11.Bölüm🌈

842 56 70
                                    

Yavaş olsana biraz yatağımı kıracaksın...

Nee yaa heyecanlıyım

Neden heyecanlısın ki

Şey projeksiyon ile film izlemeyeli uzun zaman oldu ondan...

Haaa anladım bende çok fazla izlemiyorum zaten arada sırada bakıyorum...

Diyip yatağa doğru gelmeye başladı...
O filmi yansıtırken bende masada ki atıştırmalıkları yatağa taşıyordum.

Heh oldu yansıttım perdeleri kapatta gel...

Yatağa şuan da balıklama çakabilirdim. Bu nasıl bir teklifti böyle..

Hahayt diyip perdeleri kapatıp yatağa uzandım.

İkimizin kafası da yatak başlığındaydı ve evin duvarına bakıp film i izliyorduk. Film güzel gidiyordu. Seçtiği film Leon sevginin gücü ismin de duygusal bir film di...

Yanımda ağlama sesi duyunca İpeğe baktım ağlıyordu.. (Film i izlemeyenler için spoiler var eğer öğrenmek istemiyorsanız aşağıda bitti diye belirtirim)

Şştt ağlama çok ta üzücü değil...

Sen taş kalpli misin nasıl değil kardeşinin hiç bir suçu yoktu ama öldürüldü kızın ailesi katledildi bildiğin...

Tamam tamam özür dilerim sen daha fazla ağlama diye demiştim...

Bitti :)

İstiyorsan filmi değiştirelim ha hem sen de üzülmessin ...

Tamam olur ben zaten bunu daha önce izlemiştim...

Okeyy ben bir film seçeyim o zaman diyip film aradım ama bulamamıştım rastgele bir film e basıp izlemeye başladık...

Film aksiyon filmiydi baya da sürükleyiciydi  ikimiz de pür dikkat film e odaklanmıştık...

Başrol kız üstünü çıkarmıştı. Hani bu aksiyon filmiydi amınakoyim...

Diğer erkek karakter ile sevişiyorlardı... Hayy şansıma sokayım. İpeğe baktığım da gözleri irileşmiş pür dikkat izlediğini gördüm...

Erkeğin kasları gözükünce İpeğin ağzı açılmıştı. Sanki hayatında ilk defa kas görüyordu hem benim de kaslarım vardı bir kere açıkçası neden sinirlendiğimi bilmiyordum ama ona benim de kaslarım var diyebilmek için üstümü çıkardım...

Ne yapıyorsun

Çok sıcak oldu da o yüzden çıkardım hem zaten sporcu südyenim var sorun olursa tekrardan giyebilirim diyerek ona baktım.
Ama o bana bakmıyordu nereye baktığını görünce sırıtmıştım. Şuan kaslarıma hiç utanmadan dik dik bakıyordu... Bu hoşuma gitmişti açıkçası..

Yedin yedin

Efendim

Diyorum ki kaslarıma baka baka yedin beni diyip güldüm..

Nee şey ben çok özür dilerim sadece nasıl oldu bu kaslar merak ettim...

Dediğim gibi spor yapmayı seviyorum . Yapmıştım bunları da bir ara işte...

Hmm anladım şeyy dokunabilir miyim?

Ne

Yani istersen

Olur dokun.

Yavaşça elleri ile kaslarıma dokunuyordu arkada ki film den gelen inleme sesleri şuan hiçte yardımcı olmuyor du bana...

Tamam yeter artık! Biraz bağırmış olacağım ki ellerini hemen çekti ama biraz daha bunu yapmaya devam etseydi iyi şeyler olmazdı...

Ben özür dilerim. Diyip kafasını eğmesi ile kendime lanet okudum..

Senin hiç bir suçun yok cidden ben sadece etkilendim biraz...

Ne. Diyip şaşkınca bana baktı neden şaşırıyordu ki bu bence gayet te normal di...

Evet etkilendim bildiğin kaslarımı okşadın . Etkilenmem çok normal...

Ne biliyim ben den etkileneceğini düşünmezdim...

Niye ki senden niye etkilen miyim?

Hani tipin değilim ya ondan. Diyip trip atar gibi kollarını birbirine kenetledi... Bildiğin trip atıyordu işte...

Filmi durdurup konuşmaya başladım. Bir kere o gün dediklerim ağzımdan sinirle çıkan şeyler di. Yani senden etkilenmemek elde değil...

Ciddi misin? Diyip bana baktı

Neden şaşırıyorsun ki güzelsin, tatlısın ,seksisin etkilenmemek için bir neden yok...

Öyle miyim gözünde

Hayır sadece benim gözüm de değil herkesin gözünde öylesin. Bilmiyor muydun bunu...

Ben yani hiç kimse bana bunları yüzüme karşı dememişti sanırım ondan şaşırdım biraz...

Ben artık her daim derim o zaman...

Niye diyorsun ki demene gerek yok...

Canım istiyor halla halla güzele güzel demek sevaptır bir kere...

Çok güzelsin

Efendim

Dedin ya biraz sevap kazanıyım diye söyledim...

Bu sefer şaşkınca ben ona bakıyordum...

Oda bana sırıtarak...

Yaa tamam hadi neyse filmi izleyelim...

Ama ben filmi izlemek istemiyorum...

Ne yapmak istiyorsun ki... Derken yavaşça ona yaklaştım ben ona yukardan yaklaştıkça oda benden uzaklaşıyordu kafası yastığa gelmişti sonun da..

N-ne yapıyorsun

Şuan heyecandan kekeliyordu...

Seni öpmek istiyorum

Ne

Duydun işte öpmek istiyorum seni öpebilir miyim?

Şey ben yani olur. Diyip gözlerini kapatması ile ona yaklaştım ve yavaşça yanağına buse kondurup geri çekildim...

Sanırım bu yaptığım dan memnun olmamıştı ki kaşları çatılmıştı... Ben ise sırıtıyordum...

Şaşkınca...Yanağımdan mı öpecektin derken dudaklarına yapışmam bir oldu...

Kendimi biraz daha onun üstüne bırakıp öpmeye başladım. Oda ellerini saçıma atıp öpüşmeme karşılık verdi...

Dudakları cidden lezzetliydi... Dillerimiz araya girdiğinde öpüşümüz daha da şiddetli bir hal almıştı...

Hayatım da ilk defa birini öperken bu kadar mutlu ve huzur dolu hissetmiştim... Bu kalbimde ki lanet çarpıntı da neydi böyle???

Eheheh sonunda karakterleri uzun uzun öpüştürdüm lsifşgifügü bir sonraki bölüm neler olur bende bilmiyorum açıkçası... Yorumlara ne istediğinizi yazın bende yapıyım dşfgigüfü. Bunun şerefine oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum alttaki yıldıza basmak çok ta zor değil...

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin