16.Bölüm🌈

695 50 31
                                    

Gösterdiğin arkadaşlarının ismi neydi bu arada merak ettim de

Selva nın konuşması ile hafifçe gülümsedim...

Güneş , Ezgi ve Çiğdem

Hmm anladım...

Neden bu kadar ilgilendin isimleriyle... Tuananın seslenmesi ile ona döndük ikimizde Selva ya donuk bir şekilde bakıyordu...

Merak ettim sanane yaa hem benim nürvetim açılıyor senin ki açılmadığı için mi ağlıyorsun... Sana da ayarlarız birini ne olcak...

Gerek yok ben yanlız başıma iyiyim... Senin gibi olmayacak  sevgili arayışın da değilim...

Halla halla niye olmasın yaa belki tanışır anlaşırız tch tch tch bir bakmışsın evlenmişiz... Diye gülmesi ile bende ona eşlik ettim... İpek te hafifçe kıkırdamıştı şuan bu ortamda tek donuk suratlı kişi Tuana idi...

Sonra bir anda sinirle bana baktı ve bütün gülümsemem yok oldu... Bu kızdan cidden tırsıyordum hiç beklediğim tiki kızı çıkmamıştı içinden...

Sizle uğraşamam tatlı yiyeceğim  ben diyip garsonu çağırdı... O siparişini verirken bende İpeğin saçları ile oynuyordum...

Alev sen bir şey yiyecek misin?

Hayır aşkım canım istemiyor şu anlık diyip burnunu öptüm oda gülümseyip ulu orta da öpmesene diyerek fısıldadı... Çok tatlıydııı

Yaa off çok tatlısınız ağlayacağım bende istiyorum böyle ilişki yaa Tuana baksanaaa off sap olmak çok zor...

Sen de mi böyle ilişki isterdin yani... Tuananın konuşması ile ona baktım

Tabiki de off çok iyi olmazmıydı hem sen istemez misin canım böyle benimle ilgilenen sevgisini açıkça belli eden bir sevgilim olsa ahh ahh anca hayal işte hiç bir zaman bulamayacağım...

Niye öğle diyorsun ki benim arkadaşlarım dan biri ile anlaşabilirsin bir bakmışsın sevgilisin istiyorsan ayarlarım yani o kişi  için de sıkıntı yoksa

Oha cidden mi çok iyi olur yeesss

Ben sevmedim bu tatlıyı kim yapıyor bu tatlıları yaa bu ne rezillik. Zaten miğdem bulandı ben tuvalete gidiyorum. Tuananın sinirle kalkması ile arkadan şaşkınca ona baktım değişik tavırları vardı...

Tuvalet demişken benimde çok pis çişim gelmişti...

Kızlar bende bir tuvalete gidip geliyim

Tamam

Tamam ama çabuk gel daha arkadaşlarını göstereceksin banaaa

Tamam tamam hahahha

Yavaşça gülerek tuvalete ilerledim Selva cidden tatlı kızdı...

Kapıyı açacakken içeriden gelen ses ile duraksayıp dinlemeye başladım ...

Sevgiliymiş de nürvetiymiş te şuna baaakk yaa cidden bu kız beni bazen sinir ediyor delirtiyor haberi yok . Şu Alev midir nedir oda yardım ediyor böyle saçma şeylere zaten ona da gıcık oldum...

Neden böyle diyordu ki... Off bana gıcık mı olmuştu şimdi sıçmıştım offf... Yavaşça kapıyı ittirip içeri girdim ve göz göze geldik yanında cidden de geriliyordu insan ya da sadece ben  geriliyordum diğerlerine karşı böylemiydi bilmiyordum...

Burada korkudan altıma yapmasam iyidi...koşar adımlarla kabine girip işimi hallettim...Dışarı çıktığım da gitmişti oh çekerek ellerimi yıkamaya başladım bir yandan da Selva ile aralarında neler olduğunu çözmeye çalışıyordum kesin arkadaşı diye kıskanmıştı ya da böyle ilişki şeylerine gıcık oluyordu...Belki de...hassiktir çekerek kahkaha attım eğer düşündüğüm şey ise ikisini de mutlu edebilirdim...

Ben gülümseyerek içeri girerken İpek bana kaş göz işareti ile ne oldu demeye çalışıyordu sanırım. Kafamı kaldırarak yok bir şey demeye çalıştım...İpeğin yanına geçtiğim de Selva ile Tuana telefondan bir şeye bakıyorlardı...

İpek te tırnakların da ki pembe ojeleri inceliyordu...

Bunlar da baya yakınlar

Efendim

Yani demeye çalışıyorum ki İpeğin yanına biraz daha sokulup konuşmaya başladım...Selva ile Tuana baya yakın gibiler...

Tabi canım neden olmasın bizler birbirimize çok bağlıyızdır hem kardeş sayılırız.Diyip gururla gülümsemesi ile bende gülümsedim...Şimdi şurada öpsem ne olurdu ki...

Sadece arkadaş mısınız ama hiç öyle durmuyolar baksana

İpek çatık kaşları ile bana baktıktan sonra kafasını çevirip onları izlemeye başladı...

Tuana zorla Selva ya bir şeyler yedirmeye çalışıyordu gülümseyerek... Selva ise yeter artık nidaları çıkarıyordu...

İpek kaşlarını kaldırarak bana baktı. Gözleri büyümüştü... Ve şuan çok tatlıydı

Oda biraz bana sokulup konuşmaya başladı...
Yaptığın imayı anladım ama daha önce hiç böyle düşünmemiştim ama her şeyi bırakıp inceleyince ne dediğini daha da anladım... Ama bilmiyorum birbirlerine karşı bir şey hissettiklerini de sanmıyorum açıkçası...

Sen iyi görememişsindir bitanem biraz daha gözlerini aç ve dikkatli incele bence ve düşün eskileri düşün ve yola çık eskiler senin anahtarın olup yeni kapılar açsın sana...

Sen bu sözleri nerden buluyorsun yaa

Ne biliyim uyduruyom bir yerlerden

İkimizde hafifçe kıkırdadık yavaşça alnını öpüp yanağını sıktım...

Hoşşştt yavaş... Tabi gülümsemem Tuana nın söyledikleri ile son bulmuştu... İleri de bende ona bunları demek istiyordum...

Evett bu bölüm de bitti biliyorsunuz okullar başladı ve çok aktif olamayacağım sanırım. Ve daha sınavlarım falan var onlara çalışmam lazım ama elimden geldiğince bölüm atarım...

Only Idiots fall for Ms. Popular(G×G) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin