13.Bölüm🌈

799 62 13
                                    

ARKADAŞLAR BUNEE AYAYAYAY ÇOK MUTLU OLDUM OFFF 🥺🥺🥺NORMAL DE BU GÜN BÖLÜM YAZMAYACAKTIM KOLUM ÇOK AĞRIDIĞI İÇİN AMA BUNUN ŞEREFİNE YAZACAĞIM😘😘 YORUM YAPAN OY VEREN VE HAYALET OKUYUCULARA ÇOOOKK TEŞEKKÜR EDERİM😺😺 NEYSE BÖLÜME GEÇELİM ÇOK UZATMADAN
...

Tostumuzu yedikten sonra sofrayı toplamaya başladık...

Tekrardan uyuyalım mı ben hâlâ kendimi yorgun hissediyorum...

İpeğe gülümseyerek cevap verdim...
Tamam bebek gel hadi yatmaya gidelim...

Bana gülümseyerek baktı o kadar tatlıydı ki...

Off ben ne diyeceğimi bilmiyorum bir anda gelişti bunlar vee mutluyum sadece bu bundan sonra ne olacak en ufak bir fikrim bile yok ama şuan mutluyum benim için önemli olan tek şey şuan da bu...

Dediği şeyler üzerine gülümseyip sımsıkı sarıldım. Bende anlamamıştım bir anda gelişmişti her şey ama çok huzurluydum...

Hmmm haklısın ve bende çok mutluyum vee bundan sonra ne olacağına sen karar ver istersen. Ne olmamızı istersin. Diyip sırıtarak ona baktım... Düşünüyormuş gibi yapıp konuşmaya başladı

Hmm bilemedim ki şimdi ne olsak acabaaa. Hehh buldum birincisi daha sevgili değiliz çünkü bunu bana teklif etmedin güzel bir yerde teklif edersen o zaman cevabımı duyarsın... Neyse hadi gidelim yatmaya haaa bu arada sevgili olana kadar da o kadar yakın temas olmayacak aramızda anladın mı?

Dedikleri şeyler üzerine dik dik bakmaya başladım. Ne olacağımıza sen karar ver demiştim daha ne diyebilirdim ki birde üstüne üstlük yakın temas yok demişti... Oflayarak ona bakmaya başladım...

Ne ofluyorsun sen dedin seç diye bende seçtim işte benim de kurallarım var öyle kolay sevgili olmam biriyle...

Tamam tamam sana en güzel teklifi edeceğim sen bile şaşıracaksın ben bunun kitabını yazdım bi kere diyip gururlu sırıtışımla ona baktım. Ama o hiç sırıtmıyordu bana öldürecek gibi bakıyordu...

Demek öylee haa kitabını yazdın bu konuların!

Şimdi anlamıştım niye böyle davrandığını... Hayır hayır yanlış anladın kitabını yazdım derken arkadaşlarım için onlara çok yardım ettim bu konularda yoksa benim ne işim olur karı kızla halla hallaaaa tch tch tch...

Tabi canım ne işin olur! Diyerek sinirle yukarı çıkmaya başladı bende arkasından gidiyordum... Off Alev off berbat ettin yaa ne güzel mutlu mutlu konuşuyorduk... Şimdi benimle sarılarak ta uyumaz ki offf iyi bok yedin Alev iyi bok...

İçeri girdiğimiz de yorgun bir şekilde yatağa ilerledi bende yatağın yan tarafına doğru ilerliyordum...
Yatağa yavaşça uzanıp içine girince ayakta ona bakmaya başladım...

Aşkım hani dedin yaa aramızda mesafe olacak ve çok yakınlaşma olmayacak diyee

Eee

Yarın dan itibaren başlasa bu olmaz mı? Son bi kere yatalım sonra başlasın nasıl fikir bence mükemmel yaaa ... Konuşmasına izin vermeden yatağa girip ona sokulmam bir oldu...

Aleevv ne yapıyorsun zaten sabah oldu sayılır yani o yüzden olmaz...

Yaa banane banane hem sen bana sarılarak uyumak istemiyor musun?

Yönelttiğim soruyla bana dik dik bakmaya başladı sonra oflayarak tamam ama bu son dedi

Sırıtarak üstüne çıkıp boynuna sokuldum uyuduğumuz zaman ki konumdaydım oda kollarıyla yine etrafı mı sardı...

İpek

Efendim

Alıştım ben bu konuma baştan söyleyim

Fazla alışma bence hem sen bana teklif edince kabul edeceğim ne malum belki etmeyeceğim

Niye etmeyesin ki ben bir sebep göremiyorum. Ben seni seviyorum yani sanırım duygularım yeni yeni ama senden etkilendiğim açıkça belli peki sen bana karşı nasıl hissediyorsun...Kafamı kaldırıp ona baktım

Ben de sanırım senden hoşlanıyorum aslında çok emin değilim bilmiyorum daha ne zaman oldu ki tanışalı zaman gösterir ilerisini

Haklısın zaman gösterecek... Neyse yaa hadi yatalım zaten son vakitlerim üstünde bari onu verimli kullanayım...

Bence de iyi kullanmalısın bu son

Yooo seninle çıkınca son olmayacak asıl bunlar ilk hehehe

Bu kadar eminsin yani kabul edeceğim den

Özgüvenliyim diyelim eğer çok istersem başarabilirim ve ben seni çok istiyorum. Diyip dudağına buse koydum...

Öpücük yoktu bunların arasında

Bu gece serbest diyip tekrardan yapıştım dudaklarına... Yarın ne olacaktı çok ta umursamıyordum şimdi ki zamana odaklıydım zaten öyle de olmamız lazım değil mi? Geçmişte takılı kalmak ya da geleceği düşünüp kafaya takmak bizi bir süre sonra delirtirdi... Kontrolün senin elinde olmalı keşkelerin olmaması için...

Eevettt bitti yalan atmayacağım hiç içime sinmedi ve beğenmedim ama kolumla cebelleştiğim için bu kadar yazabildim. Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum..

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin