39.

1K 54 0
                                    

Lia
10.04. Péntek 6:14 (12:14)

A napok olyan gyorsan mennek el itt, hogy észre sem vesszük, ma megyünk a paddockba és ismét elkezdődik a hétvégi őrület. Én egy órával korábban keltem , mint ahogy kellene, mert azért ezt az utolsó pár órát még túl kell élnem, most nem hiányozhatok olyan sokat, meg kell csinálnom az érettségit, és rettegek tőle. Kimegyek a teraszra és éppen a felkelő napot bámulom. Már most nagyon meleg van. Éppen irodalom óra van, ott már dél van, túl vannak már pár órán. Beenek most írok egy jóreggelt üzenetet.
-Te komolyan felkeltél 6-kor?-kérdezi FaceTimeon .
-Tudok mást? Bazdmeg legalább ebben a félévben kéne figyelnem, ha már eddig nem sikerült!-mondom nevetve és megfordítom a kamerám és megmutatom neki a napot. Az egész égbolt rózsaszín és narancssárga fényekben pompázik, minden reggel erre kelnék.
-Uhh de szép! -mondja és Max ott terem mellette. Tegnap kiszedték neki a varratokat, minden jól sikerült, már kezd sokkal jobban lenni, tud sétálni, meg nem csak fekszik egyfolytában. Hétfőn már megy is dolgozni.
-Na mi a helyzet? Minden okés?-kérdezem.
-Aham! Ma már neki akartam állni edzeni, de ez itt nem engedte meg!-mutat lefelé Beere.
-Nehogy megengedd, inkább eddz te!-mondom és kacsintok.
-Lando?
-Ottbent alszik még! Felkeltem egy órával előbb mint ő.
-Nah szép, mond meg neki, hogy csak ügyesen!-mondja Max és integet és elmegy.
-Landoval megbeszéltem, hogy 13-án hazamegyünk és majd 19-én délelőtt visszajövünk!
-Okés! Már nagyon hiányzik a kutyám és mondtam Maxnak, erre ő mondta, hogy hozzam el! De még ne mond meg Landonak, majd én megkérdezem!-mondja és nevetek. Nagyon nagyon cuki a kutyája, egy pici yorkie.

Az utolsó olaszórám vette el kezdetét. Már nagyon várom, hogy végezzek. Hallom, hogy mögöttem kinyílik az ajtó és odapillantok. Az én csodálatos pasim áll ott egy szál boxerban.
-Szép jó reggelt!-köszönök neki és megdörzsöli a szemét és ásít. Nem értem, hogy tudnak az emberek ilyen korán kelni, szerintem órákon 4-szer akartam elaludni, de megijedtem, hogy elalszok ezért felkeltem.
-Uhh legalább már nem kell többször korán kelned!-mondja és hátúlról megölel és az előttünk lévő tengert és magas szállodákat nézzük. Szerintem mi a 20.szint körül lehetünk és elég magasan ahhoz, hogy legyen egy kis tériszonyom. Nem szokott lenni, de azért az üveg korlát megteszi a hatását.
Ma ismét találkozunk a csajokkal, mint eddig minden nap, néha csatlakozott hozzánk Lilly is, Isa ma fog majd este. Minden nap kitaláltunk valamit, tegnap elmentünk a fiúkkal golfozni média nap után és nagyon viccesre sikerült. Mi csajok itthon maradtunk és később csatlakoztunk hozzájuk. Landoval mi lettünk az utolsók, persze ahol lehetett csalni, mi csaltunk, szóval nem is utolsók lettünk, hanem kizártak minket, de csak azért zártak ki, mert tudták, hogy semmi esélyük sem lett volna ellenünk.

8:32 (14:32)

Végeztem a sminkeléssel és a hajamat is begöndörítettem, a fekete szakadt farmerem veszem fel és egy nagyon kivágott pólót, alatta egy csipke melltartóval, ami ki is látszik, mellé pedig jöhet a kedvenc cipőm. Cha nagyon nagyon jó munkát végzett. Felraktam insta storymba és Zendaya egyből írt, hogy kell neki is egy, szóval továbbítottam Chahoz, aki el volt ájulva.
-Baby, lehet mégiscsak a másik pólót vedd fel! Ez túl kihívó!-mondja Lando és ránézek, megfogom a kezét.
-Baby, ez itt csak a tiéd!-a mellemre rakom a kezét és megharapom az ajkam.
-Még szerencse!-mondja mosolyogva és megcsókol.
-Nah menjünk, mert Jon meg fog ölni!-mondom neki, mert elkezdte a seggemet tapogatni és túl hosszú ideig tartott elkészülnöm, hogy az elejéről kezdjem.

Finomat reggeliztünk és indulunk is a pályára, nagyon sok fotós van most, Aron alíg bír velük. Bár nem csodálom, mindenki minket akar látni a történtek miatt.
-Tehát akkor mész egy kört, megnézzük, hogy milyen állapotba vagy és ha szarul vagy egyből szólsz, és megy helyetted más oké? Senki nem fogja megtudni, hogy más ment mert a te sisakodat fogja használni. Egyenlőre még nem tudni, ki lesz a beugró!-mondja Jon amint beültünk a kocsiba.
-Nem kell beugró!-mondja Lando és kihajt a parkolóból.


Ismét a fotósok megtámadnak minket, egy-két olyan van aki, teljesen normális és csak akkor fotóznak, amikor engedem. Kym Illnam is ilyen és most is itt van. Belenézek a kamerába és mosolygok, Lando és ezt csinálja és még kicsit rá is játszunk, mert megböki az oldalam és megütöm a karját.
-Lando, szeretnének veled csinálni egy interjút! Lia, ma délután lesz a videó felvevés, remélem megfelel!-mondja Charlotte, amint beérünk a McLarenhez.
-Persze, okés!-mondom mosolyogva.
-Kik akarnak?-kérdezi Lando.
-F1 Tv!-mondja Charlotte és Lando el kezd vetkőzni és átveszi a McLarenes cuccait.
-Indulhatunk!-mondja és megáll előttem és rám néz.
-Te nem jössz?-kérdezi.
-De!-mondom és megyek utána.

Mára ennyi lenne, tudom nem sok, de a napokban eléggé elfoglalt voltam, de holnap érkezik a következő rész, ami hosszabb lesz! Legyen szép reggeletek/napotok/estétek!

Liberator-Felszabadító         2.Where stories live. Discover now