че едва ли щеше да каже „Не", но все пак ми беше хем притеснено хем се вълнувах. Беше сложно чувство, честно казано. Катарина усещаше нещо явно, защото по нейни думи съм се държал странно и подозрително и на моменти и аз самият се усещах че се държах като тийейджър, който се крие от техните че пуши. И това ми се беше случвало и последният път едва не запалих къщата, защото пушех на тераста и си метнах фаса през тераста понеже чух баба ми да влиза и той пък с моят късмет взе че падна точно на тентата долу. Така ме и хванаха всъщност и после ме набиха, но това бе отделен въпрос. Веднъж ме набиха, защото пуша, а вторият път ядох бой от дядо ми защото съм се криел като ученичка вместо да си извадя цигарите като мъж на масата и да им кажа, че пуша. Да, определено беше забавно да си отглеждан през деветдесетте и ранните години на новият век. Телефонът ми звънна, прекъсвайки работата ми и бях готов да псувам, но всяка ругатня замря на езика ми щом видях кой ме търсеше.
- Да, любов моя?
- Бебе, имаш ли работа?
- Ммм, работя в момента. Защо има ли нещо?
- Преди да ми се скараш...
О, Боже, пак беше колата. Мамка му, това щеше да е вторият път за този месец.
- Колата ли блъсна пак, бебе? Колко е зле този път? – въздъхнах.
- Нее, не е колата. Един път ще закача бронята и няма да спреш да ми го натякваш. Ей, значиии!
- Закачам те просто. Кажи сега какво има.
- Сутринта в бързината съм си забравила чантата явно и съм без документи, а снимаме клип и няма как да прибягам до вкъщи. Ще ми ги донесеш ли, моля те?
VOUS LISEZ
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
Roman d'amourПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...