İpeğin ağzından
Alevi benden aldıklarından bu zamana kadar tam iki gün geçmişti.Yüzünü görmeye sesini duymaya ve kokusuna ihtiyacım vardı.Hep kaybeden taraf olmak canımı sıkıyordu.Hor görülmek insanların sikine bile takmaması. Beni deli eden şeyler sanırım bunlardı.
Bir çok hata yapmıştım ve hâlâ bedelini çektiğim bir çok şey vardı ben bunlara alışmıştım ama kalbim buna dayanır mıydı?
Bu kafamı çok sorgulatıyordu.
Alev... kafamı o kadar karıştırıyordu ki düşüncelerimi kontrol altına bile alamıyordum bazen beynimdeki sesler bile ondan ve ona yaklaşan kişilerden kurtul diye bağırıyordu.Ya bir gün ona bir şey yaparsam bu düşünce beni korkutuyordu.Sevda...ondan kurtulmayı başarmıştım amacım bu kadar ileri gitmek değildi ama bazen geriye bakmamak gerekirdi.Yoluma çıkmasaydı bu kadar şey yaşanmazdı bu yüzden bu konuda vicdan azabı çekmem gereksizdi.Zaten o orospu giderken beraberinde Alevi de yakmıştı.Benim minik bebeğimi...
Canımı nasıl yakacağını biliyordu nasıl beni dibe batıracağını.Tahmin etmeliydim aslında Sevda genelde çok göstermese de kartlarını hiç çekinmeden açan biriydi.Bu da benim aptallığımdı işte onu çok basit biri gibi görmüştüm.Şimdi yapmam gereken şey miniğimi kurtarıp o orospu için vicdan azabı çekmemesini sağlamaktı onun bir suçu yoktu sonuçta.
Eğer çekmeye devam ederse istemediğim şeyler yaptırabilirdi bana...düşüncelerim yine çığrından çıkmaya başlamıştı acilen ilaçlarımı içip biraz dinlenmem gerekiyordu.
Ev halkı zaten yeterince gergindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
RandomYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.