အပိုင်း၃(uni)

1.8K 154 5
                                    

"ပျို...ငါ့ကိုဒါလေးဝယ်ပေးပါဟာ... နော်.နော်.."

ရုပ်ကိုယ်ကမိသွန်းတို့ကလေသူ့ဘာသာလည်းဝယ်နိုင်ရဲ့သားနဲ့သက်သက်ကြီးလာချွဲနေတာတစ်ကယ့်မနိုင်စိန်ပဲ...

"မိသွန်း...နင်တစ်ကယ်ကြိုက်တာသေချာလို့လား..."

မိသွန်းဆိုပါလားဒါဆိုပျိုဆိုတာသူသေချာနေတာလား...ထိပ်ထားစိတ်တွေအရမ်းလှုပ်ရှားနေတာအမှန်ပါထိုမိန်းကလေးနှစ်ယောက်ဆီကအကြည့်ကမခွာနိုင်ပါသူ့တို့ကတော့ကိုယ်ကြည့်မှန်းသိမဲ့ပုံတောင်မပေါ်...

"အွန်း...ဝယ်ပေးနော်ပျို.."

"ok..ok..ယူလေ.."

"ဟီး..ဟီး..thank you so much. ပျို..အာဘွား.."

"လိုချင်တာရတော့ရုပ်ကိုက.."

သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်စကားပြောနေတာနဲ့မိသွန်းကသတိထားမိလားတော့မသိပါကိုယ်တွေကိုကြည့်နေတဲ့အမျိုးသမီးတစ်ယောက်ရှိမှန်းပျိုရိပ်မိခဲ့ပါတယ်သို့သော်..ခေါင်းထဲသိပ်မထည့်ဖြစ်မဆိုင်သလိုပဲနေမိတော့တယ်..မကြာပါထို့အမျိုးသမီးထံမှစတင်မိတ်ဆက်လာတော့သည်...

"ဟို..တစ်ဆိတ်လောက်...မမမေးစရာလေးရှိလို.."

သွန်းရောပျိုပါအူလည်လည်လေးဖြစ်နေတော့သည်အကြောင်းမှာစတင်မိတ်ဆက်လာသူကိုတစ်ခါမှမမြင်ဖူးသည့်အပြင်ထိုအမျိုးသမီးမှာစတင်မြင်လိုက်ရုံဖြင့်သူမဟာအလွန်ငြို့အားပြင်းတဲ့မျက်ဝန်းတွေသူ့မအသံဟာလေပြေဆိုပေမဲ့သူမစတင်မိတ်ဆက်တဲ့လေသံမှာသြာဇာအပြည့်ဖြင့်ပျိုတို့ကိုစတင်မိတ်ဆက်တာတောင်မမတဲ့..နည်းနည်းတော့အံသြသွားတယ်...ပျိုကပြန်မိတ်ဆက်ဖို့မေ့နေတာနဲ့သွန်းကဖြင့်ပြန်မိတ်ဆက်လိုက်လေသည်..

"ဟုတ်ကဲ့..မမ..မေးပါရှင့်.."

"ဟို..ပန်းချီဆရာမပျိုကညာဆိုတာဒီကညမလားလို့သိခွင့်ရှိမလား.."

အမယ်သူ့ကကိုယ့်နာမည်နဲ့တိုက်ရိုက်မေးလာတာပါလား..သူကဘယ်သူမို့လို့ပါလိမ့်...ပျိုစဥ်းသားကြည့်ရသလောက်တော့သူမကိုမသိတာပါ...

"ဟုတ်ပါတယ်... မိပျိုကပန်းချီဆရာမလေးပျိုကညာပါ..မမကသူ့ကိုသိလား..သူမှာသူကယ်ချင်းဆိုလို့သွန်းတစ်ယောက်ပဲရှိတာပါ...ဒါနဲ့မမကဘယ်သူ.."

ပျို...(GL)Where stories live. Discover now