"Bebeğiniz gayet sağlıklı. Birkaç test yapılacak sadece, bunun nedenini de zaten biliyorsunuz doğum öncesinde çocuğun sağlık durumuna göre doğuma karar veririz. Evet daha erken diye düşünüyorsunuzdur ama biz şimdiden bunu halletmek istiyoruz. Doğuma yakın sorun çıkmasını istemeyiz."
Başımı salladım ve doktoru onayladım. Genelde doğum son anda karar verilen bir durumdur ama bu çocuğu tehlikeye atar. Ve tabi benim gibi bir erkek doğum yapacak ise bu daha büyük bir sorun yaratır. Doktorum bu durumu göze almak istemediğinden önceden belirlemeye karar vermişti ve bence bu çok yerinde bir karardı.
"Teşekkür ederiz doktor bey biz testleri alt kata verir sonrasında evimize geçeriz, hem Hyunjin'nin dinlenmesi gerekiyor bugün biraz yoruldu."
Minho doktorumdan pek hoşlanmıyordu ve her defasında bunu belli etmek için sözünü kesiyor, ters tepkiler veriyordu.. Nedenini bana asla söylemiyordu, defalarca doktor değiştirmem için beni ikna etmeye çalıştı.. ama ben doktorumdan memnunum ne diye değiştireyim?
"Hyunjin gidelim."
Elimden tutup beni kaldırmasına karşılık Minho'ya kaşlarımı çatarak baktım. Ama o bu hareketimi görmezden gelip beni çıkışa yönlendirmişti. Daha oda dan çıkmaya kalmadan elimi sıkmıştı ve bu elimin sızlamasına sebep olmuştu, dudaklarımdan kaçırdığım acı dolu inleme koridordaki insanların bakışlarının bizi bulmasına neden olmuştu.. Minho kaş altından bana sinirli bir şekilde bakarken bunu benim dışımda kimse görmemişti.
Asansör düğmesine basıp beklemeye başladığımızda sıkıca tuttuğu elimi bırakmıştı. Bu hareketi her doktor çıkışında tekrarlaması artık alışmama sebep olmuştu. Asansöre girdiğimiz gibi kapıları kapatmış düğmeye basmıştı.
"O amına kodumunun doktorunda ne buluyorsun anlamıyorum Hyunjin ama bu defa sana karar hakkı tanımayacağım. Bundan sonra aile doktorumda muayene olucaksin, zaten başından beri olması gereken buydu."
Sözler dudaklarından dökülürken tıslama benzeri çıkan sesi tüylerimi diken diken etmişti. Daha önce ki seferlerde hep bana cevap hakkı tanımıştı, şimdi ne olduda bana sormaya tenezzül dahi etmemişti?
"Minho doktoruma karşı kinini anlamıyorum, sen yokken kontrol için hep ona geliyordum ama sen geldikten sonra bana engel oluyorsun amacın ne? Kendisi başarılı biri hem de benim arkadaşım olarak gördüğüm biri. İstesen de istemesende ona gidiceğim."
Sesim sona doğru titremeye başlamıştı ve bunun nedenini alev çıkan gözlerini üzerime diken Minho'ydu..
"Şuana kadar yeteri kadar sana şans tanıdığımı düşünüyorum Hyunjin. O çocuğun babası benim ve benim istediğim doktorların ellerinde doğacak, eğer tek bir kelime dahi edecek olursan o çocuğu ve seni terk edip gideceğim. Böylelikle şu çok sevgili doktoruna gitme fırsatın da olacaktır."
Dediklerini kulakları duyuyor muydu? Kesinlikle duymadığına yemin edebilirdim.. Minho ne olursa olsun beni bu şekilde tehtid edecek biri değildi, bir sorun vardı, apaçık ortadaydı bu..
"Minho bir sorun mu var? Beni bu şekilde tehtid etmen.. hiç hoş değil ve senin bulunacağın bir davranış biçimi de değil.."
Hiçbir şey dememiş ve açılan kapılardan hızlı adımlarla çıkmıştı. Bu davranışları beni korkutuyordu.. daha önce onun bu tarafını görmemiştim hemde yıllardır tanımama rağmen..
Devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blessed | Hyunho
FanfictionHyunjin sarhoşken arkadaşı Minho ile birlikte olur ve hiç bilmediği gerçekler ortaya çıkar.