ပျိုလည်းဘာပြောရမှန်းကိုမသိတော့ပါဘူးသူကပျို့ကိုချစ်တယ်ဆိုပါလားပျိုစဥ်းစားရင်းနဲ့ဘာမှန်းကိုမသိတော့ပါပျို့လက်ခံသင့်လား..အမှန်ဆိုသူနဲ့ပျိုကသိတာတောင်မကြာသေးပါသူ့ဘက်ကအဲ့လိုခံစားချက်မျိုးကိုပျိုဘယ်လိုယုံကြည်ရမှန်းမသိပါ..
"ပျို...ပျို..မ ပြောတာနားထောင်နေရဲ့လားဟင်.."
ဟုတ်သားပဲပျိုသူနဲ့ဖုန်းပြောရင်းတွေးလိုက်မိတာသူဘာပြောလဲတောင်မသိပါ..
"ဟင်...ဘာပြောလိုက်တာလဲ.. မကြားလိုက်ဘူး.. "
"မ..ပြောတာကိုပျိုဘယ်လိုဆုံးဖြတ်မှာလဲလို့ပါ..မ နားလည်ပါတယ်ပျို့အချိန်အတားအတာတစ်ခုထိစဥ်းစားပါမ ကပျိုပေးတဲ့ဘယ်အဖြေပဲဖြစ်ဖြစ်မ ကလက်ခံပေးမှာပါ.."
"ပျိုလည်းဘယ်လိုပြောရမှန်းတော့မသိသေးပါဘူး"
"ဟုတ်ပါပြီကွာ မ နားလည်ပါတယ်.. "
"ဟုတ်.. ဒါဆိုဖုန်းချလိုက်တော့မယ်.."
"ဟုတ်ပါပြီ... bye.."
ဖုန်းလေးဆီကဘာအသံမှပြန်မလာတာကြောင့်ထိပ်ထားလည်းဖုန်းလေးချပြီးအိပ်ယာပေါ်သာပစ်လှဲပြီးနေလိုက်တော့သည်ပျို့ကိုပြောတာစောသွားတာလား...မတတ်နိုင်ပါဘူးလေထိပ်ထားလည်းထိန်းထားတာပဲပျို့နဲ့တွေ့ရင်ကိုထိပ်ထားကဘာမှမထိန်းနိုင်တော့ဘူးပျိုနဲ့သာရင်းနှီးချင်တဲ့စိတ်တွေကသာဖြစ်နေတာပျိုပြန်ပေးမဲ့အဖြေကိုထိပ်ထားသိပ်တော့မတွေးထားချင်ပါသူ့ဘက်ကလက်ခံဖို့ခက်လောက်တယ်လေ...
ပျို့ကိုလည်းခံစားချက်တွေပြောပြီးပြီဆိုတော့နည်းနည်းတော့စိတ်သက်သာရတာပေါ့ပျိုလက်ခံလာဖို့သွန်းကိုအကူအညီတောင်းသင့်လား..သွန်းကရောထိပ်ထားကိုသူ့သူငယ်ချင်းနဲ့အဆင်ပြေအောင်ကူညီပါ့မလား..မစဥ်းစားတော့ဘူးစွန့်စားကြည့်မယ်..
ring... ring....
"hello... "
"သွန်း...မမပါ..စကားခဏလောက်ပြောလို့အဆင်ပြေမလား.."
"ဟုတ်မမ ရပါတယ်.. "
"မမ ကိုတစ်ခုလောက်ကူညီပါလား.."
"ဘာများလဲ.. ပြောပါရှင့်.. "
"မမကပျို့ကိုသဘောကျလို့သွန်းကူညီပေးနိုင်မလားအခုချိန်ကပျိုလည်းမမကိုလက်မခံသေးဘူးဆိုတော့လေမမကိုကူညီပါလား"