Είχα γυρίσει εδώ και αρκετή ώρα σπίτι και είχα πέσει κατευθείαν για ύπνο.Αυτό όμως δεν σήμαινε ότι είχα καταφέρει να κοιμηθώ.Στριφογύριζα για ώρα χωρίς να νιώθω την παραμικρή ανάγκη να κοιμηθώ.Όταν μετά απο αρκετή ώρα ένιωσα τα μάτια μου να κλίνουν άκουσα το κινητό μου να κάνει έναν ήχο. Εκνευρiσμένη σηκώθηκα έτοιμη να βρίσω αυτόν που είχε καταστρέψει την πιθανότητα να κοιμηθώ αυτό το βράδυ.
Άνοιξα το κινητό μου που ήταν μονίμως συνδεδεμένο στο facebook και είδα ότι είχα ένα νέο μήνυμα.Κοίταξα το όνομα μήπως με διαφωτίσει αλλά δεν έβγαλα άκρη.
sun traveller
Πάτησα να δω την φωτογραφία αλλά το μόνο που απεικόνιζε ήταν μία εικόνα που θύμιζε αφηρημένο πίνακα ζωγραφικής από μουντά χρώματα.
Αποφάσισα να ανοίξω το μήνυμα παρασυρμένη από την περιέργεια και για μερικά λεπτά προσπαθούσα να βγάλω άκρη.
You won't get, you don't get what you need
Life is a strange thing now
Here lives a pocket full of lives with no future
Take it for what it is, it's only drunken lies
You should open up your mind, look to the future
You could be waiting for the ship that sails you home, I'm going home
Τι στο καλό?Ήμουν έτοιμη να πατήσω διαγραφή συνομιλίας όταν συνειδητοποίησα πιο τραγούδι ήταν αυτό.Ένα από τα αγαπημένα μου.Σχεδόν κανείς δεν ήξερε το κόλλημα που είχα με αυτό το συγκρότημα.
-Ποίος είσαι?
Δεν περίμενα να απαντήσει αλλά το παραθυράκι άνοιξε για να διαβάσω την απάντηση του.
-Δεν νομίζω οτι σε αφορά..
Κοίταξα την απάντηση του απορημένη και του απάντησα γρήγορα
-Μου στέλνεις άκυρους στίχους στις 3 τα ξημερώματα,εξαιτίας σου δεν θα καταφέρω να κοιμηθώ οπότε το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να μου πείς ποίος είσαι.
Η απάντηση του ήρθε γρήγορα και το μόνο που κατάφερε να κάνει να με παραξενέψει περισσότερο.
-Νόμιζα οτί θα σου άρεσε αυτό το τραγούδι Βιολέττα-Θεοδώρα εξάλλου πρόκειτε για το αγαπημένο σου συγκρότημα...
Άρχισα να πληκτρολογώ γρήγορα αποφασίζοντας να ανταπεξέλθω σε αυτήν την αλλοπρόσαλη συνομιλια και να μην τρομάξω απο το γεγονός οτι ήξερε προσωπικά πράγματα για μένα.
-Και πως ακριβώς ξέρεις το όνομα μου?Δεν το έχω έτσι..
Περίμενα την απάντηση του και όταν την δίαβασα ανατρίχιασα.
-Μπορεί να σε ξέρω περισσότερο από όσο νομίζεις
-Αν δεν μου πείς ποίος είσαι θα σε διαγράψω...
Πληκτρολογούσα αγριεμένη αγνοώντας το γεγονός οτί η ώρα είχα πάει 5 το πρωί και έπρεπε να σηκωθώ στις 8
-Είμαι ένας ταξιδευτής του ήλιου..
-Ένας πειραγμένος είσαι..
-Σταλήθεια το πιστεύεις αυτό?τόσο υπεράνω νομίζεις πως είσαι?
-Άρχισα να εκνευρίζομαι ,τι ακριβώς σημαίνει αυτό?
What would you give me for the songs that I've been singingHow could you ever say that you've got more than me?Mick says that he can never get no satisfactionThese days I think I know exactly what he means, what does he mean?
-Εισαι τρελός το ξέρεις? πληκτρολόγησα απολαμβάνοντας οστώσο την συζήτηση
-Καληνύχτα Θεοδώρα έχεις μάθημα αύριο.
Πριν προλάβω να τον ρωτήσω οτιδήποτε είχε βγεί.
YOU ARE READING
Άρωμα υάκινθου
RomanceΗ Βιολέττα-Θεοδώρα μια τριτοετής φοιτήτρια στην παιδαγωγική σχολή Αθηνών στα πλαίσια ένος προγράμματος του πανεπιστημίου της αναγκάζεται να συνεργαστεί με τον Αγαμέμνωνα έναν ιδιόρρυθμο συμφοιτητή της.Κλειστός,λιγομιλητος και σκληρός,κάνει οτί περνά...