Okulun önündeydim. Annemin ısrarları sonucunda kaydımı buraya aldırmıştık biraz üzgündüm açıkçası eski arkadaşlarımın hepsi o okuldaydı beni yargılamayan arkadaşlarım...
Neyse yeni okulumda güzel kızlar vardır umarım kendimi böyle dizginliyorum şuan da...
Alev bak baştan söylüyorum senden bir şikayet duymak istemiyorum anladın mı?
Annemin bana seslenmesi ile ona döndüm.
Neyim anne ben ilkokul çocuğu falan mı? Merak etme sinirlenmemeye çalışıp birilerini dövmem.
Offf kızım ben senin iyiliğini düşünüyorum. Çoğu okulundan bu sebep yüzünden ayrıldın zaten yine olmasın bu...
Eski okulumdan niye ayrıldım anne o zaman orada çok kişiye sataşmamıştım...
Biliyorsun bebeğim taşınmak zorunda kaldık bende istemezdim ama yapacak bir şey yok hem bak bu okul da daha iyi eğitim göreceksin hadi üzme anneyi.
Evet annem beni özel okula yazdırmıştı bir sürü kişiyi çekeceğim demek oluyordu bu ne gerek vardı ki böyle bir şeye ben memnundum eski okulumdan. Anneme biraz kırgındım ama biraz bir 5 dakika sonra geçer iki güzel kız görünce... Yani umarım...
Tamam anne neyse ben gidiyorum geç kalmayım ilk derse şimdiden azar işitmiyim hocalardan.
Afferin benim güzeller güzeli kızıma hadi Allah zihin açıklığı versinn
Annemin dediklerini duymazdan gelerek içeri girdim yeni şeyler beni bekliyordu. Ve yanılmamıştım okuldaki kızlar cidden güzel di...
Bu arada kendimi tanıtmadım size ben Alev Söndürücü biliyorum ismim ile soy ismim arasında ki benzerlik biraz tuhaf annem şakacı kadındır kesin ismimi bu yüzden koydu ve onun yüzünden arkadaşlarım tarafından da dalga konusu oluyorum... Yapacak bir şey yok alıştım artık... Başka kendim hakkında çok ta önemli şeyler yok normal bir insanım işte... Ha bide yönelimim kadınlar üzerinden lezbiyenim yani... Tip olarak bakacak olursak kısa saçlarım yeşil gözlerim ile gayet güzel bir yüze sahibim dudağımda ki piercing ise hoş bir görüntü katıyor yüzüme. Bu kadarım işte ben...
...Okul merdivenlerin den yukarı çıkmaya başladım başta müdür yardımcısına gidip sınıfımı öğrenicektim...
Tık tık tık
Gir!
Gir sesini duymam ile içeri giriş yaptım.
Şey ben yeni geldim de okula hangi sınıfta olacağımı öğrenecektim...
Kaçıncı sınıftın sen?
11.sınıfım
İsim soy isim?
Alev Söndürücü
Hmm sen 11B desin Alev sınıf koridorun sonunda sağda kalıyor.
Teşekkür ederim.
Rica ederim şimdiden başarılar çünkü YALIN LİSESİ diyince akla başarı gelir biz akademik bir okuluz...
Anladım efendim teşekkürler tekrardan...
Başını eğmesi ile dışarı çıktım. Yalın lisesi diyince akla başarı gelirmiş hıhh bane ben olmayı veririm olur biter sanarsın okulu ben kalkındırcam neyse masadan gördüğüm üzere isminin Yıldız olduğunu öğrendim müdür yardımcısı güzeldi o yüzden bir laf ta diyemedim... Okulun hocaları bile güzeldi sınıfım içinde aynılarını söylerim umarım...
Sınıfımı sonunda bulduğumda kapıyı tıklattım gel komutunu alınca yavaşça kapıyı açtım...
Hocam ben yeni geldim de girebilir miyim?
Gel canım ismin Alev di değil mi?
Evet hocam.
Gel kendini tanıt bize o zaman sonra da derse devam edelim.
Tabi hocam. İçeri girip kısaca kendimi tanıtıp boş yer aradım orta sırada bir kızın yanı boştu oraya doğru ilerledim
Kayar mısın geçeceğim de ?
Efendim
Diyorum ki yanına oturacağım kayar mısın?
Niye yanıma oturuyorsun ki başka yer mi yok.
Hayy Allah ım çattık yaaa
Başka yer yok çantanı alır mısın?
Yok mu olması lazım ama
O etrafa bakarken çantasını alıp yana koyup yanına oturdum.
Ne yapıyorsun sen yaaa
Çantanı almadın diye bende kendi ellerim ile aldım.
Ne konuşuyorsunuz siz orada İpek
Yaa hocam yanıma geldi bir anda sırama oturdu çantamı da yana attı
Ne saçmalıyordu bu kız...
Ne diyorsun sen yaa sana defalarca rica da bulundum ama sen takmadın ne yapayım yani halla halla...
Çocuklar tamam derse geçeceğim ben sizinle mi uğraşacağım bu seferlik göz yumuyorum sende yeni geldin Alev burada ki kuralları yeni arkadaşların dan öğrenirsin.
Kafamı sallayıp yana baktığım da isminin İpek olduğunu öğrendiğim kızın sırıttığını gördüm ne değişik bir ruh hastasıydı bu kız...
Kendi kendime söylenmeye başladım.Afferin Alev afferin bravo yani okulun ilk günü okulun tiki kızı ile de çatıştın ya cidden bravo... Umarım bu kız bana başka sorunlar çıkarmaz dı... Umarım...
Ağağağğağa yeni hikaye yazıyorum hehehe ilk bölümdü şahsen bu konularda daha çok yeniyim o yüzden tam iyi olmamış olabilir ama kendimi düzelteceğim sözzz yazım kuralları ve noktalama işaretlerine olabildiğince dikkat etmeye çalıştım yanlışlık varsa kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederim okuduğunuz için yorum yapıp oy verirseniz çok mutlu olurum öptüüümm hehehe bb😺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
RandomYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.