19.Bölüm🌈

632 47 54
                                    

ARKADASLAR YEMIN EDERIM YAZMAYA COK USENUYORM YAAA BUNU DA BIR OKUYUCU BIR ONCEKI BÖLÜME OY ATTIĞI ICIN YAZIYORUM OY ATILINCA FALAN MUTLU OLUYORUM AAŞDİAİDĞD OY ATIN LAN GAZA GELIP YAZARIM SONRA ZATEN KARANTİNA DAYIM NEYSE IYI OKUMALARR
...

Tuana'dan

Birazdan korkudan altıma sıçacaktım.Selva yı öptükten sonra önüme dönüp kafamı hiç ona çevirme miştim bunu yapmaya cesaretim de zaten yoktu...Yanım da kıpırdanma sesi duyduğum da Selva nın kalktığını anladım.Ona doğru yavaşça döndükten sonra gözleri ile seni kapıda bekliyorum komutunu aldıktan sonra başımı salladım o giderken ben içimden bildiğim duaları okuyordum.Yavaşça bende ayaklandıktan sonra derin bir nefes alarak bende peşinden gitmeye başladım.Onu kapıda yeri incelerken gördüm geldiğimi duymuş ki kafasını kaldırıp bana baktı.

"Tuvalette konuşalım"

"O-olur" sesimin titremesine lanet ederek tuvalete doğru yol aldım
...

"Neden böyle bir şey yaptın?"

"B-ben bilmiyorum bir anda oldu"

"Seni anlamıyorum.Biz en yakın arkadaşız Tuana"

En yakın arkadaşız...en yakın arkadaşız...en yakın arkadaşız...beynim de yankılanan cümleler ile sesime hakim olamayarak konuşmaya başladım daha doğrusu bağırmaya...

"En yakın arkadaşız öyle mi hahaahah ciddi misin sen yaa en yakın arkadaşlar birbirlerine kucak dansı yapmazlar .En yakın arkadaşlar birbirlerine aşk dolu şarkılar ithaf etmezler en yakın arkadaşlar birbirlerini sevgililerinden kıskanmazlar.Biz hiç bir zaman en yakın arkadaş olmadık anladın mı! ya da benim gözüm de öyle değildik.Senin gözünde de böyle olmamalıyız çünkü sen bana sarılıp uyuttuktan(!) sonra kulağıma seni seviyorum diye fısıldadın.Seni anlamıyorum Selva anlayamıyorum.Senin için neler yaptığımı görmüyorsun senin için olmadığım şeylere dönüşüyorum sevmediğim şeyleri seviyorum.Hepsi senin için kendimi ben sev diye farklı bir karaktere büründürüyorum.Senin o âşık olduğun karakterlere ama sen hiç bir zaman beni görmedin.Gözünde görünmez gibiyim sanki...benim ne eksiğim var haa o gösterdiğin kızlardan ne eksiğim var.Saçım onlar gibi boyalı değildi boyattım senin için tarzım onlar gibi değildi değiştirdim senin için ben senin için kendimi olmadığım biri haline çevirdim.Şimdi bana her şeyi de ama arkadaş deme artık bunu çekecek ne gücüm var ne de sabrım eğer hayatın da beni istemiyorsan belki çok zor olacak ama giderim.Senin için..."

Bunları derken gözümden düşen yaşlara engel olamamıştım...Ağlamaya devam ederken onun da ağladığını gördüm bana gelip sarılması ile daha çok ağlamaya başladım.Gözyaşlarımız birbirine karışırken bir tek o büyüleyici kokusu beni sakinleştiriyordu...

...
EEVETT BU BÖLÜMĞN DE SONUNA GELDİK BU BÖLÜM DE TUANA NIN DUYGULARINI ÖĞRENMİŞ OLDUK...HA BİRDE KUCAK DANSI DIŞINDA ARKADAŞLARIMLA ONLARI YAPIYORUZ APAĞDÜAÜSĞĞFDÜ KUCAK DANSINI DA İSTERM TABI YAKINDA HEHEEHEH NEYSE OYY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SU ASAĞIDA KI YILDIZI PARLATMAK BU KADAR ZOR OLMAMALI.NEYSE GORUSURUZZ :)😁

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin