41.

1.1K 48 1
                                    

Lando
10.06. Vasárnap 08:03  (14:03)

A tegnapi nap, nem ment olyan fényesen, bár ezt mi tudtuk előre, nem ez a pálya fekszik a legjobban a mi kocsinknak, de balszerencsénkre, a Ferrari nagyon jó helyen van. Ha előttünk érnek be, akkor átveszik a harmadik helyet. Ma nagyon nagyon szerencsésnek kell lennünk, én a hetedik helyről indulok, Daniel a hatodikról. Lia éppen sminkel a fürdőbe, én addig írok Maxnek, hogy hogy van. Egyből visszaír és minden rendben van vele szerencsére. 
Ma elég izgalmas napunk lesz,  pár híres embert körbeviszek a pályán, Lia még nem tudja, de itt lesz Selena Gomez is. Pénteken kiderült, hogy ő a példaképe, és én tegnap reggel tudtam meg, hogy ő is jön, szóval szervezek neki egy kis meglepetést.
-Baby, még mennyi mindent raksz magadra?-kérdezem tőle és bemegyek a fürdőbe és hátulrúl megölelem és megtapizom a melltartóját.
-Mindjárt végzek!-mondja és éppen szempillaspirálozik. Nagyon nagyon szexi ebben a fekete ruhában, nagyon mélyen dekoltált,a derekától a földig lóg a ruha és oldalt a combjánál fel van vágva, ha lép vigyáznia is kell, mert bármi kilátszódhat.
-Úgyis este addig foglak kúrni, míg lefolyik rólad!-súgom a fülébe és egy pillanatra lefagy és megpaskolom a seggét és otthagyom.

11:23 (18:23)

Már felvettünk egy videót és interjúkat is adtunk Daniellel, most pedig megyünk ki a pályára, hogy egy McLaren GT-vel vigyek pár hírességet. Tom és Zendaya is jönnek, szóval mondtam, hogy viszem őket is egyet. Először is Liát viszem, mert neki is megígértem.
-Baby gyere ide egy kicsit!-felhívom, hogy jöjjön ide, mert éppen a lányokkal beszélgetnek az egyik étteremben.
-Megyek!-mondja és elindulok Selena felé. Huhhh baszki, de jól néz ki, el sem hiszem,hogy nincs senkije.
-Szia! Nah készen állsz egy kis száguldásra?-kérdezem és rám néz.
-Megmondom őszintén, hogy rettegek!-mondja nevetve.
-Te leszel majd a második akit viszek, először a barátnőmnek megígértem!-mondom és látom, hogy Lia most lép be az ajtón. Felénk néz és lefagy.
Selena megfordul, és kicsit értetlenül néz rám.
-Ő a barátnőm, és te vagy a példaképe, imád téged!-mondom neki és Lia elkezd felénk sétálni és majdnem összeesik a magassarkújába.
-Uhh baby! Kérlek , ne most törd ki a bokád!-mondom neki és felé nyúlok. -Gyere, bemutatlak valakinek. -mondom és Selena pedig mosolyog ránk.
-Szia, Selena vagyok!-nyúltja a kezét.
-Szia én meg Lia és bocsi az előbbiért, csak éppen sokkba vagyok!-mondja zavarában.
-Semmi gond ,ugyan!-mondja és aranyosan mosolyog. -Egyébként, nagyon tetszik a ruhád!-mondja neki és Lia közel áll ahhoz, hogy elsírja magát.
-Köszönöm szépen! Kérdezhetek egy dolgot?
-Persze!
-Miért vagy ennyire szép?
-Úristen, de aranyos vagy! De nem érzem most magam szépnek, szóval nem mondok semmit!-mondja neki Selena és elindulunk közben a pálya felé, mert Charlotte szólt.
-Pedig gyönyörű vagy! Szóval nincs miben kételkedned! Már kiskorom óta te vagy a példaképem, akárki megkérdezte, hogy ki a példaképem, téged mondtalak. Mert gyönyörű, erős , okos, intelligens és vicces lány vagy! Felnézek rád!-mondja neki Lia és Selena megöleli.
-Hány éves vagy?
-17!
-Lando, ha elmered veszíteni ezt a lányt én esküszöm megöllek! -mondja nekem és átmegyünk a tömegen és kijutunk a pályára. A szélénél állnak, akik soron következnek.
Lia kezét megfogom és elindulunk a kocsi felé, amit kapunk.
-Vezethetek én is?-kérdezi és felveszi a sisakját.
-Aham, majd cserélünk aztán ha szeretnéd viheted egyet a Selenát, aztán viszem én. Beülünk a kocsiba aztán beindítom a motort.

