15.Bölüm🌈

704 49 52
                                    

Geç kızım sen şöyle içeri

Yavaşça ayakkabılarımı çıkarıp salona doğru yürüyordum arkamdan ise annem Azrailim gibi geliyordu...

Evet anlat bakıyım eve yine neden gelmedin

Anne şimdi ben İpeğin evine proje için gitmiştim. Ama sonra proje yapmaktan vazgeçtik ve film izledik film izlerken de ben uyuya kalmışım...

Hmm demek öyle film mi izlediniz sadece

Başka ne yapacaktık anne sendee yaaa

Ne biliyim kızım öptüm dudaklarını dedin nasıl gelişti anlat bakayım...

Yaa anne şimdi çok uzun sonra anlatsam olmaz mı hem İpeğin arkadaşları ile buluşacağım birazdan hazırlanmam lazım

Ahh ahh hep erteliyorsun ama

Masum bir şekilde bakmaya başladım bi yarım saate kafe de olmalıydım çünkü

İyi tamam tamam ama ben sana çok fazla inanmadım şu İpek denilen kıza da sormak istiyorum getir bir ara bizim eve anca öyle inanırım. Diyip sırıtması ile gözlerimi kısıp ona bakıyordum aklınca gelinini görmek istiyordu...

Tamam anne tamam derim. Geliriz bir ara

İyi madem hadi git hazırlan bekletme arkadaşlarını benimde işlerim var hem akşama daha yemek yapacağım...

Şimdiden ellerine sağlık annecim diyip yanaklarını öptüm.. Sağol sağol git hadi hazırlan... Son bir defa daha öpüp koşarak odama gittim...

Güzel şeyler seçmeliydim. Üstüme bir sweatshirt geçirdim altıma ise mavi bir kot... yüzüklerimi ve kolyemi de taktıktan sonra hazırdım... Kısa saçlarımı tarayıp parfümümü sıktıktan sonra odadan çıktım...

Anne ben gidiyorum

Tamam kuzum hadi iyi eğlenceler size

Anneme baktığım da taze fasulye ayıklayıp Müge Anlı izliyordu..

Yavaşça ayakkabılarımı giyip kendimi dışarı attım. İpeğin attığı konum yürüme mesafesi ile 20 dakikaydı az yürümekten zarar gelmez diye kullaklığımı takıp yürümeye başladım...

Sonunda kafeyi gördüğümde İpeğin el sallaması ile gülümseyip kafenin içine girdim yanında arkadaşları ile kahve içiyordu... Gergince yanlarına gidip selam verdim onlarda beni süzüp selam dediler...

Alev gel sen yanıma geç

Tamam diyip yavaşça İpeğin yanına oturdum...

Tanışalım bakalım...

Duyduğum yabancı ses ile karşım  da oturan siyah saçlı kıza baktım ...

Tanışalım ben Alev

Bende Selva tanıştığıma memnun oldum. Gülümsemesi ile biraz daha rahatlamıştım. Bende gülümseyerek karşılık verdim..
Bende memnun oldum...

İsminin Selva olduğunu öğrendiğim kişinin yanında ki arkadaşı koluyla dürttüğünü gördüm. Dürttüğü kişiye bakınca yutkunmadan edemedim kız bana dik dik bakıyordu bu dalga geçtiğim kızdı işte acaba İpek söylemişmiydi...

Oda hafifçe gülümseyip selam dedi...

Bende selam demekle yetindim...

Ha kendimi tanıtmadım ben Tuana sende şu  meşhur Alev olmalısın...

Şey evet de meşhur ne alaka

Hafifçe gülümseyip konuşmaya başladı...
İsmini okulun sitesinden görmüştüm de...

Şimdi anlamıştım neden böyle davrandığını sanırım herkes gibi oda Sevda nın yalanına kanmıştı...

Bak eğer Sevda olayını diyorsan o cidden yanlış anlaşılmadan başka bir şey değil...

Kızlar tamam şimdi o konuyu boşverin sen ne içeceksin Alev...

Senin içtiğinden içeyim bende diyip sırıttım...

Oda sırıtır gibi olduktan sonra garsonu çağırıp sipariş i verdi...

Eeee Alev senin arkadaşların var mı?

Selva nın seslenmesiyle ona döndüm cidden de baya sevecen ve enerjik bir kızdı Tuana nın aksine ondan korkmuyordum da...

Tabi ki de var bir ara tabi isterseniz sizinle de tanıştırırım...

Aaaaa çok iyi olurr. Kız mı arkadaşların yoksa erkek mi?

İki türlü de var niye sordun ki...

Yok önemli bir şeyden değil merak ettim sadece

Ne lafı geveliyorsun ki Selva kendime sevgili bakmak için soruyorum de geç
Tuana nın konuşması ile ona baktım

Yaaa salak ne alakası var ki arkadaş edinmeye çalışıyorum tabi ki de sevgilim olsa hoş olur ama yinede sanane yaa halla halla Alev le konuşuyoruz biz karışma bize

Ne haliniz varsa görün neyse İpek sen o gün ki fotoğrafını çekip attığın takıları göstersene...

İpek ile Tuana konuşurken bende Selva ile konuşuyordum...

Demek sevgili bakacaksın kız mı erkek mi?

Tabi ki de kız banane erkeklerden

Hahahhah var iki üç sap kız arkadaşlarım bir bak istersen diyip fotoğraflarını çıkardım bizim kızların ama sadece aralarından iki üç kişiyi göstermiştim diğerleri üzerdi Selva yı...

Ohaaaa Allah neler neler yaratıyorr offf şu kızz aşırı güzel ağlıcam şu da fena değil miş... Yaa ben seni çok sevdim Aleeevvv ... İpeeekk nürvetim açılıyor ayyooll

İpeğin gülmesi ile bende güldüm. Aslında arkadaşları kafa dengi gibiydi ama daha Tuana için aynı şeyleri söyleyemezdim onu da zamanla tanırdım hem...

Selva işi hall olmuştu. Dediğim gibi oyunları kurallarına göre oynamak lazım dı değil mi? :)

Bu bölümün de sonuna geldik beğenmişsinizdir umarım... Oy atıp yorum yapmayı unutmayın

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin