ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВАЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ. КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО СЕ ШУШУКА, ЧЕ МАЛКАТА ОБИЧА ДУШКО, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮ
ЕНДЖООЙЙ
*Катарина*
Нямах си и на идея какво правех. Или какво той бе направил с мен. Нещо определено не бе наред с мен, защото вместо да побягна надалеч и да го зашлевя след като ми каза, че е женен аз вече втора сутрин подред се будех до него. Може би отговорът се криеше в това, че той ми даваше неща които никой не ми давал досега. И не говорех само за секса. Разбира се, той беше огромен плюс, защото бе хубав. Но имаше и нещо друго, което ме задържеше тук и то беше колко спокойна се чувствах с него. И ме караше да се чувствам желана, а всяка жена обичаше да се чувства така. Вдигнах поглед и се взрях в спокойното му спящо изражение, а той се размърда и после се обърна пленявайки тялото ми между него и леглото. Изкикотих се, а той въздъхна в съня си и отпусна глава на гърдите ми. Заплетох пръсти в косата му и той измрънка нещо. Само че, обаче, май започваше да се буди защото се разшава. Бавно и мързеливо отвори очи, вдигайки глава към мен и се усмихна.
- Добро утро, славейче.
- Добро утро. - промърморих. Той се надигна и устните му погалиха моите и сърцето ми пропусна удар. Голото му тяло се изтегна върху моето, но той беше топъл. Врял направо. Обвих ръце около тила му, отвръщайки на целувката му, а той се намести удобно върху мен.
...
Дълбока и дълга прозявка разтегна устата му докато отключваше телефона си и ненадейно очите ми попаднаха върху снимката на него и малкото момченце, която бе сложил на тапета. Очите ми се разшириха когато видях приликата помежду им. Боже мой, не ми казвай само че имаше и дете!
- Кой е това? – не знам дали не навлизах в личното му пространство с този си въпрос, но нямаше да мирна докато не разбера.
- Лав, синът ми.
Боже, нали ти казах да не ми казваш! Добре, жената я приех някак си, но детето не знам дали щях. Въпреки че, реално между нас нямаше нищо повече от секс и не би трябвало да ме интересува. Не бях глупава, знаех че не бях първата му любовница щом твърдеше че не обича жена си и че с нея са по-скоро като брат и сестра. Само че мисълта за предишните любовници поради някаква причина тази мисъл изпълваше устата ми с горчилка.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomantizmПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...