Lia

Te jó isten, itt van az az ember, akivel azt hittem, soha nem fogok találkozni. És fogom vinni egy kört ezzel a kocsival, amibe az imént szálltunk be.
-Elötünk az ott a Max?-kérdezem és Verstappen kocsija után eredünk. Semmi esélye nem lesz, mert a mi kocsink sokkal gyorsabb, több lóerős. A 10-es kanyarban megelőzzük, de mégegyszer bepróbálkozik, de nem tud megelőzni minket.
Helyet cserélünk Landoval és ő gyorsan odafut Selenához és feladnak a fejére egy sisakot és odajön a kocsihoz és bepattan mellém.
-Én leszek neked a bemelegítés! Én lazábban vezetek mint Lando! Ha félsz, akkor talán tudok segíteni!-mondom neki nevetve és remegő kézzel becsatolja az övét.
-Csak kérlek ne menj gyorsan!-mondja és egyből a gázra lépek és Carlos egy Ferrarival előttem megy. Nagyon nagy a kísértés, hogy utána menjek.
-Hogy bírod?-kérdezem tőle és a 2-es kanyarba csikorognak a gumik, sikerült egy jót driftelnem.
-Úristen! -sikítja és nagyon erősen kapaszkodik az ajtóba.
-Ne haragudj, de Charles meg akar előzni, így bele kell taposnom a gázba. Látom, ahogy villogtat mögöttem, de eddig nem hagytam magam, és mostantól indulhat a verseny. A gázra lépek és kihasználom az összes szélárnyékot amit csak kapok az előttünk lévőktől. Szerencsére nem sikerült megelőznie , de még nem adta fel.
-És ez még lightos volt! Ne haragudj, de most jön a Lando!-mondom Selenának és leállítom a motort. Ránézek és nevetek.
-Kérlek mond meg neki, hogy ne legyen nagyon könyörtelen, már remegek rendesen!-mondja és megmutatja a kezét és tényleg remeg.
-oké, megmondom neki!-mondom és kiszállok a kocsiból és ahogy látom mögöttem megállt Charles és felém jön.
-Lia, először azt hittem Landoval versenyzek, de mikor melléd értem én úgy meglepődtem! -mondja Charles és elindulunk Lando felé, aki Tommal és Zendayaval beszélget.
-Lando, a csajod baszott jól vezet! Nem tudtam megelőzni!-mondja Charles és ezért most büszke vagyok magamra.
-Baby majd Selenát ne szivasd meg nagyon, már remeg! Retteg tőled! Szóval ne nyomd annyira!-mondom mielőtt elindulna a kocsihoz.
-Látod, még Lia is legyőz, akkor mit csodálkozol, hogy tőlem mérfölddekre vagy?-kérdezi Lando nagyképűen Charlestól.
-Okay, ez jó volt!-vallja be Charles.
-Majd később találkozunk!-mondja és odamegy a csapatához.
-Sziasztook!-köszönök Toméknak.
-Kezdjek el rettegni?-kérdezi Zen.
-Ha szeretnéd vihetlek én!-ajánlom fel és egyből megkönnyebbül.
-Huhh oké, szegény Selena , a kijelzőre nézek és Lando éppen fánkokat csináj fent az egyes kanyarban. -Jah mostmár mindenképp csak hozzád ülök be!-mondja és a vállamra rakja a kezét.
-Szerintem téged meg fog szivatni!-mondom Tomnak.
-Uhhhh bazdmeg, én erre nem állok készen!-mondja és vesz egy nagy levegőt.

13:34 (19:34)

A verseny nemsokára kezdődik, már mindkettő autó a rajtrácsán pihen és Landoék még statisztikákat néznek. Nagyon nagyon jól éreztük magunkat a gyors körökön. Itt állok jelenleg olyan emberek között,, amit soha nem hittem volna. Selena és Zen én és Tom mindenféle faszságról beszélgetünk jelenleg. Ők már régóta ismerik egymást és nagyon jól kijön mindenki mindenkivel. Selena megígérte nekem, hogy küldeni fog nekem Rare beauty termékeket. Mondtam , hogy nem kell, de nem fogadott el nemleges választ.
-Egy pillanat és jövök!-mondom nekik és odafutok a szerelmemhez.
-Nagyon ügyes leszel, vigyázz magadra, nagyon nagyon szeretlek!-mondom neki miközben megölelem.
-Én is szeretlek baby!-mondja és ad egy csókot.

Kövi rész jön holnap! Legyen szép reggeletek/napotok/estétek!

Liberator-Felszabadító         2.Where stories live. Discover now