İpeğin evine geldiğim de nefes nefese kalmıştım ne zamandır böyle koşmuyordum...
İpek ise bir çocuk gibi benimle dalga geçiyordu...
Hahaha çürük yumurta yorulmuş mu?
Evet yordun beni ama ben başka şekilde de yorulmak isterim diyip sırıttım...
Başta anlamamıştı sanırım bana ne diyo mal bakışları attı sonra anlamış olacak ki başta gözleri irileşti sonra elleriyle koluma vurmaya başladı...
Sapık bari açık sözlü olma bu kadar şimdi ben seni nasıl eve sokacağım haaa...
Bunları derken hâlâ vuruyorduDurr bir kızım bırak kolumu yemem seni korkma...
Sonunda kolumu salmıştı ama pis bakışları hâlâ devam ediyordu...Sonra daha da sinirlenmiş olacak ki gözünden başta öfke geçti sonra bir üzgünlük sarmıştı bedenini... Neden böyle olmuştu ki bunu dediğim için çok mu üzülmüştü yoksa...
İpek neden üzüldün bunu dediğim için mi yoksa eğer ondansa cidden çok özür dilerim...
Hayır hayır onunla alakası yok aklıma başka bir şey geldi de diyip kapıyı yavaşça açtı... O üzgünce içeri girdiğinde bile orada durmuş düşünüyordum...
Hadisene kapıdamı bekleyeceksin bak almam içeri haa
Tamam tamam geliyorum diyip ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim.
Evi Sevda nın evine benziyor du ama onun aksine çokta sade değil di... Ve her yer pembeydi... Bu benim için bir kabustan farksızdı pembe rengini hiç sevmezdim ve anladığım kadarı ile İpeğin en sevdiği renk pembeydi... Yapacak bir şey yok Alev katlanacaksın...
Güzel evmiş sadece biraz fazla pembe
Neden ki yoksa pembe rengini sevmiyor musun bence dünyanın en huzur verici rengi...
Renkler ve zevkler tartışılmaz ben çok ta sevmiyorum...
Hımm anladım haklısın tartışılmaz hadi odama çıkalım orada rahatça çalışırız...
Off ben projeye çalışmak istemiyordum ki birde odaya çıkalım diyordu ben azgın bir insanım yanlış anlayabilirdim değil mi? Hiç bunu düşünmüyordu hanımefendi...
Olur hadi çıkalım
Merdivenlerden çıkmaya başladık...
Dur bir dakika
Ne oldu
Ben sana hiç sormadım da bir şey yiyecek misin aç mısın ya da içecek istiyor musun...
Şeyy bilmiyorum ki az açım ama atıştırmalık şeyler varsa ders yaparken yiyebiliriz..
Tamam sen odama çık bekle bende bir şeyler hazırlayıp geliyim... Diyip aşşağı koşar adımlarla indi
Bende yardım ediyim mi diye bağırdım..
Gerek yok sen odamda bekle yeter demesi ile cevabımı almış oldum . Yavaşça yukarı çıkıyordum ve burada 3 oda vardı biri lavaboydu hangisi İpeğin odası acaba diye düşünme zahmetine bile girmemiştim çünkü bir kapı pembeydi...
Korka korka oraya yürümeye başladım kim bilir içeri de beni neler bekliyordu... Yavaşça açtım kapıyı içerisi pembeydi... Evet bu kadar başka bir şey yoktu sanki iki üç eşya haricinde vazosu bile pembeydi...
Bismillah çekerek içeri giriş yaptım ölümümün pembelerin elinden gelmesi en son istediğim şeydi...
Çantamı yatağa bırakıp biraz odayı incelemeye başladım renklere odaklanmayarak...Genel olarak odası güzeldi... Kocaman bir kitaplığı vardı. Kitap okumayı seviyordu anlaşılan. Ve odanın çoğu yerinde olan tablolar hepsi mükkemmel bir şekilde çizilmişti çizim konusunda aşırı yetenekliydi iki üç kez görmüştüm ama bu kadarına ben bile şaşırıyordum...
Yatağında kocaman bir ayı vardı ve oda pembeydi... Çalışma masasında bir tane bilgisayar ve test kitapları vardı ha birde şu özenle topladığı kalemlerden binlercesi vardı...
Yukarı da ki projeksiyon gözümden kaçmamıştı tam yatağın üstünde sanırım arada film falan izliyordu...
Ve duvarı da ki posterler... Bir sürü Taylor swift ve Lana del rey posteri vardı... Ve başka müzik gruplarından da epey bir vardı... Ben onları incelerken arkadan İpeğin sesi ile ona döndüm...Getirdim atıştırmalıkları posterlere mi bakıyordun yoksa sende mi dinliyorsun onları...
O kadar heyecanlı söyle mişti ki dinlemeseydim bile evet der yalan atardım...
Çok dinlemiyorum ama aralarından dinlediklerim var...
Hangisi mesela
Taylor ve Lana yı dinliyorum arada sesleri huzur veriyor...
Off evet evet çok huzur veriyor
Neyse hadi biz proje işini halledelim...
Off yaaa
Ne oldu
Projeyi başka zaman yapsak olmaz mı bu gün cidden yoruldum hem daha demin yukarı da ki projeksiyon u gördüm hem belki sende istersen film izleyebiliriz haa
Hmm tamam madem bu gün böyle yaparım ama en yakın zamanda o proje işini yapacağız
Yess bee tamam yaparız ne olacak... Diyip koşarak yatağına atladım çok mutluydum ve biraz da heyecanlı İpek ile aynı yatakta film izlemek mi tabiki de heyecanlı olacaktım...
Yazar kitapta hayalinde ki odadan bahsediyordu (pembeler ayıcık ve test kitapları hariç) bölüm çok içime sinmedi bir geçiş bölümü gibi oldu çok yakınlaşmalar olmadı ama bir sonra ki bölüm yaparım hehehe😎 Bir de sizce İpeğin aklına ne geldi de üzüldü bir anda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
RandomYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.