Глава 5 - Имаме да изясним някои неща

1.1K 141 219
                                    

ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА  И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ТЕЗИ ДВАМАТА ИМАТ ДА СИ ИЗЯСНЯТ НЯКОИ НЕЩА, ХД.

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Катарина*



Не обелих и дума докато не ме остави пред вкъщи. Той също не бе особено разговорлив и от близостта ни и интимността нямаше и следа вече. Къде за добро къде не. Искаше ми се да съм си извадила прибързани заключения за това коя беше жената, която го търси толкова, но там някъде нещо ми нашепваше че не бях единствената с която има някакви отношения. Колата спря пред нас и аз побързах да сляза, като дори не казах и Лека нощ и той за пръв път от сигурно десет минути насам каза нещо.

- Не знаех, че си толкова ревнива.

- Не знаех, че е окей други жени да те търсят докато си на среща. Ако имаше някоя до теб можеше просто да ми кажеш и дори нямаше да водим този разговор в момента, защото щях да стоя настрана.

- Както и да е.

Завъртях очи и затворих вратата, обръщайки му гръб и единствено след себе си чух бясно пилене на гуми.

- Глупак. – прошепнах, въздъхвайки. Знаех си, че всичко беше прекалено хубаво, за да е истина. Просто си знаех и трябваше да се замисля повече преди изобщо да започна да контактувам с него. Дори нямаше доблестта да ми каже коя беше тя и това ме вбеси най-много.

Качих се горе и телевизорът както винаги бе усилен до дупка, а целият коридор бе покрит от гъст дим с аромат на горски плодове.

- Какво сте направили, бре? – кашлях и махах с ръка в опит да вдигна тази завеса от дим поне малко. Може димът да бе сладък на мирис, но все пак беше дим.

- А! Защо толкова рано? – Хана попита измежду дърпането от маркуча на наргилето, което бълбукаше силно.

- Дааа, защо толкова рано? Нямаше ли продължение у тях или в някой хотел?

- Не. – въздъхнах и седнах на дивана до тях.

Kafanska pevačica (Кафанска певица) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin