Αυπνίες και κεφάλαιο 13

146 22 0
                                    

POV Μαριας

Είχαν περάσει αρκετες μέρες απο την μέρα που είχε έρθει σπίτι μου ο Τεό.Μου είχε ζητήσει να έχουμε ελεύθερη σχέση.Να έρχετε σπίτι μου,να πηδιόμαστε και απο εκεί και πέρα να μην έχουμε καμοία απολύτως σχέση.Το ορκίζομαι οτι απο την στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου την επόμενη της μέρας που κοιμηθήκαμε μαζί το είχα μετανίωσει.Το ορκίζομαι οτι δεν είχα κανένα σκοπό να δεχτώ.

Όμως δέχτηκα.Ένιωσα να προδίσω τον εαυτό μου κάθε φορά που με άγγιζε.Ένιωθα οτι έγω και μόνο έφταιγα για τον πονο που ενιωθα κάθε φορά που τον έβλεπα και με μια διαφορετική κοπελα.Υποσχόμουν στιν εαυτό μου οτι κάθε μας φορά θα ήταν και η τελευταία μας.Λες και δεν ήξερα οτί για το άγγιγμα του αυτο ζούσα.Μόνο η Βιολέττα ήξερε για αυτήν την σχέση.Ο ίδιος μου είχε ζητήσει να μην πω τίποτα.

-Ξεκόλλα επιτέλους,άκουσα την φωνή της Ελένης και γύρισα ενοχλημένη προς το μέρος της.

-Τι θες?μουρμούρισα

-Που ταξιδεύεις?Ρωτησε,Όλο αλλού είσαι τελευταία.Μήπως είσαι ερωτευμένη?

Προσπάθησα να αντιδράσω φυσιολογικά για να μην βάλω κανέναν σε υποψίες.Απάντησα κάτι αδιάφορο και κοίταξα διακριτικά προς το μέρος του Τεό.Δεν με κοιτούσε αλλά μπορούσα να διακρίνω το βλέμμα του να ανοίγει τρύπες στο πάτωμα.Και τότε σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε,λες και ένιωσε το βλέμμα μου.Και για λίγο το πίστεψα,μέχρι βέβαια να ακούσω την φωνή του Κώστα.

-Τι έγινε ρε μαλάκα με την Τζίνα χθες?

Αυτός χαμογέλασε και δεν είπε κάτι.Όχι πως χρειαζόταν.Το βλέμμα του μιλούσε από μόνο του.

Δεν μου είχε αναφέρει οτί χθες ήταν μαζι της.Δεν μου έδινε λογαριασμό γενιά για το τι έκανε αλλά χθες μου είχε πει οτι θα έιναι σπιτι.

Προσπάθησα να μην δείξω την ταραχή μου και συνέχισα την συζήτηση που είχα με την Ελένη.

.............

POV Βιολλέτας-Θεοδώρας

Με τον Αγαμέμνωνα δεν αναφερθήκαμε ξανά σε αυτό που έγινε.Όποτε πήγαινε η συζήτηση προς τα εκεί φρόντιζε να αλλάζει το θέμα.Πλησίαζε το τριήμερο της 28ης Οκτωβιού και το πρωί της επόμενης ημέρας θα έφευγα για το χωριό μου.Είχα να δω τους γονείς μου και την αδερφή μου απο τον Σεπτέμβριο και μου είχαν λείψει πάρα πολύ.

Λόγω της επικείμενης απουσίας μου σήμερα μέτα την παρατήρηση και το μάθημα θα συναντίομασταν σπίτι του Αγαμέμνωνα για να δουλέψουμε την εργασία.Τελειώναμε μάθημα στις εννία το βράδυ αλλα ήταν η μόνη μέρα που γινόταν.

Άρωμα υάκινθουWhere stories live. Discover now