31.

1.1K 53 2
                                    

Lia
09.26. Csütörtök 14:12

Max nemrég ért haza, miután Lando elment neki is el kellett mennie valahova, de ő már itthon is van.
-Kérsz valami kaját?-kérdezem.
-Aham! Már nagyon éhes vagyok!-mondja és leül a pulhoz én meg benézek a hűtőbe.
-Tudok csinálni Carbonara szerűséges csirkés sajtos tésztás valamit! Kb 30 perc!-mondom neki.
-Tökéletes!-mondja és gyorsan felrakok vizet főni a tésztának és előveszem a csirkét meg a bacont. Összekockácom a csirkét és beleteszem egy tálba amibe raktam fűszereket.

-Kész is!-mondom neki és veszek elő kettő tányérat. Miközben csináltam a kaját jót beszélgettünk. Szerencsére mindenről eltudunk beszélgetni és nincs köztünk kínos csend.
-Uhh már éhen halok, nagyon jó az illata!-mondja és merít magának és én is megteszem és odaülök mellé.
-Hogy tetszett tegnap a film?-kérdezem tőle.
-Huhhh nagyon furcsa volt , hogy ismerem azt a személyt akit a képernyőn látok. De ahhoz képest , hogy romantikus nyálas film volt, tetszett!-vallja be.
-Mondtuk, hogy tetszeni fog!-mondtam nevetve.
-Te honnan tudsz ilyen jól főzni?-kérdezi.
-Ez érzék!-kérkedem. A mamám és anyukám is nagyon jól tud főzni, szóval tőlük örököltem ezt a tudásom.
-Ez az idióta mikor jön?-kérdezi.
-Igazából fogalmam sincs! Nem beszélek vele!
-És mikor fogsz vele?
-Ne mond el neki, hadd szenvedjen, majd a meccs után!-mondom neki mosolyogva.
-Igaz, összetörte a kedvenc képem, szóval szenvedjen csak!-mondja ő is nevetve.

15:11

-Max!-üvöltök neki.
-Igen?
-Gyere ide légyszíves! Gardrób!-kiabálom és felfut a lépcsőn.
-Igen?-kérdezi.
Én a sarokban állok megrémülve a kezembe tartva az egyik papucsom.
-Ott egy kibaszott nagy pók!-mutatok a földre.
-Ohh ne már! Én jobban rettegek tőle mint te!-mondja hisztizve és odajön mellém.
Meglátja és elundorodik. Add ide azt a papucsot és hozz gyorsan valami sprayt!-mondja és elveszi a kezemből a papucsot és gyorsan lefutok a nappaliba, utoljára ott láttam ilyen sprayt.
-Tessék!-mondom lihegve. Rendesen elfáradtam.
-Okos pók, kérlek ne ugorj rám, ne mozdulj meg, csak halj meg szépen csendben nyugodtan!-mondja a póknak és elkezdek nevetni. -Ohh te jézus!-megugrik mert megmozdult a pók.
-Nah add ide te bátor!-próbálom tőle elvenni a sprayt, de nem sikerül. Lefújja és a pók elkezd futni, ezért egy litert fúj rá.
-Meghalt!-jelenti ki, miután feldobta a talpát a pók.
-Szerinted mit szokás ilyenkor felvenni?-kérdezem.
-Elegánsba gyere! Rengeteg híres emberrel leszünk körbevéve!-mondja Max és kimegy a gardróbból.
-És a pókot nem viszed ki?-kérdezem.
-Majd azt a Lando elintézi!-mondja és hallom, hogy megy le a lépcsőn.

