Lia
10.11. Péntek 16:34Lassan itt lehetnek Zenék, Bee már annyira várja, hogy találkozhasson velük.
-Kélek viselkedj majd jó?-nézek rá nevetve.
-Lia, nyugi, nem leszek idióta, már Tommal találkoztam, szóval no para.-mondja és Maxel feláll és a hűtőhöz mennek. Lando éppen mellettem telefonál valakivel és kicsit feszültnek érződik. Megsimizem a kezét és odarakja az ölembe, hogy folytassam még.
-Jó akkor majd holnap délelőtt beugrom érte! De sietnem kell majd haza!-mondja és elköszön attól akivel beszél az ölembe borul.
-Holnap délelőtt be kell ugranom aláírni valami pappírt!-mondja nyűgösen és a haját kezdem el baszogatni.Megcsörren a kapucsengő és és Lando és én felállunk, hogy beengedjük őket.
-Szerinted mennyire fognak hülyének nézni?-kérdezem nevetve.
-Semennyire csak nevetni fognak!-mondja és kinyitja az ajtót és a Merciből kiszállnak ketten.
-Ott hány kocsi áll?-kérdezi Tom a garázs felé nézve. Lando felnyítja a kapukat és tátva marad a szája. -Azt gondoltam, hogy jó kocsiaid vannak, de hogy ennyi!-mondja meglepődve és elindulnak a kocsik felé.
-Bővülni fog nemsokára!-mondja Lando.
-A jobb oldalon a szélső kettő az az enyém!-mondja Max mellőlünk.
-Jó színe van az M4-nek!-mondja Tom és utánuk sétálunk.
-MI lesz a következő ?-kérdezi Zendaya.
-Hát most egy Maseratit néztem, de még meglátjuk!-mondja Lando.
-Előre szólok, hogy rendelni fogunk pizzát! Nem volt időm főzni!-mondom előre.
-Gyertek be!-mondja Lando és előre engedjük őket.
-Mi még nem találkoztunk, én Bee vagyok!-mutatkozik be a bff-em Zendayanak.
-Nagyon örülök, Zendaya!-megölelik egymást.
-Ez mégis mi a bánat?-kérdezi Tom felemelve Bee kézét. Felemeljük a miénket is és egyből elkezdenek nevetni.
-Fogadtunk, hogy ki bírja ki 48 óráig!-mondom mosolyogva.
-Ez nagyon menő, mindig is ki akartam próbálni!-mondja Zen.
-Szóval a mai sminked így fogom megcsinálni, de majd holnap már rendesen fogom. -mondom neki és elindulunk a nappali felé.17:57
-Szerintem lassan elkezdhetnénk a sminket!-mondom. Tök jól elbeszélget mindenki mindenkivel.
-Okés!-mondja Zen.
-Az a baj, hogy olyan sok cuccom van, hogy azt most ide lehozni nagyon sok idő és szerintem a Lando sem akar fel le futkozni a lépcsőn, szóval emberek, irány az emelet!-mondom és felállok. A Lando még mindig ül és nincs kedve felkelni.
-Baby, gyere kérlek!-mondom neki és nagynehezen feláll.19:45
Lassan kész lesz a smink. Mindenki itt van a fürdőnkben, idehoztak a srácok székeket. Ismételten nagyon jól szórakoztunk, minden témárol nagyon jól tudunk beszélgetni. Lando az elején elkezdett közben csikizni meg meghúzta a kezem és természetesen elrontottam a sminket, de megfenyegettem,, ha mégegyszer ezt csinálja akkor a kezem véletlenül hátralendül és az fájni fog neki.
-Uhh azért nem szép a kezed nah!-mondja Zen, amint meglátja a bilincs hagyta nyomokat.
-Jah tegnap este kicsit megkínoztam!-mondja Lando és Tom felröhög.
-Baby!-szólok rá, hogy viselkedjen és hátúlról átölel és magához húz. -Már csak rúzs és meg is nézheted!-mondom Zennek.
-Baby te olyan profi vagy!-mondja Lando és nyom egy puszit az arcomra.
Egy tűzpiros rúzst raktam fel neki, mivel a szeme az nagyon színtelen, csak feketét használtam és egy kicsi barnát. A egy tust csináltam. egy pókháló mintát és azt árnyékoltam. Igazából csak ennyi, de szerintem nagyon jól néz ki.
-Oké, megnézheted!-mondom neki és megfordul és a tükörbe néz.
-Wow, Lia ez nagyon jól néz ki! Huhh de jól döntöttem, hogy téged választottalak!-mondja és látszik rajt, hogy meg van elégedve.
-Baby, nagyon nagyon szexy vagy!-mondja neki Tom és közelebb jön hozzá.
-Tényleg geci jó lett!-mondja Max és Bee.
-Te olyan ügyes vagy! Nem csoda, ha a Kylie azt mondta, hogy majd beszél az egyik sminkesével, hogy tovább képezzen!-mondja Lando.
-Mi?-kérdezi Bee. Jaaah ezt lehet elfelejtettem említeni.
-Amúgy jah, Kylie Jennerrel is találkoztam!-mondom mosolyogva Beenek. -Azt mondta, hogy beszél a sminkesével, hogy továbbképzésre lenne e lehetőségem.
-Úristen hát ennek nagyon örülök! -mondja Bee .
-Mehetünk már kaját rendelni? Mindjárt éhen halok!-mondja Lando és mindneki beleegyezik, szóval elindulunk lefelé.Lando
10.12. Szombat 11:45A tegnap este nagyon jó volt, nagyon jól éreztük magunkat, jókat beszélgettünk és kicsit beleláttunk a színfalak mögé. Tom mesélt egy csomó mindent, a filmezéssel kapcsolatban, amit nem is hittem, hogy van olyan. Lia nagyon nagyon jó sminket dobott össze Zennek és meg volt elégedve a munkájával. Éppen tartunk be az MTC-be mert valami pappírt alá kell írnom, az egyik videóhoz. Már most kész ideg a Lia, 4-re megyünk, de már most elkezdett készülődni, mert ha hazaérünk akkor Beenek is meg kell csinálnia a sminkjét meg magának is, meg mondta, hogy nekünk is kicsit rendbe rakja az arcunkat. És fél kettőre pedig el kell kezdenie sminkelni Zent, aki Londonba van, szóval csak kb 1 óránk van. És akkor még nem is ettünk, de valószínüleg azt majd útközben fogunk. Megérkeztünk és gyorsan kipattanunk a kocsiból, inkább úgy mondom, hogy kimászok gyorsan a kocsiból és elkezdünk futni Charlotte irodája felé.
Tudo, ez egy rövidebb rész, de holnap érkezik egy jó hosszú! Legyen szép reggeletek/napotok/estétek!
KAMU SEDANG MEMBACA
Liberator-Felszabadító 2.
Fiksi PenggemarSavior-Megmentő könyvemnek ez a második része! Lia élete teljesen felfordult, mikor találkozott Landoval. Volt része fájdalomban, boldogságban, de az utóbbit megszakította egy dolog. Lia eltűnt, Landonak pedig versenye van a hétvégén. Fel fogja áldo...