"ပ်ိဳ...ငါ့ကိုဒါေလးဝယ္ေပးပါဟာ... ေနာ္.ေနာ္.."
႐ုပ္ကိုယ္ကမိသြန္းတို႔ကေလသူ႕ဘာသာလည္းဝယ္နိုင္ရဲ႕သားနဲ႕သက္သက္ႀကီးလာခြၽဲေနတာတစ္ကယ့္မနိုင္စိန္ပဲ...
"မိသြန္း...နင္တစ္ကယ္ႀကိဳက္တာေသခ်ာလို႔လား..."
မိသြန္းဆိုပါလားဒါဆိုပ်ိဳဆိုတာသူေသခ်ာေနတာလား...ထိပ္ထားစိတ္ေတြအရမ္းလႈပ္ရွားေနတာအမွန္ပါထိုမိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္ဆီကအၾကည့္ကမခြာနိုင္ပါသူ႕တို႔ကေတာ့ကိုယ္ၾကည့္မွန္းသိမဲ့ပုံေတာင္မေပၚ...
"အြန္း...ဝယ္ေပးေနာ္ပ်ိဳ.."
"ok..ok..ယူေလ.."
"ဟီး..ဟီး..thank you so much. ပ်ိဳ..အာဘြား.."
"လိုခ်င္တာရေတာ့႐ုပ္ကိုက.."
သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္စကားေျပာေနတာနဲ႕မိသြန္းကသတိထားမိလားေတာ့မသိပါကိုယ္ေတြကိုၾကည့္ေနတဲ့အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရွိမွန္းပ်ိဳရိပ္မိခဲ့ပါတယ္သို႔ေသာ္..ေခါင္းထဲသိပ္မထည့္ျဖစ္မဆိုင္သလိုပဲေနမိေတာ့တယ္..မၾကာပါထို႔အမ်ိဳးသမီးထံမွစတင္မိတ္ဆက္လာေတာ့သည္...
"ဟို..တစ္ဆိတ္ေလာက္...မမေမးစရာေလးရွိလို.."
သြန္းေရာပ်ိဳပါအူလည္လည္ေလးျဖစ္ေနေတာ့သည္အေၾကာင္းမွာစတင္မိတ္ဆက္လာသူကိုတစ္ခါမွမျမင္ဖူးသည့္အျပင္ထိုအမ်ိဳးသမီးမွာစတင္ျမင္လိုက္႐ုံျဖင့္သူမဟာအလြန္ၿငိဳ႕အားျပင္းတဲ့မ်က္ဝန္းေတြသူ႕မအသံဟာေလေျပဆိုေပမဲ့သူမစတင္မိတ္ဆက္တဲ့ေလသံမွာၾသာဇာအျပည့္ျဖင့္ပ်ိဳတို႔ကိုစတင္မိတ္ဆက္တာေတာင္မမတဲ့..နည္းနည္းေတာ့အံၾသသြားတယ္...ပ်ိဳကျပန္မိတ္ဆက္ဖို႔ေမ့ေနတာနဲ႕သြန္းကျဖင့္ျပန္မိတ္ဆက္လိုက္ေလသည္..
"ဟုတ္ကဲ့..မမ..ေမးပါရွင့္.."
"ဟို..ပန္းခ်ီဆရာမပ်ိဳကညာဆိုတာဒီကညမလားလို႔သိခြင့္ရွိမလား.."
အမယ္သူ႕ကကိုယ့္နာမည္နဲ႕တိုက္ရိုက္ေမးလာတာပါလား..သူကဘယ္သူမို႔လို႔ပါလိမ့္...ပ်ိဳစဥ္းသားၾကည့္ရသေလာက္ေတာ့သူမကိုမသိတာပါ...
"ဟုတ္ပါတယ္... မိပ်ိဳကပန္းခ်ီဆရာမေလးပ်ိဳကညာပါ..မမကသူ႕ကိုသိလား..သူမွာသူကယ္ခ်င္းဆိုလို႔သြန္းတစ္ေယာက္ပဲရွိတာပါ...ဒါနဲ႕မမကဘယ္သူ.."