Lia
09.23. Hétfő 5:34A gépünk 8-kor indul, és a reptér messze van, szóval korán kellett kelnünk. Tegnap este a Landonak nem volt kedve emberek közé menni, ezért a szobánkba rendeltünk vacsorát. Nem tudom elmondani mennyire elszomorít, így látni őt, ez most egy kicsit megtörte. Egyszer még volt egy pont amikor sírt, igaz nekem is kigördűlt pár könnycsepp. Összebújva aludtunk el, szerencse , hogy eltudtam jönni, mert nagyon nagy szüksége volt rám. Tegnap este mindent összepakoltam, most csak azokat kell elrakni ami rajtunk van. Lando már elment a fürdőbe és én addig megnézegetem a telefonom. Tegnap Max és anya is hívott, a Max olyan ideges volt, hogy a vizesüvegét a földhöz baszta és milliónyi darabra tört. Elvileg kitaláltak nekünk valami programot, nagyon kíváncsi vagyok.
-Jobban érzed magad?-kérdezem és felülök az ágyban.
-Jót tett az alvás, kicsit lehiggadtak az érzelmeim és már le is zártam , most már USA-ra koncentrálok!-mondja és felvesz egy fehér melegítőt, meg egy Quadrantos pulcsit, a Baseball sapka sem maradhat le.
-Örülök neki! Szeretlek!-mondom neki és egy puszit nyomok az arcára miközben besétálok a fürdőbe.16:10
A gépünk most landolt, fasza kis 8 órás út volt. Megnéztük mindkét Tom Hollandos pókembert, meg aludtunk egy jót, igaz filmnézés közben volt pár órám, de szerencsére nem kellett megszólalni. Elvileg Bex jön értünk , remélhetőleg nem késtek el.
-A csütörtökre kaptam 4 jegyet az Anglia vs Olaszország focimeccsre. VIP belépő, találkozhatunk a focistákkal is!-mondja Lando lelkesen.
-Elmehetünk, igaz régen jobban vágtam a focit, de menjünk, végre valahova kiöltözhetünk és sminkelhetek!-mondom én is lelkesen.
-Ismersz valakit a csapatunkból?-kérdezi Lando.
-Mason Mount! Ő az egyetlen.-mondom nevetve. Huhh az a csávó is jól néz ki.
-Jó haverom, tőle kaptuk a jegyeket!-mondja és leszállunk a gépről.
-Nah már alíg várom, mára meg a Max tervezett nekünk valami programot.
-Tyuuuu, akkor nem számítok sokra! Fogadunk, hogy az én kocsimmal fog jönni?-kérdi nevetve.
-Inkább arra fogadjunk, hogy melyikkel!-mondom.
-Q8!
-GLE!-mondom és kezetfogunk.
-De miben fogadunk?-kérdezi.
-Ha te nyersz, kijelölünk egy napot, amikor mindenre igent mondok és fordítva is így van.-megrázza a kezem, ezzel beleegyezett.Lando
16:45Felvettük a csomagunk és a kijárat felé vesszük az irányt. Szerintem és fogok nyerni, mert mindig az Audit akarja lenyúlni, miközben neki is van egy RS6-ja meg egy M3-a. Szóval nem értem mindek neki az én kocsim. Most amúgy nagyon gondolkozom egy Maserati Levante-n, de nem tudom, hogy mi legyen vele, lehet megkérdezem majd Lia apját, hogy nem e tud nekem szerezni egyet.
-Nah kinek lesz igaza?-kérdezi Lia izgatottan.
-Nyertem!-kiálltok fel.
-Ne márrr! Jahhhj el sem tudom képzelni mikre fogok igent mondani.-mondja szomorúan Lia.
-Sziasztok!-köszönnek.
-Már megint ez én kocsim?-kérdezem és kinyítja a csomagtartót.
-Az enyémbe nem fértünk volna el kényelmesen!-magyarázkódik.
-Miattad elvesztettem egy fogadást!-mutat rá mutatóujjával Lia. Beevel megcsinálják a közös pacsijukat.
-Mi volt a fogadás?-kérdezi Bee.
-Hogy ezzel jössz e vagy a GLE-vel. És aki veszít, annak kijelölünk egy napot, amikor mindenre igent mond.
-Uhh bocsi Lia, pedig rengeteget gondolkodtam rajt!-mondja Max miközben beszállunk a kocsiba. Én és Max ülünk elől a lányok meg hátul és már el is kezdenek magyarul beszélgetni és semmit nem értünk belőle.
-A lelki állapotod?-kérdezi Max.
-Ehh, nyilván szomorú vagyok, de Austinra koncentrálok innentől!-mondom.
-Összetörtem az egyik kedvenc poharad!-mondja.
-Hogy mit csináltál?-emelem fel a hangom.
-Földhöz basztam és milliónyi darabra tört! De veszek neked egy ugyan olyat!-mondja megbánóan.
-Szegény poharam! Legalább a duplafalú hullámosat?
-Azt!-mondja
-Max, azt úgy loptam egy bárból, Mexikóban!-mondom neki idegesen.
-Akkor lopsz mégegyet majd!-mondja Max. Igen kicsit akkor be voltam baszva és Georgal úgy gondoltuk vicces lesz, emellett kurva jól nézett ki.
-Nem találod ki mit szereztem!
-Mit?
-Csütörtökön VIP-ből nézzük végig a meccset!-mondom.
-Beszarsz, fogadtam rájuk. Mason adta?-kérdezi.
-Aham, meg meccs után odamehetünk hozzájuk.
-Mit terveztek estére?-kérdezi Lia.
-Imádni fogod!-mondja neki Bee.
-Nem mondjuk el!-mondja Max. Fogalmam sincs hova fogunk menni.
BẠN ĐANG ĐỌC
Liberator-Felszabadító 2.
FanfictionSavior-Megmentő könyvemnek ez a második része! Lia élete teljesen felfordult, mikor találkozott Landoval. Volt része fájdalomban, boldogságban, de az utóbbit megszakította egy dolog. Lia eltűnt, Landonak pedig versenye van a hétvégén. Fel fogja áldo...