Αγαμέμνωνα καλησπέρα,
Ονομάζομαι Βιολέττα-Θεοδώρα και θα είμαστε συνεργάτες για αυτό το έτος στην παρατήρηση δημοτικού σχολείου,θέλω να μου πείς ποίες μέρες σε βολεύουν ωστέ να μπορέσουμε να γνωριστούμε απο κοντά και να οργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα δουλέψουμε.
Φιλικά,Βιολέττα-Θεοδώρα Κεδίκογλου
Κοίταξα το email πριν το στείλω προσπαθόντας να εντωπίσω ορθογραφικά λάθη η συντακτικά προβλήματα.Για κάποιο παιδαριώδη λόγο ήθελα ο τρόπος έκφρασης μου να είναι άψογος,τα λόγια της Μαρίας με είχαν επυρεάσει και δεν ήθελα να φαίνομαι σαν χαζή.
Έκλεισα το λάπτοπ και σηκώθηκα όρθια,είχα κανονίσει με τα παιδία να πάμε για καφέ κοντά στην σχολή και έπρεπε να ετοιμαστώ για να μην αργήσω.Αφού ντύθηκα στα γρήγορα πήρα τα πράγματα μου και κατευθήνθηκα προς τη εξώπορτα.
....................................................................................................................
Αρκετή ώρα μετά βρισκόμασταν σε μια καφετέρια μία μεγάλη παρέα και συζητάγαμε για τις εργασίες.Η Μαρία διαμαρτυρόταν λέγοντας οτί η συνεργάτης της είναι φυτό και τελειομανής και δεν αντέχεται.
γέλασα σιγανά-Εσύ είσαι που δεν αντέχεσαι,της είπα κερδίζοντας μία σκουντία.
Η συζήτηση συνεχίστικε σχεδόν βαρετά και ήμουν έτοιμη να φύγω όταν το κινητό μου δονήθηκε.Κοίταξα την οθόνη και είδα οτί είχα ένα νέο email.Το άνοιξα βιαστηκά και είδα οτί ήταν απο τον Αγαμέμνωνα.
Βιολέττα-Θεοδώρα
Θα ήθελα να δημιουργήσουμε ένα πλάνο που θα επιτρέπει και στους δύο να έχουν αρκετο χρόνο να δουλεύουν μόνοι τους.Έχω σχετικά βεβαρημένο πρόγραμμα και δεν έχω χρόνο για χάσιμο.Προτείνω να συναντηθούμε κάποιες μέρες πριν την έναρξη της παρακολούθησης.
Αγαμέμνωνας Αλεξανδράτος
Κοίταξα το email που μόλις είχα λάβει δύσπιστα.Η που ο τύπος έτρεχε απο το πρωί μέχρι το βράδυ,η ήταν εντελλώς ψωνισμένος.Και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα.Είτε επειδή δεν θα αφιέρωνε αρκετό χρόνο στην εργασία,είτε επειδή θα έκανε την συνεργασία μας εξαιρετικά δύσκολη.
-Τι έπαθες?με ρώτησε η Ελένη
-Τι νοήμα βγάζεις απο αυτό?την ρώτησα δείχνοντας της το μήνυμα
Με κοίταξε περίεργα-Εγώ στα έλεγα οτι το όνομα λεεί πολλά..
Αναστέναξα και άρχισα να πληκτρολογώ την απάντηση
Αγαμέμωνα
Οι ώρες που θα χρειαστεί να περάσουμε μαζί θα κριθούν από την δουλεία που θα πρέπει να βγάλουμε επομένως απο την στιγμη που η εργασία είναι συναιτερική θα πρέπει να διαμορφώσεις το πρόγραμμα σου αναλόγως.
Βιολέττα-Θεοδώρα
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει και ξαφνικά μου δόθηκε η εντύπωση πως η εργασία θα ήταν πολύ πιο δύσκολη απο όσο περίμενα.
Βιολέττα-Θεοδώρα
Μερικοί όταν λένε οτι έχουν βεβαρυμένη καθημερηνότητα ενοούν οτί έχουν σημαντικά πράγματα να κάνουν.Εάν το πρόγραμμα σου,σου επιτρέπει να περνάς τις μέρες σου σε καφετέριες,τότε θα πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αλλαγής συνεργάτων.
Αγαμέμνωνας
Κοίταξα εκνευρισμένη την απάντηση του και πληκτρολόγησα βιαστηκά το επόμενο μήνυμαΑγαμέμνωνα
Αυτό δυστηχώς δεν γίνεται
Βιολέττα-Θεοδώρα
Η Ελένη που τόση ώρα δίαβαζε πάνω απο τον ώμο μου άφησε ένα γέλιο να ξεφύγει.-Δεν το πιστεύω οτί κάθεσαι και τσακώνεσαι με έναν άγνωστο
Κούνησα το κεφάλι μου και πριν της απαντήσω το κινητό μου δονήθηκε.
Βιολέττα-Θεοδώρα
Τότε θα πρέπει να συνεργαστούμε και να διαμορφόσουμε ένα πρόγραμμα ωστέ τα πράγματα να κυλήσουν ανώδυνα και για τους δύο.Προτείνω να συναντηθούμε την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου.
Αγαμέμνωνας
του απάντησα και μετά απο λίγο γύρισα στο σπίτι για να κοιμηθώ..........................................................................................................................
Καινούργιο κεφάλαιο!! Το ξέρω οτί είναι μικρό αλλά λείπω όλη μέρα απο το σπίτι για την σχολή και έτσι δυσκολεύομαι να τα προλαβαίνω.Θα μπεί σύντομα μεγαλύτερο με περισσότερες εξελιξεις
YOU ARE READING
Άρωμα υάκινθου
RomanceΗ Βιολέττα-Θεοδώρα μια τριτοετής φοιτήτρια στην παιδαγωγική σχολή Αθηνών στα πλαίσια ένος προγράμματος του πανεπιστημίου της αναγκάζεται να συνεργαστεί με τον Αγαμέμνωνα έναν ιδιόρρυθμο συμφοιτητή της.Κλειστός,λιγομιλητος και σκληρός,κάνει οτί περνά...