Έρωτας η τίποτα

172 22 2
                                    

Ένιωθα τα χείλια του πάνω στα δικά μου να με πολιορκούν,επίμονα.Με 

φιλούσε και ήταν σαν να ρουφούσε την ψυχή μου.Το σώμα μου καιγόταν και τα χέρια του με ακομπούσαν παντου

-Αγαμέμνωνα

-Μμμ,μου είπε και το χέρι του μετακινήθηκε λίγο πιό χαμηλά απο την μέση μου.

Μου ξέφυγε ένας μικρός αναστεναγμός και στην συνέχεια έκανα μια μικρή προσπάθεια να τραβηχτώ.

-Τί συμβαίνει πάλι μικρή μου?μουρμούρισε

-Σταμάτα λίγο,είπα και αμέσως τινάχτηκε.

-Συγγνώμη,μουρμούρισε,δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση.

Το βλέμμα του είχε σκοτεινίασει και έπιασε το μουσκεμένο του μπουφαν.

Τον άρπαξα απο το χέρι.-Που ακριβώς νομίζεις οτί πας?τον ρώτησα

-Είναι αργά,μουρμούρισε

-Μην τολμήσεις να κάνεις ούτε ένα βήμα,γρύλισα

-Τι ακριβώς θέλεις απο εμένα Θεοδώρα?

-Εγώ τι θέλω Αγμέμνωνα?

Με κοίταξε και αναστέναξε,στην συνέχεια έκατσε στην πολυθρόνα και έκρυψε το πρόσωπο του μέσα στις χούφτες του.

-Συγγνώμη,μουρμούρισε

-Θές να είμαστε φίλοι?τον ρώτησα.Δεν μου απάντησε αλλά κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.Έκανα ένα βήμα κοντά του  και έσκυψα.

-Και τι θες τότε?τον ρώτησα

-Εσένα,είπε και πετάχτηκε πάνω.Με έπιασε από την μέση και άρχισε να με φιλάει με πάθος.Με φίλησε στο λαιμό και μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός.Τα χέρια του μπλέχτηκαν στα μαλία μου και στην συνέχεια στην μέση μου.Με μία κίνηση τύλιξα το πόδια μου γύρω από την μέση του.Καθώς κατευθηνόμασταν προς το δωμάτιο μου,μου έβγαλε την μπλούζα.Με πέταξε πάνω στο κρεβάτι και ανέβηκε από πάνω μου.Και τότε σταμάτησε μου χαίδεψε τα μαλλία και με αγκάλιασε.Με έσφιξε και έκλεισα τα μάτια του.

-Καληνύχτα Θεοδώρα,μουρμούρισε.Και τότε κατάλαβα οτί δεν με ενδιέφερε πόσο χρόνο είχαμε μαζί.Γιατί εγώ δεν ήμουν έτοιμη να προχωρήσω,και κάπως το είχε κατλάβει.Από το βλέμμα μου?Δεν ξέρω πως αλλά το είχε νίωσει και αυτό είχε σημασία.

Έκλεισα τα μάτια μου.Ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ και τα μάτια μου να κλείνουν,μετακινήθηκα λίγο και έπεσα σε έναν βαθύ ύπνο.

.....................................................................................

Πολύ μικρό το ξέρω,αλλά τρέχω και δεν φτάνω

φιλάκια και μην ξεχνάτε vote/comment

καλά να περνάτε <3 

Άρωμα υάκινθουWhere stories live. Discover now