...
Şey sen sanırım okula yeni geldin de tanışalım dedim.
Güzel kızdı böyle güzel kızlara kapım daima açıktı.
Tanışalım o zaman.
Şey ben Sevda memnun oldum.
Bende Alev memnun oldum. Diyip el sıkıştık.
Arkamdan İpeğin ben memnun olmadım deyişini duymuştum. Niye ki?
Ee şeyy istiyorsan sana okulu gezdirebilirim tabi istersen.
Tabi dememe kalmadan İpeğin ben ona gezdiriyorum sana gerek yok deyişi ile ona döndüm.
Öyle mi yapıyorsun?
Evet sana kantini gösterdim seni gezdir miyor muyum?
Evet gösterdin ama bu kadar dı teşekkür ederim tekrardan.
Bana dik dik baktıktan sonra sıradan kalkıp sinirli bir şekilde sınıftan çıktı.
Açıkçası yanım da ki güzelliği kaçırmak istememiştim.
Hadi gezdir bana okulu o zaman.
Olur hadi gidelim...
Bana okulu gezdirmeye başlamıştı.
En son yemekhane koridoruna indik.
Burası da yemekhane tarafı işte
Burası boş mu?
Yemekhane geçidi tünel gibi düşün genelde kimse gelmez buraya...
Hmmm anladım teşekkür ederim tekrardan.
Şeyy rica ederim. Bu arada demedim ama çok güzelsin yani saçların çok hoş...
Benden etkileniyor du bu açıkça belliydi şahsen ben de hoşuma gitmiyor bu durum desem yalan olur...
Hmm sende çok güzelsin diyip saçını yana attım.
Sonra kızarmasını izledim...
Ona gittikçe yaklaşıyordum. Bir anda beni çekip öpmesi ile yanılmadığımı anladım. Ve ona karşılık verdim.
Şey ben çok özür dilerim dayanamadım...
Önemli değil
Şey okul çıkışı buluşalım mı tabi istersen..
Hmm olabilir nerede... Evimde demesi için bekledim
Şey gezeriz biraz sonra da tabi istersen eve gider oyun oynayıp film falan izleriz...
Olur. Evet oyun oynayacaktık ama nasıl bir oyun ...
Ailen evde değil mi?
Ailem bu şehir de yaşamıyor. Ben tek başıma yaşıyorum yani...
Hmm anladım o zaman okul çıkışı buluşuruz..
Gülümsedi bende gülümsedim mutluydum...
Sınıfa girdiğim de İpeğin resim çizdiğini gördüm. Güzel de çiziyordu...
Ne çiziyorsun
Sanane
Roller mi değişmişti ne?
Bakıyorum roller değişmiş ne oldu?
Hiç bir şey olmadı resim çiziyorum ve ne çizdiğimi demek istemiyorum illa ki bir şey mi olması lazım
Tek solukta dediği şeyler üzerine kafa sallamakla yetindim...
Tamam sustum...
...
Okul çıkışı sonunda gelmişti ... Okul normal geçmişti gözlemlediğim üzere İpek zeki bir kızdı hocaların gözdesi... Bir arkadaş grubu gibi bir şeyi vardı tabi buna arkadaş dersek klasik tipik tiki grubu. İpek te bunların başı gibi bir şey arkadaşlık mı yoksa İpeği pohpohlamak mı belli değil. Neyse şaşırmıyordum bu sarışının böyle olduğuna...
Arkam dan gelen adım sesleri ile oraya döndüm. İpek bana dik dik bakıyordu. Yine ne olmuştu zaten okul boyunca buna mağruz kalmıştım.
Yine ne oldu
Hiç bir şey diyip saçını yüzüme atıp uzaklaştı..
Bu kız cidden bir ruh hastasıydı...
Sevda yı bekliyordum kapının önünde bu gün gelecek ti inşallah...
Onu görmemle sonunda nidaları çıkardım ağzımdan..
Off beklettiğim için özür dilerim müdür çağırdı da
Ne dedi peki müdür
Ailem ile ilgili boşver şimdi sen onu hadi gidelim...
Okey beni ilgilendirmez zaten...
Birlikte yürüyüp sohbet etmeye başladık. Sohbeti iyidi sıkıcı veya bunaltıcı değil di...
Evine doğru yürürken çalan telefonum ile elimi cebime attım. Annem arıyordu...
Evet Anne ne oldu...
Aşkım ne yaptın bu gün eve de gelmedin bir şey mi oldu. Peki okulda bir olay yaşandı mı?
Ardarda sıraladığı şeyler üzerine anne bir nefes alır mısın dedim...
Sen desene ne oldu?
Hiç bir şey olmadı anne okul da bir sorunum olmadı. Bu gün yeni arkadaşlıklar kurdum bu yüzden bu gün geç geleceğim sanırım diyip göz ucuyla Sevda ya baktım hafifçe gülümsüyordu...
Afferim benim kızıma o zaman sizi sıkmıyım ama arada arayıp bana haber ver zaten evin anahtarı sende...
Tamam annecim hadi baybay ben kapatıyorum..
Baybay...
Klasik anneler işte merak etmiş beni...
Anladım klasik . Deyip kapıyı açtı...
Evi iki katlı dubleks ti ... Sade bir evdi. Sadelik hoşuma giderdi zaten..
Güzel evmiş...
Teşekkür ederim...
Ee ne yapalım ?
Film izleyelim mi?
Olur .
Sen film seç bende mısır patlatıp cips getiriyim kuru kuru gitmez..
Tamamdır diyip netflix ten film seçmeye başladım...
Sonun da güzel bir film bulduğum da. Sevda da elinde ki tepsi ile geliyordu...
Buldun mu?
Evet...
Tepsiyi sehpaya koyup mısırı da ortaya koydu. Filmi izlemeye başladık... Şahsen film den sıkılmıştım daha heyecanlı şeyler lazım dı bana... Sağıma baktığım da Sevda nın pür dikkat filmi izlediğini gördüm...
Sevda
Hıh efendim
Film sence de sıkıcı değil mi?
Off evet bende bir şey anlamadım zaten dalmıştım bir yere
E o zaman biz heyecanlı bir şeyler yapalım...
Mesela ne. Demesine izin vermeden dudaklarına yapışmıştım... Başta şok olup sonra bana karşılık vermesi bir oldu... Evet heyecanlı şeyler yapacaktık... Haa bir de annemi aramam lazım dı bu gün eve gelemeyeceğimi söylemek için...
Evet bu bölümün de sonuna geldik 700 kelime yazmışım... Bu bölüm sadece konulara girmeden önceki şeyler o yüzden sıkıcı gelmiş olabilir biraz neyse teşekkür ederim okuduğunuz için oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum😼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G)
SonstigesYeni okuluma adım attığım an adım çıkmıştı. Neymiş okuldaki bir kızla yattığım için... Bu çok sorun değildi, asıl sorun okulun tiki kızı beni bulmuştu. Hay şansımı sikiyim.