ပ်ိဳလည္းအိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႕အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပကာသြန္းနဲ႕မေတြ႕ေအာင္ေနရေတာ့သည္ဘယ္လိုရွင္းျပရမလဲကိုမသိေတာ့တာသြန္းကသေဘာတူေပမဲ့ေျပာျပလိုက္ရင္ေရာသူဘယ္လိုတုံျပန့္မလဲသိခ်င္မိတယ္ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါသူ႕ကိုေတာ့ေျပာျပရမယ္...
knock.... knock...
"ပ်ိဳ....ပ်ိဳေရ...အိပ္ၿပီလားငါခဏဝင္လာမယ္ေနာ္.."
"ေအ့ လာေလ.."
"အမိ အိမ္ျပန္လည္းေနာက္က်တယ္ျပန္လာေတာ့လည္းေပ်ာ္႐ႊင္လို႔အရင္နဲ႕မတူဘူးအဓိကကေတာ့နင့္ျပန္လာတာငါ့ကိုေတာင္မေခၚပဲနဲ႕အခန္းထဲတန္းဝင္လာတယ္ဘာသေဘာလဲ...ဟင္.."
"အဲ့ အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး... ငါေလနင့္ကိုေျပာစရာရွိတယ္...ငါလုပ္မိတာမွားလားေတာ့မသိပါဘူး.."
"ဘာလို႔လဲ... နင့္ဘက္မွာငါရွိပါတယ္နင္ဘာပဲလုပ္လုပ္ငါအၿမဲရွိတာကိုေတာ့မေမ့ပါနဲ႕...."
"ငါ...ငါေလ..."
"အြန္း...ဘာျဖစ္လို႔လဲ.. ေျပာပါ.. "
"ငါ..မမကိုအေျဖျပန္ေပးလိုက္ၿပီ...သူနဲ႕တြဲေနၿပီ.."
ပ်ိဳတစ္ေယာက္ေျပာၿပီးရွက္ေနလိုက္တာမ်က္ႏွာနဲ႕ေခါင္းအုံးနဲ႕ေတာက္မခြားဘူးသြန္းကမမနဲ႕ဆိုသေဘာတူၿပီးသားပါပ်ိဳလက္မခံနိုင္မွာေတာင္ေတြးပူေနတာ...
"ပ်ိဳရယ္...အဲ့တာကိုေစာေစာမေျပာဘူး..ထားပါေလအခုငါသိၿပီဆိုေတာ့ ေျပာပါအုံးအမိခံစားခ်က္ေလး..."
"မမကိုအရင္ကအရမ္းမုန္းမိပင္မဲ့အခုသူနဲ႕ေတြ႕ရင္အဲ့လိုမဟုတ္ေတာ့ဘူးကြာသိလားသူနဲ႕ပိုၿပီးနီးကပ္ခ်င္တယ္ၿပီးေတာ့သူနဲ႕ပဲအခ်ိန္ေတြကုန္ဆုံးခ်င္တယ္သူ႕ဆီကအႀကိဳက္ဆုံးအခ်က္ကေတာ့သူ႕ဆီရအၿမဲရတတ္တဲ့ကိုယ္သင္းနံသင္းသင္းေလး..."
"အမေလး...ဟုတ္ပါၿပီမိန္းမရယ္... ေတာ္ေတာ္ေတြေႂကြဆင္းေနတာပဲ..."
"ဟီး..ဟီ... "
"okပါဒါဆိုလည္းအိပ္ေတာ့ေလေနာက္က်ေနၿပီgood night... "
"ဟုတ္.... good night သြန္း... "
သြန္းကိုလည္းေျပာခ်င္တာေတြေျပာၿပီးၿပီးမနဲ႕လည္းဖုန္းေျပာၿပီးၿပီဆိုေတာ့ပ်ိဳအိပ္ရေတာ့မွာပဲအိပ္မယ္ဆိုမွမကိုလြမ္းလာတယ္အသံေလးလည္းၾကားခ်င္မိတယ္ဒီအခ်ိန္ဆက္လိုက္ရင္အႏွောက္အယွက္ျဖစ္သြားမလားမသိ...ဟူး...ႀကိဳးစားၿပီးအိပ္ၾကည့္တာလဲမရပါလား..မသိေတာ့ဘူးကြာ...ဖုန္းဆက္ေတာ့မယ္