Lia
09.13. Péntek 7:21Sietve sminkelek, mert egy kicsit elaludtam. Tegnap este sokáig beszélgettünk Landoval arról, hogy milyen unalmasak nélküle a napjaim. Ha végeztem a sulival, apa jön értem és megyünk is olaszba. Szerencsére a kocsimon van vonóhorog, szóval haza tudunk hozni egy kocsit, amit apa megvett. Aztán elvisz a hotelhoz onnan meg megy ahova csak akar, elviheti most a kocsimat. Kérdeztem Beet, hogy akar e jönni, de azt mondta, hogy nem akarja látni ,ahogyan én ott enyelgek a Landoval miközben Max Angliában van.
8:01
-Nem késtem el! 00-kor már az iskolában voltam, csak meg kellett másznom ezt a 2 emeletet!-mondom Beenek miközben lihegve leülök mellé.
-Azthittem, hogy mégis itt hagysz az iskolában egyedül és most mész!-mondja Bee.
-Neeeeem, apa még nem ér rá!-mondom neki és besétál a tanár.
-Max mondta, hogy most nagyobb rend van otthon, mint amikor a Lando ott van! -mondja nevetve.
-Jó hát nem a leg rendtartóbb emberről beszélünk!-védem meg.
-Emberekről! Mintha csak rólad beszélt volna!-megbököm az oldatát és felmutatom a középső ujjam.
-A zsenik a rendezett káoszban élnek!-mondom büszkén.11:28
Éppen irodalom óra van és kapcsolom be az F1 TV-t. Mielőtt összejöttünk azelőtt is mindig így néztem. Bee már hozzászokott. Ma lesz este az időmérő, mert holnap sprintfutam lesz. El sem tudom mondani, hogy mennyire izgatott vagyok, hogy visszatérhetek a paddockba. Már majdnem hiányoznak ezek az idióták.
-Lesz pódium?-kérdezi Bee.
-Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, mert nem mondott semmit ezzel kapcsolatban!-válaszolom meg a kérdését.-Nabazdmeg!-mondom ki hangosan és mindenki rám néz.
-Lia esetleg tudod a választ?-kérdezi az egészen alacsony férfi.
-Mi is a kérdés?-kérdezem kínosan.
-Francesca, elmondanád?-kérdezi tőle.
-Hol született Kosshuth?
-Nem tudom! -próbálom gyorsan elvenni rólam a figyelmet, mert Carlos éppen neki ment a falnak már megint.
-Huhhh oké kiszállt!-mondja Bee.
-Jah ez nem volt olyan kicsi becsapódás!14:10
Lassan vége van. Az utolsó órámnak ami tesi. Éppen röplabdázunk, és nyilván Beevel nem vagyunk szörnyűek, na de nem is indulunk a világbajnoki címért.
-Oké lányok mehettek!-mondja a tesitanárunk és felmegyünk az öltözőbe öltözni.
-Lia és a pasidnak nagyon sok pénze van?-kérdezi Francesca. Hogy lehet bazdmeg ilyet kérdezni, de tényleg? Elszámolok magamban 5-ig és megpróbálok lenyugodni.
-Épp elég ahhoz, hogy ne kelljen nélkülöznünk!-mondom neki. Bee a vállamra teszi a kezét, ezzel mutatja ki, hogy büszke rám.
-De mégis mennyi?-kérdezi okoskodóan.
-Ahhoz már szerintem nincs közöd!-vágom rá.
-Hát akkor ezt nem tudjuk meg! Majd megkérdezem tőle egyszer!- a kezével mutogatva magyarázza.
-Hát sok sikert!-tudom, hogy soha nem fog vele találkozni, de ha mégis akkor a Landonak kimondok egy számot és máris tudja, hogy mi a helyzet.
-Mehetünk?-kérdezem feszülten Beet aki húzza a cipőjét.
-Aham!-gyorsan felveszi a táskáját.
-Sziasztok!-köszönünk el és fellélegzem.
-Lia!-szól utánunk Francesca és megfordulok.
-Mivan?-kérdezem ingerülten.
-Üdvözlöm a párod!-mondja mosolyogva. Nem mondok semmit, csak a szememet megforgatom és megyünk tovább.
-Szerintem odáig van Landoért!-mondja Bee nevetve
-Lehet bazdmeg!-nevetünk mindketten-Majd írj ha odaértetek! Love ya you muppet!-mondja.
-Én is you muppet!-beszállunk a kocsinkba és ő jobbra én balra indulunk el.
Felhívom a Landot és elújságolom az előbb történteket.Lando
14:32
Most végeztem a megbeszélésen és megyek vissza a szobámba. Beérek és megcsörren a telefonom Lia az.
