2

2.4K 188 64
                                    

Yaklaşık yarım saat sonra gözüme ilişen evle derin bir nefes aldım, arabayı uygun bir yere park ettim ve indim. Ellerimi ceplerime sokup kapşonlu üstümün şapkasını kafama geçirdim. Şuanda tek istediğim şey evde geçireceğim süre içerisinde bir sorun çıkmamasıydı.. birde yerin yarılması ve benim içine düşmemdi açık olmak gerekirse.. Kapıyı çalıp duvara yaslandım ve kollarımı göğsümde topladım, gökyüzüne bakıp dudaklarıma hafif bir tebessüm yerleştirdim. Minho aklımdaydı, bugün olan herşeyi ona anlatmak istiyordum birlikte gülüp eğlenelim falan istiyordum ama daha akşama çok vardı. Aralanan kapıyla yaslandığım yerden doğruldum ve kapıyı açan kişiye baktım.

"- Hoş geldin Hyunjin."

Ayakkabılarımı yavaşça ayağımdan çıkarıp içeriye geçtim bana kapıyı açan anneme dönüp gülümsedim ve kollarımı bedenine sardım.

"-Hoş bulduk annecim."

Annemin gözlerindeki hissiz boşluk ve bana karşı uzak tavrı alışılmış dışı bir durum değildi, ama yinede birazda olsa koyuyordu.. Cidden çocuğun özel biri neden ona bu kadar uzak davranıyorsun demek isterdim ama olay çıkmadan evden ayrılmak istiyordum. Yavaşça ayrıldım ve salona adımladım, içimdeki korku her adımımda bedenimi sararken derin bir nefes aldım ardından içeri girdim. Pür dikkat televizyona odaklanmış kardeşim ve yanında oturan babama baktım, hafif tebessüm ederek yanına ilerledim ve oturdum.

"-Hastaneye gitmişsin, hemde özel durumunla ilgili test yaptırmaya. Hala akıllanmadin mı? Defalarca test yaptırdın sürekli sonuçlar aynıydı, neden kendi kendine birşeyler yapmaya çalışıyorsun?"

Test için hastaneye gittiğimi nerden öğrenmiş olabilirdi? Test gizli yapıldı, doktor ve asistanı dışında kimsenin bu testten haberi yoktu, babam nasıl öğrenmiş olabilirdi? Yüzümdeki korku ve merak her santimime işlerken yutkundum.

"-Test falan yaptırmadım, sana bunu kim söyledi? Her neyse kimse kim, çok iyi yalancı olmalı, seni kandırmayı başarmış."

Babam yerinde huysuzca kıpırdandı ve vücudunu bana döndü ve işaret parmağını bana uzattıp salladı.

"-Ailemizin yüz karasısın, erkek olmana rağmen kadın organı taşıyorsun ve hamile kalabilirsin. Bu ne kadar ciddi bir durum biliyor musun? Akrabalara bu durumu nasıl hiza ederiz hiç düşündün mü! Biriyle birlikte olur ve sonrasında hamile kalırsan bu ne kadar dikkat çeker düşünebiliyor musun? Bir orospu gibi vücudunu satmaya başla bence, çünkü bundan sonra sana ne maddi ne manevi yardımım olmayacak."

Babamın yüzüne baktım, yıllar önce gördüğüm o nefret ve sinir açığa çıkmış beni öldürmek istiyor gibi bakıyordu.. Bu durum benim elimde olan birşey değildi ben yapmadım hiçbir şeyi, neden beni suçluyorlar..

"-Bu halde olmamın sebebi sizsiniz, senin o kalitesiz spermin yüzünden belkide hormonlarım eksik kaldı, belkide senin suçun bu durumda olmam. Neden suçu kendinde aramak yerine bana saldırıyorsun!"

Kelimeler istemsizce ağzımdan dökülürken ayağa kalktım ve kapıya yöneldim, daha fazla burada durup kavgaya neden olamazdım. Evden çıkıp kapıyı sertçe kapattım ve koşar adımlarla arabama ilerledim, gelen ağlama hissimi bastırmak için dudaklarımı dişledim. Hayır tam şuanda burada ağlayamazdım..

Devam edecek.

Blessed | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin