24.

1.1K 46 7
                                    

Lando
09.22 Vasárnap 14:45

-A verseny közepére jósolnak esőt, szóval a C terv lép életbe.-mondja José.
-Oké, hányas kanyarba fog megérkezni?
-10- es! És nagy intenzivitású lesz!-mondja. Nem azt mondom, hogy tartok tőle, de nem nagyon szeretném, ha lenne eső, ez nagyban befolyásolja majd a versenyt.
-Baby ki jössz velem?-kérdezem tőle és felé nyújtom a kezem, így nem tud nemleges választ adni. Kimegyünk a pályára és nagyon nagy tömeg van, a csapatok a kocsijuk körül állnak, előkészítik. -Miért vagy ilyen szótlan?-kérdezem és megölelem, ahogy odaérünk az autóhoz.
-Nem akarlak megzavarni, a felkészüléssel!-mondja aranyosan és a két kezem közé veszem az arcát.
-Baby nem zavarsz, inkább beszélj hozzám, hogy ne legyek ideges!-mondom neki. A szívem vadul ver és mindjárt kiugrik annyira izgulok. Második helyről már sokszor indultam, de elsőről még soha. Nekem kell majd elfordulnom az első kanyarban és itt a legnehezebb, mivel aki mögöttem lesz brutál nagy szélárnyéka lesz és az ellen nem tudok csinálni semmit. Ez a legrosszabb hely ahol polet lehet szerezni.
-Nagyon ügyes leszel! Max nagyon hátul van és ha felküzdi magát Lewissal fog csatázni, szóval te csak menj el jó előre!-mondja mosolyogva.
-Ohh milyen jó taktika!-dícsérem meg és odahívnak a helyemre, ahol kell állnom a himnusz alatt.

15:00

A lámpák kialszanak és a gázba taposok. A visszapillantóba nézek és Carlos nagyon közel van, meg fog előzni. Az első kanyarban ő fordul be előbb, de nem aggódom annyira, mert gumielőnybe vagyok, emellett egyenesben gyorsabbak vagyunk. Most pedig vigyáznom kell, mert Perez akar támadni.

16:12

-6 kör van hátra, az eső közeledik nagyon gyorsan!-mondja Will és a 9-es kanyarban pár esőcsepp megjelenik a sisakomon. Nabazdmeg.
-Durva lesz az eső?-kérdezem és kinyit megcsúszik a hátsó fele a kocsimnak. Ezt a 6 kört már ki kell bírnom, most önerőből szeretnék nyerni, mert az előző győzelmemet nem is mondom annak, mert ott csak kiütötték előttem egymást. De ez nagyon kemény munkának köszönhetően lenne egy igazi győzelem.
-Nem, ilyen marad!-mondja Will és a gázba taposok, a kijelzőn megjelenik, hogy már csak 4 kör van hátra.
-Lando box a következő körben!-mondja Will. Ez hülyeség, ha végig ilyen marad, akkor minek menjek ki? Nem fogok kimenni.
-Nem!-mondom és nagyon csúszkál alattam az autó , elhaladok a pit bejárata előtt.
-Lando nem gondolod, hogy be kéne jönni?-kérdezi.
-Nem, fogd be!-mondom idegesen és próbálom a pályán tartani a kocsit.
Lewis kient a boxba, így nincs senki mögöttem, most kell elhúznom. Már csak 3 kör van. Kibírom.
A kerekek blokkolnak, nem tudok menni semerre és a 9-es kanyarban kicsúszok, épp, hogy megállítom. Olyan ideges vagyok és csalódott, hogy el nem tudom mondani.
-Box! Box!-mondom és túlcsúszok a box bejáratán, de még meg tudom menteni, hogy bemenjek. A kezeim remegnek és el nem tudom mondani mennyire csalódott vagyok. De miért mondták azt, hogy ilyen lesz az eső? Faszom! A kurva élet!
Kimegyek a pályára és Kimi van előttem.
-A hetedik a Kimi!-mondja Will és könnyen megelőzöm, konkrétan lehúzódik.
-A következő Alonso! 1 kör van hátra!- a kurva élet faszába. Nem hiszem el bazdmeg. Miért nem lehet végre egy győzelmem. Kurva eső. Eddig tök jó munkát végeztem.
-Kockás zászló! P7! Nagyon sajnálom!-nem mondok semmit. Szép csendben nyugalomban beállok a pitbe a helyemre. Felnézek a kijelzőre és Látom, hogy Lewis, Max és Carlos kocsija áll a dobogós helyezéseknél. Az enyém ott állhatna középen. Nem tudok felállni, mert nincs lelki erőm. Könnyek mardossák a szemem, oldalra döntöm a fejem és a támlának támasztom. Valaki megérinti a vállam és felnézek George az.
-Nagyon ügyes voltál! Ne add fel! Majd lesz még jó pár győzelmed!-mondja. Hasonlókat mondtam neki én is mikor Bahreinbe kapott egy Merci ülést, mert Lewis koronás volt.
Nagynehezen kiszállok a kocsiból és szomorúan odaballagok az FIA garázsához, nem veszem le a sisakom és követem, Estebant aki előttem megy. Charlotte, Jon és Lia ott vár hátul. Senkihez nem szólók egy szót sem, csak elmegyek mellettük és a szobámat veszem célba. A sisakot magamon hagyom, bármely percben széttörhetek. Liáék jönnek utánam.