Lando
15:23

Végre hazaértem, és most állok be a garázsba, nagyon gyorsan kell készülődnöm, mert egy kicsit elhúzódott a forgatás.
-Megjöttem!-kiabálom és Max valahonnan visszaköszönt. Lia ezek szerint még mindig nem beszél velem. Leveszem a cipőm és gyorsan a szobánkba futok, de ott nem találom Liát, ezért a gardróbba megyek.
-Szia Baby!-felé közelítek és nem hajol el csak áll mint egy cövök.
-Melyik legyen?-kérdezi. És a két opció felé mutat. Az egyik egy magasszárú bőrgatya egy full átlátszó fekete csipkés top, a másik pedig egy kék testhezálló ruha, ami a mellrésznél eléggé kivágott és nem tartja semmi. Ez alá remélem vesz melltartót.
-A fekete!-mondom neki és csak most veszem észre, hogy ki van sminkelve. -Gyönyörű vagy!-mondom neki és az asztalhoz szorítom, így nem tud haladni semerre.
-Elengednél, még meg kell csinálnom a hajam!-mondja és nem néz a szemembe. Az állánál fogva felemelem a fejét , hogy a szemembe nézzen.
-Szeretlek, mindennél jobban és nagyon sajnálom amiket mondtam, nem gondoltam komolyan!-mondom végig a szemébe nézve.
-Öltözz mert el fogunk késni!-mondja és majdnem megjelenik egy mosoly az arcán, de visszafolytja.
-Nem engedlek el addig, míg nem mondasz valamit ezzel kapcsolatban!
-Én is szeretlek, de nagyon haragszom rád! Nagyon nem esett jól, hogy nem álltál mellém ebben a helyzetben, sőt inkább ellenem voltál. De nyilván a te helyzeted is megértem, csak szebben is el lehetett volna mondani!-mondja.
-Kapok egy csókot?-kérdem mosolyogva.
-Ott még nem tartunk!-megütögeti a mellkhasom. Elengedem és átmegy a fürdőbe.

Lia
15:45

A hajam begöndörítettem, a sminkemen még végzek pár javítást. Most egy fekete-arany smokey sminket csináltam. Egész jó lett. Gyorsan felveszem a csipkés fűzőmet, meg a bőrnadrágom, vagy inkább egy fekete szoknyát vegyek? Gyorsan előkeresem a tegnapi harisnyám és a tartót és keresek egy fekete szoknyát, szerencsére találtam, ez alól is teljes mértékben kilátszik a tartó. Nah ezt a szettet patentul összeraktam. Még egy bőr kabátot veszek fel és egy magassarkú bakancsot. Lando iszonyatosan szexy ebben az ingben és a szmogkingban. Örjítően szexy, nem kéne így az utcára mennie. Szó szerint , ha hazaértünk, le fogom róla rángatni azokat a cuccokat. Max is kitett magáért, ő is vett fel inget és egy fekete farmert. Ő zakót nem vett fel, de nem is számítottunk arra.
-Baby, így nem jöhetsz!-mondja Lando amint leérek a lépcsőn és meglátnak.
-Nincs időm átöltözni, és abban megyek amiben csak akarok!-válaszolom és Max felfut valamiért amit otthagyott. Lehajlok , hogy felvegyem a bakancsom, de a Lando megjelenik mögöttem.
-Ebben nem fogsz lehajolni! Csak akkor amikor én mondom, mert ez itt kilátszik!-húzza végig a kezét a seggemen.
-Igen is Daddy!-válaszolom egy gonosz mosollyal. A seggemnél érzem, hogy máris megkeményedett. -Most jöhet az én játékom!-súgom a fülébe.
-Kész vagytok?-kérdezi Max és már a kabátjában jön le.
-Mehetünk!-válaszolom és az ajtóban állok. Lando levette a zakóját és maga előtt tartja. Hupsz, lehet ott münködésbe hoztam a dolgokat!
-GT-vel megyünk!-mondja és leveszi a kulcsot, felhúzza annak a kapuját.
-Beülök hátra ülj csak előre! -mondja Max és előre húzza az ülést és becsusszan.

16:59

-Baby, itt rengeteg ember lesz, és fotósok is lesznek, mert vannak itt hírességek! -mondja Lando hozzám fordulva, miután leállította a kocsit. Máris körbeveszik a kocsit az emberek és nem tudunk kiszállni.
-Úristen!-mondja Max hátul.
-Kiszállok és odamegyek!-mondja Lando és az emberek elkezdenek üvöltözni és alíg engedik el , hogy odajöjjön hozzánk.
-Ezt még mindig nem tudom megszokni!-mondom Maxnek.
-Én sem!-vallja be.
Lando kinyitja az ajtót és kisegít az alacsony kocsiból., majd Max is kiszáll.
Lando mellé állok, Max pedig mellém. Próbálják odébb terelni az embereket. Szerencsére megérkeztek a biztonsági őrök és így már szabadabb az utunk.

Holnap érkezik a következő rész, mára ennyi lenne. Holnap csak egy rész jön, de abból nem marad ki az izgalom! Remélem várjátok és kíváncsiak vagytok mi lesz bent! Legyen szép reggeletek/napotok/estétek!

Liberator-Felszabadító         2.Where stories live. Discover now