Yukarı da ki bebek benim karım olur😋
...Tamam artık çıkabiliriz...
Ohh sonundaa... Sabahtan beri İpeğin yemeğini yemesini bekliyordum hayır yani yediği şeyde ot ne kadar uzun sürebilir ki...
Ne yaa rahat rahat yedirmedin zaten... Neyse hadi çıkalım yukarı da Sevda bizi böyle görsün... Diyip sırıtması ile bu oyunun ne kadar hoşuna gittiğini anladım... Gerçi benim de gitmiyor değil di...
Nasıl görsün..
İşte böyle diyip elimi tutması ile ona şaşkınca baktım...
Niye öyle bakıyorsun alışman lazım buna hem bu daha başlangıç...
Başlangıç derken kim bilir daha neler olacaktı... Tamam diyip bende onun elini tuttum yandan ona baktığım da kafasını eğip yürüyordu benden mi etkileniyordu acaba...
Ben bunları düşünürken sınıfın kapısına kadar gelmiştik...
Bak şimdi Alev sen benim sevgilimsin yani öyle gözüküyorsun bu yüzden sevgili gibi davranman lazım... Yalan olmasın hayatımda hiç ciddi bir ilişkim olmamıştı yani bende nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum... (Çaktırmayın yazar da bilmediği için böyle dedi😔)
Tamam hallederiz yaa sen rahat ol sıkma canını...
Off tamam diyip kapıyı açtı dersin başlamasına 10dakika vardı sınıfta ise 5 veya 6 kişi ya vardı ya yoktu... Birlikte sıramıza doğru yürümeye başladık. Oturduğum da İpeğin aramızda ki püsküllü çantasını aldığını gördüm demek ki yakın temas istiyordu... Bende sevgilisi olarak ona istediğini verirdim...
Biraz daha ona yaklaşıp kolumu sırtına attım bana şaşkınca bakıyordu bende ona sırıtarak göğsüme doğru onu çekip yavaşça başını öptüm. Sevgililer bunu yapardı değil mi e bizde öyle gözüktüğümüze göre... Sınıfta şuan bizi çok ta takan yoktu herkes kendi işi ile ilgileniyordu... Sevda hariç sağa iki saniye döneyim derken korkudan kendimi İpeğin alnını öperken buldum...
Pişştt İpek şuan Sevda bize sikecekmiş gibi bakıyor ne yapmalıyım...
Hafifçe kıkırdaması ile bende kıkırdadım...Daha çok öp o zaman beni...
Ne
Evet biraz daha kudurmasını istiyorum diyip sırıttı...
Çok tatlı sırıtıyordu öpmesem içim de kalırdı zaten.
Kendime çekip yavaşça yanaklarını sıkıp öpmeye başladım... Sonra burnunu bir kere daha alnını o güzel çenesini ve yukarılara doğru çıkıp dudaklarını öpüp öpmemek arasın da kalıp öpecekken Sevda nın sesini duymam ile ani hareketle ona döndük...
Çünkü bağırarak konuşmuştu...
Hahahah şunlara bakın bir değil iki lezbiyen haaa Alev bitti şimdi de sen mi lezbiyen oldun İpek...
Konuştukları üzerine sinirlenmemek elde değil di bana bunları diyebilir di ama İpeği araya sokmasına nedensizce sinirlenmiştim. Sanki kendisi farklıydı orospunun...
Bak Sevda uza beni sinirlendirme yoksa hiç istemediğin şeyler olur...
O kadar sinirli söylemiştim ki İpek bile yanımda titremişti... Sevda ise gözleri dolu dolu bakıyordu...
Hahahaahaa şuna bakın yaa bide istemediğim şeyler olur muş. Bakın beni zerre ilgilendirmiyorsunuz ama aşkınızı başka yerde yaşayın üzgünüm ama sizden midem bulanıyor...
Tam konuşacakken İpeğin birden dudağımı öpmesi ile afalladım sadece 2 saniye falan sürmüştü ama iki saat boyunca orada öylece kalabilirdim...
Sevgilimi istediğim yerde öpebilirim anladın mı ? Bu ne seni ne de başkasını ilgilendirir şimdi dön önüne konuşma rahatsız olup iğreniyorsan da sınıftan siktirip gidebilirsin. Çünkü burada senden başka kimsenin bizi taktığı yok hadi şimdi uzaa...
İpeğin dediği şeyler üzerine şaşkınlığım iki katına çıktı bildiğin aslana dönüşmüştü o masum kediden ... Neyse bu tavrı hoşuma gitmişti... İşte benim kızım beee...
Sonra bir anda gerçekliğe döndüğümde Sevda nın sınıftan çıktığını gördüm. Diğer kişiler de kütüphane ye doğru gidiyorlardı dersimiz edebiyat ve şuan okuma saati idi... Unutmuştum neyse bu çokta önemli değildi...
Yavaşça İpeğe baktığım da kafasını deftere gömdüğünü gördüm hem öpüyordu hem kaçıyordu... Aslında bu tam olarak öpüşmek bile değil di küçük bir öpücük o kadar...
Neden bu kadar utandın ki sanki ilk öpücüğünü vermiş gibi diyip güldüm... Bana dik dik baktığın da içimden hassiktir çektim...
Ciddi misin?
Yavaşça kafasını salladığın da o kadar tatlıydı ki tam olarak öpüşmenin ne olduğunu ona öğretmek istedim...
Peki bu konuda üzgün müsün yani beni öptüğün için...
Şeyy ben bilmiyorum rol gereği sinirlendim ve bir anda öptüm işte asıl sen bana sinirli misin?
Diyip korkarak sorduğunda kahkaha atasım gelmişti... Gayet te hoşuma gitmişti aslında...
Yaaanii biraz açıkçası sevmedim ben bu öpücüğü...
Yaa bak ben çok özür dile-
Ama bu sefer ikimizde birbirimizi uzunca öpersek sevebilirim. Diyip sırıtmam ile yüzünde ki korku gidip sinirlenmişti...
Yaa bende ıhh sen cidden çok sapıksın şuna bak sakın öyle şeyler düşünme...
Bana sapık diyene bak dudaklarıma yapışan da annem di zaten.
Susss susss bir daha açma bu mevzuyu..
Offf tamam...
Yalan atıyordum hem açmama konusun da hemde tabiki de onunla öpüştüğümü düşünecek tim oda öpmeseydi yani banane...
Arkadaşlar ben bir çılgınlık yapıp bir günde 4 bölüm yazdım ve büyük ihtimalle bu bölümü de bu gün yayınlarsam bir günde 4 bölüm atmış olacağım ben daha ne yapıyım yaa bunun şerefine oy ve yorum yaparsınız artık ehehhe🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
RandomYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.