-Szia baby! Mizu?
-Képzeld el! Az egyik osztálytársam szerintem oda van érted!-mondja és nevet.
-Tényleg? Hogy néz ki?-kérdezem, hogy egy kicsit húzzam az agyát.
-biztos bejönne! Igazi szépség és mellette a legjobb barátnőm!-mondja irónikusan.-Majd este megmutatom!
-El sem tudod hinni mennyire várom, hogy végre itt legyél! Már olyan szinten vágyom rád, hogy azt elmondani nem tudom. Ahogy a formás segged...-uhhh elképzelen és a farkam elkezd keményedni.
-Lando fejezd be kérlek! Éppen vezetek, utána meg apámmal fogk a kocsiban ülni vagy 6 óráig!-mondja , de nem tudok másra koncentrálni, csak arra ami a fejemben van. Ahogyan a szemembe néz miközben rajtam ül és fel le , majd körkörösen mozog.
-Lando? Te figylesz rám?-kérdezi Lia a telefonban.
-Kicsit elkalandoztam mit mondtál?-kérdezem kicsit elpirulva és a farkam rendesen kitüremkedik a farmeromon keresztül.
-Hogy este kb 9 körül érekez és odamegyek a szállodához, csak küld el a címet!-ismétli meg magát.
-Oké, mindjárt elküldöm! Miért ilyen jó a fantáziám?-kérdezem tőle.
-Akkor te elájulnál, ha megtudnád, hogy mi folyik a lányok fejében napi 24/7!-mondja és kinevet.
-Nah majd mesélhetsz róla, vagy be is mutathatod majd!-ajánlom fel neki.
-Nah majd később beszélünk Baby, pakolnom kell!-mondja és elköszönünk majd lerakjuk.Lia
20:46
Lassan Monza közelébe érünk, apa vezetett. Nagyon élvezte, szerintem volt ahol 270-nel ment valamelyik egyenesben. Mondtam neki, ha gyorshajtásért jön csekk ő fog fizetni.
-Oké itt kell lemenni a pályáról!-mondom neki és átsorol a lehajtó sávba.
-Vasárnap akkor eljössz a versenyre?-kérdezem tőle, mert még az út elején azt mondta, hogy nem akar szivességet kérni.
-Mondtam, hogy nem akarom, hogy nekem itt kéregess jegyeket!-mondja .
-De hát ez az egész a Landoról szól és ő bármit kérhet és bármit megtehet!-mondom neki. -Itt Olaszban azért ez elég különleges! A ferrarival való csata, meg minden!-győzködöm.
-Mikor jöjjek?-kérdezi és mosolygok.
-1 re!-mondom neki és felhívom a Landot.
-Baby, mindjárt ott leszünk, apának tudnál szerezni légyszi egy jegyet, csak vasárnapra!-mondom neki és már szól is Charlottenak.
-Akkor mindjárt találkozunk!-mondom neki és lerakom a telefont.
-Most itt jobbra és 3 km múlva balra!-mondom. -Már intézi is! Mire jössz Charlotte el is intézi neked!-mondom.
-Egyébként majd a Max akar kérni tőled egy szivességet! Majd akar venni egy BMW M5-t újat használtat, csak nem tudja, hogy mit kell nézni rajt. Vagy mit kell szem előtt tartani. Szóval mondta, hogy majd kikéri a véleményed!-mondom neki.
-Oké, majd megbeszéljük azt!21:12
A hotel előtt megállunk és paparazzik és rajongók vesznek minket körül.
-Mindjárt jönnek a biztonságiak és segítenek!-mondom apának akinek az arcán meglepettséget látok.
-Aztakurva!-mondja és megpróbálnak minket kiszabadítani.
-Én nem szállok ki, menj csak, akkor vasárnap jövök 1-kor a pályára, de majd még beszélünk addig!-mondja és kiugrok a kocsiból és kiveszem a böröndöm és befutok a lobbiba. Meglátom a Landot és odafutok és megölelem. Ő felkap és megcsókolom.
-Hát szia!-köszönök neki és mosolygok rá.Mára ennyi, vasárnap délután jön a következő rész! Legyen szép reggeletek/napotok/estétek!
YOU ARE READING
Liberator-Felszabadító 2.
FanfictionSavior-Megmentő könyvemnek ez a második része! Lia élete teljesen felfordult, mikor találkozott Landoval. Volt része fájdalomban, boldogságban, de az utóbbit megszakította egy dolog. Lia eltűnt, Landonak pedig versenye van a hétvégén. Fel fogja áldo...