КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА ЗА ВАС, СЪРАТНИЦИ. КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ.
НАДЯВАМ СЕ СЪЩО ТАКА И ТАЗИ ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЯКОИ ХОРА НЕ БЯХ ОЧАРОВАНИ ОТ ИЗБОРА НА КАЛЕ, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Душан*
- Това са документите за развода. Нейното копие пътува вече към нея. – новият адвокат ми подаде кафявият плик. Отворих го и го прегледах набързо.
- Ако не стигнем до съгласие какво следва?
- Спорове, спорове, много спорове и накрая съд. Но ти препоръчвам да не се стига до съда.
- Ще се постарая.
- Ако имаш някакви въпроси съм на среща.
- Мерси, Борко. – стиснахме ръце и той слезе от колата ми. Подсмихнах се отново щом стиснах документите за развод. Най-накрая щях да се отърва от Емилия веднъж за винаги. Сега оставаше само да съобщя новините на Катарина. И точно това мислех да правя. Потеглих натам и пристигнах сравнително кратко. Спрях пред блока ѝ и се качих горе с бързи крачки, защото не исках да губя повече време. Почуках на вратата ѝ и зачаках, а когато тя се отвори и я видях не можех да не се усмихна. Усмивката стигаше чак до очите ми и лицето ми се бе схванало? Тя, обаче, изглеждаше точно обратното на мен – изглеждаше сънена и имаше огромни, тъмни кръгове под очите си.
- Душане?
- Направих го.
- Какво? – изглеждаше истински объркано.
- Направих го, сладка моя. Развеждам се. Вече можем да бъдем заедно. – показах ѝ документите и лицето ѝ се изопна от шок, а красивите черни очи се напълниха със сълзи.
- Наистина ли?
- Да, сладка моя. – кимнах. - Вече нищо не може да ни попречи. Обичам те.
- И аз те обичам. – проплака и ми се хвърли, а аз я улових и я целунах жадно, а тя се вкопчи в мен. Най-накрая, Господи! Най-накрая можех да бъда с момичето си и да ѝ дам това, което искаше.
...
Чувството да я имам отново след толкова дни бе неземно. Не се бяхме виждали от четири дни и за тези четири дни само аз си знам колко много ми бе липсвала. Не дойдох при нея с идеята да правим секс веднага, но то стана от само себе си и нито един от двама ни не се противи, а се поддаде на животинската страст както всеки друг път.
ESTÁS LEYENDO
Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)
RomanceПътят към славата е дълъг и трънлив...Готова ли е обаче младата певица да го извърви, за да се дореди до топ имената на сръбската естрада особено когато в картинката се намесва и едно от страшилищата на сръбската мафия, а именно Душан "Кнез" Кнежеви...