21.Bölüm🌈

797 47 94
                                    

Selamm sonun da yb yazıyorum 😔
iyi okumalar
...

Tuana'dan

Birbirimize sarılıp ağlamaya devam ediyorduk.Onunla ağlamak bile güzeldi işte bana iyi hissettiriyordu içim de biriken yıllarca sözleri de söyleyip rahatlamıştım.Bundan sonra ne oldurdu bilmiyorum ama bir kere daha onu sevmekten vazgeçemeyeceğimi anlamıştım.Olmuyordu işte...

"T-tuana ben ne diyeceğimi bilemiyorum "

"Bir şey demene gerek yok yanımda olman yeterli"

"H-hayır cümlemi toparlamam lazım sadece"diyip burnunu çekti.Her ne kadar bir şey demene gerek yok desem bile bana diyecekleri çok önemliydi... anladığım kadarı ile en kötü arkadaş kalacaktık beni kendinden uzaklaştırırsa ne yapardım bilmiyorum ama bu bencillikti bunu bana yapmaya hakkı yoktu onca şeyden sonra...konuşması ile ona döndüm.

"Ben ohhh Tuana bak seni seviyorum yani bende bu sevgiyi adlandıramıyorum buna bir arkadaş sevgisi demek te güçlük çekiyorum yani duygularımdan bende emin değilim.Tek emin olduğum şey seni ne kadar sevdiğim... sanırım kabullenmeliyim  ki kendimi defalarca kez reddettim yani korktum bu yüzden de kız arkadaş istiyordum...belki belki o zaman bunların hepsi biter diye düşündüm beni sevdiğini bilmiyordum.Sinema salonunda da korktum işte aslında heyecanlanmıştım da yani lanet olsun senin bana yaşadıklarını yaşamaktan korktum işte anlasana offf" diyip yere çökmesi ile bende yere çöktüm ama karnımda ki kelebekler tam tersiydi...

"Pışşt bana bak" çenesinden tutup başını kaldırdım ona biraz daha yaklaşıp yüzlerimizi eşitledim konuşmuyorduk konuşabileceğimizi de sanmıyordum sadece kahverengi gözlerin de takılı kalmıştım kahveleri her zaman ki gibi beni kendine çekiyordu...her zaman ki gibi...

Öyle kaç dakika kaldık bilmiyorum ama hapşırması ile bütün ortam bozulmuştu şimdide gülüyorduk...
Yaşadığımız şeyler neydi bilmiyorum ama mutluydum işte bu yeterliydi...

"Çok yaşa"

"Teşekkür ederim aşkım." dediği şeyin farkına varacak ki benim gibi gözleri açılmıştı...

"Yani benim demek istediğim şey öyle değil yani öyle ama istemsiz oldu yani ağız alışkanlığından kaynaklanıyor bu sanır-" O konuşurken daha doğrusu konuşmaya çalışırken burnunun üstünü öpmem ile dondu kaldı...her yerini öpmek istiyordum madem duygularından emin değildi ben de emin olmasını sağlardım.Yavaşça narin öpücükler bırakmaya başladım yanaklarına sonra da alnına...burnuna doğru  öpücüklerim ile çizgi çekerek yaklaşmıştım bir kere daha burnunu öptükten sonra çenesini öptüm Selva ya baktığım da gözlerini kapatmış bir şekilde yutkunuyordu.Bende yutkunduktan sonra dudaklarına bakmaya başladım.Öylece durmuş bir şey yapmıyordum o da bunu fark etmiş ki gözlerini açmasıyla dudaklarım kahvelerine odaklandı...bana bakıp dilini dudağına götürmesi ise hiç yardımcı olmuyordu...bende yutkunup aynılarını yaptım istemsizce bu sefer onun gözleri dudaklarımda gezinmeye başlamıştı ikimizin de odak noktası aynı  yerlerdeydi...yavaşça ayağa kalkıp beni de ellerimden tutup kaldırdı gözlerimiz hâlâ aynı yerdeydi...

"Tuana"

"E-efendi"cümlemi bitirmemişken dudaklarıma yapışması ile bu sefer ben donup kalmıştım...Bu anın yıllardır hayalini kuruyordum ilk gerçek öpüşmemizin tuvalette olmasını beklemiyordum ama bundan da hiç rahatsızlık duymuyordum...
...
Eveett bir bölümün daha sonuna geldik ailemin yanın da yazdığım için tam emin değilim kötü yazmış olabilirim yani neyse sağlıcakla kalın 🥺

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin