-Θα μου πείς επιτέλους τι γίνεται με την Αγγελική?Ρώτησα τον Φίλιππο τέσσερις μέρες μέτα το περιστατικό στο δάσος.Η Αγγελική τελικά είχε γλιστρήσει και είχε σπάσει το χέρι της.Είχε και μία μικρή διάσειση αλλά κατά τα άλλα ήταν καλά.
-Τι ακριβώς εννοείς κοντούλα?με ρώτησε και χαμογέλασα,εξάλλου είχε σκοτάδι και δεν μπορούσε να το δει.
-Εννοώ,ότι τέσσερις μέρες τώρα είσαι με ένα κινητό στο χέρι.Να μάθεις αν έφαγε,αν κοιμήθηκε,αν πονάει,αν.
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την φράση μου και ένιωσα τον Φίλιππο να μου τραβάει τα μαλλιά.
-Λες βλακείες,μου είπε αγνοώντας την κραυγή διαμαρτυρίας που έβγαλα.
-Το ξέρεις ότι με την αντίδραση σου ενισχύεις αυτό που λεω?
-Μιλάς εσύ με τον Αγαμέμνωνα,μουρμούρισε
-Ενιωσα όλο το σώμα μου να κοκαλώνει αλλά δεν είπα κάτι.
-Κοντούλα?είπε κάποια στιγμή ο Φίλιππος με πολύ απαλή φωνή.Κάποτε τα λέγαμε όλα μεταξύ μας θυμάσαι?Τι γίνεται με τον Αγαμέμνωνα?
Πήρα μια βαθιά ανάσα και την άφησα κατευθείαν να φύγει αργά.Μέτα απο το περιστατικό στο δάσος ο Αγαμέμνωνας είχε φύγει. Είπε οτί κάτι προέκυψε με το σπίτι αλλά δεν με κοιτούσε στα μάτια όταν το έλεγε.Όταν μου ανακοίνωσε οτι επιστρέφει στην Αθήνα έβαλα τα κλάματα.Όχι μπροστά του,αργότερα μόνη μου.Έτσι και τώρα ένιωσα έναν λυγμό να φεύγει και το χέρι του Φίλιππου έσφιξε το δέρμα μου.
-Ξέρεις μερικές φορές τα πράγματα είναι πιό περίπλοκα από όσο φαίνονται,είπε μετά απο λίγο
-Πόσο ακόμα περίπλοκα?ρωτησα μισογελώνας,μισοκλαίγοντας
-Είμαι ερωτευμένος με την Αγγελική,είπε ο Φίλιππος
Έτσι κάναμε πάντα.Όταν κάποιος από τους δύο έκανε κάποια εξομολόγηση,ο άλλος θα έλεγε κάτι εξίσου σημαντικό.
-Εδω και πόσο καιρό?τον ρώτησα,δεν είχα παρατηρήσει κάτι μέχρι και πριν φύγω τον Σεπτέμβριο.
-Υποθέτω απο πάντα μου άρεσε.Απλά της φερόμουν σαν να είναι η μικρή μου αδερφή και καταλαβαινέις..
-Καταλαβαίνω,είπα
-Με ενοχλεί τόσο πολύ όταν βλέπω να την φλερτάρουν,όταν με αγνοεί,όταν...
-Θες να σου θυμίσω πως της φερόσουν πάντα?τον ρώτησα και όταν δεν μου απάντησε συνέχισα.Θα σου πώ εγώ,την αγνοούσες,ήσουν υπερπροστατευτικός,και τις φερόσουν λες και ήταν είκοσι χρόνια μικρότερη αντί για 3.
YOU ARE READING
Άρωμα υάκινθου
RomanceΗ Βιολέττα-Θεοδώρα μια τριτοετής φοιτήτρια στην παιδαγωγική σχολή Αθηνών στα πλαίσια ένος προγράμματος του πανεπιστημίου της αναγκάζεται να συνεργαστεί με τον Αγαμέμνωνα έναν ιδιόρρυθμο συμφοιτητή της.Κλειστός,λιγομιλητος και σκληρός,κάνει οτί περνά...