ပ်ိဳလည္းအိမ္ေရာက္ေတာ့အျပင္သြားတဲ့ကိစၥကိုစဥ္းမိၿပီေက်နပ္ေနမိေတာ့တယ္အဲ့ဆိုင္ကလူမ်ားလြန္းလို႔ပ်ိဳအရမ္းႀကိဳက္လို႔သာသြားတာအခုေတာ့အဆင္ကိုေျပလို႔သြန္းနဲ႕သြားေနက်ေတာင္အဲ့အခန္းေလးကိုတစ္ခါမွမေရာက္ဖူးေသးပါအဲ့အခန္းကလည္းရွိမေနဘူးေလ....မမထိပ္ထားကအဲ့လိုက်ေတာ့လည္းသေဘာက်ခ်င္စရာပါသူနဲ႕သြားရတဲ့ခံစားခ်က္ကသြန္းနဲ႕သြားတာနဲ႕မတူတဲ့ခံစားခ်က္ေလးပ်ိဳခံစားရေနသည္သူႀကိဳက္ေနတာကိုသိလို႔လားမသိသူနဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရင္ကိုကိုယ္ကရွက္ေနၿပီ....
အေတြးေတြရပ္မွပဲအလုပ္ကိစၥရွိေသးတယ္ေလျပခန္းကလည္းသူအကုန္စီစဥ္ေပးေနေတာ့အရင္လိုစိတ္မပ်က္ေစရပါဘူးတဲ့ကတိေတြလည္းေပးေနေတာ့ပ်ိဳလည္းစိတ္ခ်လက္ခ်ပဲပန္းခ်ီဘက္ကိုပဲအာ႐ုံထားရမယ္အရင္ပြဲတုန္းကထက္အခုပန္းခ်ီေတြကိုပိုမိုလက္ရာျမႇောက္ေအာင္fanေတြကိုခ်ျပခ်င္မိေတာ့ပ်ိဳလည္းပန္းခ်ီကိုပဲအား႐ုံးစိုက္ၿပီးေသခ်ာဆြဲရေတာ့သည္...
"knock...... knock.."
စဆြဲေတယ္မယ္ဆိုအႏွောက္အယွက္ကဝင္လာၿပီအလုပ္ခန္းထဲဝင္ရင္ျပန္မထြက္ခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ေဒါသကထြက္လာၿပီစိတ္ေတြမရွည္ေတာ့ဘူးဘယ္သူလဲမသိဘူး...
" hello ပ်ိဳ ေနေကာင္းလား... မေတြ႕ရတဲ့ရက္အေတာအတြင္းငါ့ကိုလြမ္းေနတာလား..."
စလာထဲကစကားကိုေကာင္းေကာင္းမေျပာဘူးမိသြန္းကိုအလုပ္မအားလို႔မလာနိုင္ဘူးလို႔ထင္ထားတာအခုေတာ့သူကအေတြးေတာင္မစုံးေသးေရာက္ခ်လာပါၿပီ....
"ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္နဲ႕႐ုပ္ကိုကနင္အလုပ္မအားဘူးလို႔ငါကထင္ေနတာ.."
"ပ်ိဳရယ္ ငါအလုပ္မအားပါဘူးေနာ္ ငါအလုပ္ေတြႀကိဳးစားေနတာ ငါကငါ့သူငယ္ခ်င္းပ်ိဳေလးအထီးက်န္ေနမွာေစးလို႔ ေစတနာနဲ႕လာတာကိုနင္ကေလ..."
ဟုတ္တယ္ကိုယ္ကေတာ့သူတစ္ေယာက္ထဲပ်င္းေနမယ္ထင္ၿပီမအားတဲ့ၾကားကသူ႕ဆီလာတာေရာက္တာနဲ႕အေမာစို႔စရာအိမ္ရွင္နဲ႕လာတိုးေနတယ္..
"ဟုတ္ပါၿပီ သြန္းရယ္ ေက်းဇူးပါ.. "
"မလိုပါဘူး.. "