ARKADASLAR KARIM ASKIM BEBEGIM HER SEYIM KITAP YAZMAYA BASLAMIS HEM DE B×B AĞAĞAĞAĞ EĞER OKUMAK ISTIYORSANIZ trashnmagic BU PROFILDEN ULASABILIRSINIZ BENCE MÜKEMMEL OLMUS ASIK OLDUM 🤠NEYSE BÖLÜME GECELIM BU BÖLÜM BİRAZ DAHA GECİS BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEYDİ BU ARADA
...
Alevin ağzındanMekandan çıktıktan sonra İpek ile yürümeye başladık açıkçası onunla iken çok huzurlu hissediyordum bana çok huzur ve mutluluk veriyordu...yürümeye devam ederken bir anda durması ile ona baktım...
"Aslında şu Tuana ve Selva konusunu düşündüm de ben bir aptalım bunu nasıl fark edemediğimi anlamıyorum "
"Kendine öyle deme bir kere sen çok akıllı, güzel,kibar ve benim her şeyimsin "Ona sarılmak için sebep arıyordum sanki ve şuan ona koala gibi yapışmıştım.Gülmesi ile daha da sıkı sardım onu
"Seen ciddeen ahahah sarılmak için sebep arıyorsun deemee çakal ama ben buna kanmam"
Benden ayrılması ile üzgünce ona bakmaya başladım dudaklarımı büzdüğüm için gözleri orada geziniyordu.Öpmesi için daha da büzdüm bana doğru yaklaşması ile yutkunmadan edemedim.Tam dibimdeyken konuşmaya başladı
"Alev ben ne diyeceğimi bilemiyorum sadece sen hayatım da gördüğüm en mükemmel insanlardan birisin sanki senin için de kayboluyor gibi hissediyorum bir bütün olmak istiyorum kalbim ve ruhum bütün benliği ile seninle ve bedenim ile sana bunları belli etmek istiyorum...Bilmiyorum ne diyeceğimi bilmiyorum sana kolay kolay evet demek istemiyordum aslında ama onu siktir et ben seni istiyorum"
Bir anda dudaklarıma yapışması ile anın şokunu atlatıp ben de karşılık vermeye başladım yavaşça dudaklarını öperken bir anda öpüşmemiz ateşli bir hâle bürünmüştü onu duvara çekip arama alıp dudaklarımı ona daha da bastırdım inlemesi ile daha da tahrik olmuştum beni deli ediyordu ve bunun farkındaydı çok hoşuna gidiyordu bunu yapmak...Nefes nefese kaldığımız da zoraki bir şekilde geri çekilmek zorunda kaldık dudakları şişmişti benim de ondan bir farkım olmadığını biliyordum ...
Ona gülümsediğim de o da bana bakıp sırıtıyordu...
"Aslında ne yalan söyliyim beni biraz daha süründürürsün sanmıştım ama bu daha da hoşuma gitti"
"Bende öyle sanmıştım ama işte bir anda gelişti her şey ve tabiki de hoşuna gitti kolay yolu buldun anında atlıyorsun"
"Her insan gibi bende kolay yolları tercih ediyorum ama senin için zor yoldan da zevk ile gidebilirdim"
"Vayyy şuna bak senn sözlere gell kızım sen bana çok âşık olmuşsun haa"
"E zaten bunu daha yenimi fark ettiniz acaba İpek hanım?"
"Bilmem aslında her zaman biliyordum ama bilmemezlikten geliyorum diyim "
Bunu söyledikten sonra gülümsemesi ile bir yerlerimin karıncalandığını hissettim bana cidden değişik geliyordu ve ben bu duyguları adlandıramıyordum bile sanırım boku yemiştim ve ona sırılsıklam âşık olmuştum ve bundan hiç ama hiç rahatsızlık duymuyordum.Biraz daha ona yaklaşıp dudağına öpücük kondurdum o da gülümseyip karşılık verdi biz tekrardan birbirmizi sevgi ile öperken telefonumuza gelen bildirim sesleri ile şeftali tadını bırakmak zorunda kaldım.Normalde olsa o dudakları ölsem bırakmazdım ama ikimize de aynı anda birsürü bildirim gelmişti açıkçası bir şey olduğundan korkuyordum.
Gelen mesajlara bakınca bir hassiktir çekemeden edemedim.İpekten gelen küfür ile de ona bakmaya başladım ikimiz de birbirimize bakıp biz bittik bakışları atıyorduk...
İşte şimdi sıçmıştık...Hayat işte her şey tam güzel ve mutlu bir şekilde giderken bir anda her şey boka sarabiliyordu...
BU BÖLÜM DE BİTTİİ AĞAĞA ALEV VE İPEK ÇİFTİNE DE BİR BÖLÜM YAZMAK İSTEDİM AÇIKÇASI SELVA VE TUANA İÇİN NELER YAZACAĞIMI AZ ÇOK KAFAM DA KURDUM NEYSE SİZCE GELEN MESAJLAR NEYDİ BİR BOK KOKUSU ALIYORUM BEN AÇIKÇASI KİTABI KAOSSUZ BİTİRMEK İSTEMEDİM AŞAÜSÜDĞEÜ
OY VERİP YORUM YAPARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM 🥺🤠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
RandomYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.