Епилог

1.3K 117 117
                                    

E, СЪРАТНИЦИ И ТОЗИ МОМЕНТ ДОЙДЕ. ПОДНАСЯМ ВИ ЕПИЛОГЪТ И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ВСИЧКИ КРЕЩЯХА "КАЧА", ХД.

ЕНИИИИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Катарина*

(Пет години по-късно)

-      Шоубизнесът е сложно нещо и не всеки е готов за него. Аз самата си нямах и на представа какво стои зад блясъка и приемах всичко за чиста монета, но трябваше да ми се случат много неща, за да осъзнае какво наистина се случва в тези среди. Винаги да бъда известна певица ми е било даже не мечта, а фикс идея. Сега като погледна назад виждам колко много ми отне това и ако можех да върна времето назад определено нямаше да направя същите избори като тогава, но уви всички знаем че това няма как да стане и човек единствено може само да гледа напред и да се постарае да поправи грешките си.

-      А, доволна ли си и от начина по който се стече животът ти през последните пет години, в които отсъстваше от сцената?

-      О, да, определно. Имам всичко. Имам съпруг, имам и деца и ги обичам най-много от всичко.

-      Разкажи ни за двете ти нови песни. Още същият ден се изкачиха на върха на трендинга.

-      И двете песни са доста лични за мен. "Rodjeno moje" е посветена на моите две момчета, а „Bogat život, skupa kazna" е вдъхновена от миналото ми.

За пет години отсъствие наистина мислех, че хората са ме забравили, но се изненадах приятно когато разбрах че не е така. Да, нищо не беше същото, защото сега пеех само за удоволствие и вече не целях да покорявам някакви върхове.

-      А, семейството ти как реагира на тази новина? Как го приеха след всичко?

-      Ммм, не мога да кажа че бяха много щастливи да го чуят, но в крайна сметка щом аз съм щастлива и те са. Душан е с мен във всичко и ме подкрепя.

-      Мамооо, мамооо, иш  татко ти кукво мене взеее! – интервюто ни бе прекъснато от малкият ни син Реля, който се улетя и накара и мен и интервюиращата да се засмеем. Вдигнах го в скутата си и го гушнах. – Ишшш дее!

-      Гледам, мамо. – засмях се отново докато гледах новата му играчка на Спайдърмен, който в момента летеше благодарение на него.

Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant