Okulun itiraf sitesine yönelimimi deşifre etmiş üstüne üstlük kendini masum çıkarıp beni aşağılık göstermişti. Kısaca tipik orospu hareketi...
Aslında yönelimimin açığa çıkmasını çok takmıyordum. Alışkındım böyle şeylere bana nefretle veya iğrenerek bakan kişiler her daim vardı hayatım da. Annem de zaten bilip destekliyordu o konuda da rahattım yani... Beni sinirlendiren şey tacizci bir sapık gibi gösterilmemdi ve Sevda nın şuan kazandığını sanıp mutlu olması...
Ama bunun yanına kalacağını sanıyorsa yanılıyordu kendine red edilmeyi yediremeyip böyle şeyler yapmak ne kadar da acınası... Öyle bir kıza da benzemiyordu oysa ki demek ki herkes göründüğü gibi olmuyor...
Ben bunları düşünürken İpeğin sesini duymam ile ona dönmüştüm...
Hahahhah aramızda lezbiyenler varmış ta haberimiz yokmuş haa
Boş yapmayı kes
Öyle mi offf senden korkulur haa uzak durun şu kızdan sonra sizi taciz eder falan...
Şuan o kadar sinirliydi ki olay çıkmasın diye kendimi zor tutuyordum. Cidden homofobikmiydi... Oysa ki zeki bir kıza benziyordu...
Saçmalamayı kes İpek
Ne o yalan mı? Kızı zorla öpmüşsün ve sonrada daha ilerisini getirmeye çalışmışsın.!
Bir şey bilmeden konuşmayı kes. Hem bu sana niye bu kadar battı seni ilgilendirir mi?
Haahh birini taciz ediyorsun ve sessiz mi kalacağım haa seni iğrenç lezbiyen!
Ne dediğine dikkat et ve düzgün konuş!
...
Sinirle bakıp konuştuÇıkın dışarı herkes çıksın dışarı!
Daha doğrusu bağırdı ve herkes te çıkmıştı kraliçeliğini konuşturuyordu kısaca...
Ne dediğime gayet te dikkat ediyorum ama sen hareketlerine dikkat etmiyorsun...
Birincisi bu seni ilgilendirmez bu ikimizin arasında ki mevzu ve ortalıkta gezen haberlere anında inanman ise senin salaklığın... Evet Sevda ile aramızda bir şeyler geçti ama bu taciz adı altında olmadı kendi rızası ile yattık bu kadar ve buda seni ilgilendirmez.
Yattınız yani...
Evet ne olmuş istediğim kişi ile birlikte olurum seni alakadar etmez...
Senii iğrennçç lezbiyen benden uzak dur anladın mı şimdi malum beni de öpmeye falan çalışırsın ıyyyyy...
Hahahaha korkma canım zaten tipim değilsin...
Aslında doğru söylediğim denemez gayet güzel kızdı ve tipimdi ama beni o kadar sinirlendirmişti ki demiştim işte biranda...
Çok komiksin cidden hem senin tipin olayım olmayıyım umrumda mı sanki bu benden uzak dur yeter ve aynı masa da oturmayalım mümkünse git başka bir yerde otur ve beni rahatsız etme...
Diyip sınıftan çıktı
Onu niye rahatsız edeyim ki çok ta takmıyordum aslında asıl o beni rahatsız ediyordu...
Off yeni bir yer mi bulacaktım şimdi... Oflayarak aşşağı inmeye başladım bana bakan gözleri takmadan kantinden bir şey alıp oturdum...
Bazı insanları takmamak lazım eğer o kişiler de takılı kalırsak bir süre sonra deliririz yaptığımız her şey de onların ne tepki verdiğine dikkat eder kendimizi şekillendiremeyiz. Yalan bir hayat yaşarız kısaca...
Tostumu yerken bir andan da Sevda ya ne yapıcağımı düşünüyordum gerçi bununla niye uğraştığımı bile bilmiyordum takmaz susardım ama sanırım ya kendime eğlence arıyordum ya da bana taktığı iğrenç konumdan dolayı sinirlenmiştim sanırım ikisinden de vardı biraz...
Yemeğimi bitirdikten sonra okulda biraz dolaşmaya başladım okulu da tam olarak gezmek lazım değil mi... Tam koridordan geçerken duyduklarımı pür dikkat dinlemeye çalıştım...
Bunlar İpek ile Sevda nın sesleriydi...
Bu taraftan sesleri çok duyulmuyordu biraz daha yaklaşıyım derken zilin çalması bir oldu...
Oflayarak kantinden su alıp yukarıya doğru çıkmaya başladım acaba ne konuşuyorlardı açıkçası çok merak etmiştim. Ben bunları düşünüp sınıfa girdiğim de İpeğin sıramızın arasına çanta koyması ile şaşkınca ona bakıyordum. Sanki ilkokulda kopya çekmemek için masaya koyulan çantalar gibiydi tek farkı pembe ve püsküllü olmasıydı...
Off bu kız cidden beni delirtecekti bir de özenle hazırlıyordu yeri... Ve çok tatlıydı bunları yaparken...
Şuan da lanet beynim benimle oynuyordu tatlı ne alaka yaa salak mısın Alev offf
Masaya doğru yürüyüp ne yapıyorsun diye sordum...
Bana dik dik bakıp önlem alıyorum dedi...
Nasıl bir önlem acaba bu İpek hanım...
Gözlerini devirip daha demin ki şeyleri yenileyip seni üzmek istemiyorum dedi....
Bu kız acaba bipolar falanmıydı bunun başka açıklaması olamaz çünkü...
Çokk saağğoll ya sen olmasan ben ne yaparım Allah razı olsun beni düşündüğün için
Alayla söylediğim şeyler ile hafifçe gülümseyip rica ederim dedi...
Neden şuan da gülüşünü tatlı buluyordum ki...
O sadece güzel bir kız Alev herkes gibi tabi ki de gülüşüni tatlı bulacaksın çünkü öyle güzelliğinden etkilendin az bu kadar evet evet bu kadar...sadece bu kadar...
Bu bölümün de sonuna geldik çok uzun yazmadım sanırım ama idare ediverin rşğyüyütöyiyhip oy verip yorum yapmayı unutmayın 🧣🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
De TodoYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.