Bemegyek a szobámba és leveszem a sisakom és a maszkom. Könnyek folynak ki a szememből és Lia bejön az ajtón, majd becsukja. Odajön és megölel és zokogva a nyakába fúrom az arcom. Ha jól sejtem ő is sír.
-Baby, figyelj rám, te mindent megtettél, ez nem a te hibád volt!-megsimogatja a hátam.
-Nem hiszem el bazdmeg, az első igazi győzelmem lett volna. Ezt végre én hoztam volna össze, de ez a kibaszott eső bazdmeg mindent elrontott. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen?-kérdezem tőle és még mindig sírok.
-Lesz még sok győzelmed Baby. Számomra te egy bajnok vagy, és az egyik legügyesebb pilóta, a mezőnyből. Már bizonyítottad, nem is egyszer!-Leülök és elkezdek levetkőzni.
-Már tudod, mennyi ideje várom már ezt a pillanatot? És ilyen könnyen elvették tőlem!-mondom idegesen és leveszem az overálom és átöltözök a csapat ruházatba. A faszomnak van kedve most erről beszélni ott az interjúsoknak. Nincs lelki erőm, hogy kimenjek.
-Bejöhetnek?-kérdezi Lia, amint felvettem a pólóm és a farmerom. Nem szólok semmit csak bólintok. Kinyítja az ajtót és bejön Charlotte és Jon.
-Gyere ide!-mondja Charolotte és ő neki is könnyesek a szemei. -Meglessz az a győzelem!-mondja.
-Ne szólalj meg!-mondom Jonnal.
-Ki kell mennünk!-mondja Charlotte.
-Gyere ide!-mondja Lia és megteszem amit mond. Letörli a könnyeim és cseppent egyet a szemembe, hogy ne legyenek vörösek. -Szeretlek!-mondja és kimegyünk Charlotteal az ajtón.

Lia
30 percel korábban...

-Neeeeeeeeee! Neeeeeeee!-kiabálja mindenki. Lando kicsúszott és majdnem neki ment a falnak, de sikerült megállítania. Lewis épp most halad el mellette.
-A kurva élet faszába. Nem hiszem el bazdmeg!-kelek ki magamból és felburítok egy széket és a szemeimbe könnyek gyűlnek. Charlotte odajön hozzám és átkarol.
Lando éppen most jött be kereket cserélni, de már mindegy. Valószínüleg a 10 helyre esik vissza. Kibaszott eső bazdmeg eddig is utáltam, de mostmár el nem tudom mondani, hogy mennyire gyűlölöm.
-Gyerünk Baby!-mondom és megelőzi Kimit aki a hetedik. Azért az is jobb mint a semmi. Úristen Lando, most nagyon maga alatt lesz. El seem tudom képzelni mi mehet le most a fejébe.

Charlotteal, Jonnal idejöttünk az FIA garázs elé, ahol Lando épp most jött ki. Nem szól hozzánk semmit csak elsétál. Nyílván magányra van szüksége jelenleg. Ez még az én lelkemnek is fáj, nem hogy neki.

Lando
17:01

Kibírtam az interjúkat sírás nélkül, szerintem sikerült elővarázsolnom a kamu mosolyom. A legjobban az fájt mikor Andreas odajött és adott egy pacsit, elbasztam én is tudom jól. Egyébként nem csak én basztam el, hanem az is aki adta az időjárás előrejelzést. Most vagyunk túl a megbeszélésen és haza akarok menni. Semmi másra nem vágyom, minthogy lefeküdjek aludni és holnap reggel elinduljunk haza. Ez a folyamatos utazás és a mai nap nem tett valami jót.
-Mehetünk?-kérdezi Lia és ott áll a csomagjaink mellett. Jonnal összeszedtünk mindent, mert gondoltuk, hogy most csak haza akarsz menni.
-Mehetünk!-mondom és megfogom az egyik táskát és elindulunk vissza a szállodába.

Mai rész ennyi lenne, remélem tetszik. Holnap jön a kövi rész! Legyen csodás reggeletek/napotok/estétek!

Liberator-Felszabadító         2.Where stories live. Discover now