Alev:Kulağıma gelen sesler müzik gibiydi hani şu arkada çalan hiç kimsenin anlamadığı ama nedensizce ağladığınız o sesler...
Selva ve Tuana gelmiş ve İpek ile bir şeyler konuşuyordu ne dediklerini gram anlamamıştım bende boşvermiştim sanırım.Ama bir süre sonra kapatmak istedim o sesleri rahatsız etmişti neyse ki gideceğim yerde çok ses olmazdı.Yani öyle umuyordum.
Kesin artık! konuşmam ile herkesin dikkati bana çevrilmişti sanırım biraz sesim sert çıkmıştı ki yoğun konuşmalarını kesmişlerdi sonunda!
"Konuşmayı kesin artık gidip teslim olacağım bitecek gidecek işte"
"Ne diyorsun sen ya ne teslim olması senin hiç bir suçun yok Alev"
"Kendimde de hatalar görüyorum İpek eğer teslim olursam rahatlayacağımı düşünüyorum"
"Hayır lütfen bırak şu vicdan azabını ne yapacağımızı düşünelim lütfen senin kurtulabileceğin bir plan olsun"
"İpek haklı Alev"Selva her zaman ki gibi atılmıştı mevzuya Tuana nın da kafa sallaması ile iyice canım sıkıldı.
"İpeğin haklı olması benim suçsuzluğumu kanıtlamayacak ama Selva.Ortada bir intihar mevzusu olabilir ama biz hariç herkes için bir katledilme mevzusu...hemde benim tarafımdan.Ayrıca çokta basit değil vicdan azabını kes demek ile kolayca kaybolmuyor ne yazık ki...biraz tek başıma kalmam gerek gerçi yakında polisler alıp götüredebilir beni...o zaman biraz mı olur orasını bilemem işte"
"Emin ol biraz bile olmayacak halledeceğiz bir şekilde bu lanet oyunu da sonlandıracağız tamam mı?"
"Buna bir oyun gözü ile bakamıyorum...bana göre bu bir oyun kadar küçük bir şey değil...sikiyim cidden bu sefer boka battım ve sizi de beraberinde yanımda getirmek istemiyorum.Polise elimden geldiğince neler olduğunu anlatırım bu bize değil onlara kalmış bir şey..."
"Onlara olanları anlatırsan ne olacağını sanıyorsun ki tamam diyip bırakacaklar mı sanki. Tuana anneni arar mısın o bize yardımcı olabilir."
Ben oflarken Tuana annesini aramaya koyulmuştu İpek ise usulca yanıma sokulmuştu.
"Sakinleşmelisin güzelim atlatacağız tamam mı biz hep senin yanındayız hem Tuana nın annesi Türkiye'nin en iyi avukatlarından biri bu yüzden işimizde kolaylaşır hem...ayrıca-
İpek konuşurken lafını siren sesleri kesmişti.Şimdi ne yapacağımı bilmiyordum onlara ne diyeceğimi de kendimi dipte hissediyordum kulağımda ki müzik devam ettirdi sanki gözyaşlarımı...
Belki hiç duymadın, belki de takmadın
Bilmem, bilmem
Konuşmalar faydasız
Sanki susmadın mı anlamsız
Üzmem, kendimi üzmemPeki sende mi en dibe daldın
En son bende uyandın
Artık o, düşlerindenSonunda bur'dayız, yapayalnız
Kendi başımıza
Çok iyiseydek, hiç olmadık
Aynı şeyi bulduk karşımızdaPeki sende mi en dibe daldın
En son bende uyandın
Artık o, düşlerinden ......
Bir bölümün daha sonuna geldik...çoğu kişi yeni bölüm yazıp durunca dayanamadım özelden bile bir kaç kişi yazdı yb atar mısın diye...kıramadım üzemedim sizi ŞSYSOSYRŞHDPE UMARIM SEVMISSINIZDIR BOLUMU
Duyuru:15 oy ve 15yorum olmadan yb atmayacağım tşk (işime geliyo paıahahah)ama bunları yaparsanız anında yazıp salarım yb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
Ngẫu nhiênYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.