Hastanenin koridorunda volta atıp dururken saati kontrol ediyordu sürekli. Kapının önünde kaçıncı turunu tamamladığından emin değildi, daireler çizmeye devam etti.
Dakikalar sonra merdivenlerin önünde telaşlı ayak sesleri duyuldu. Bayan Matsuno apar topar yanına gelmiş ve soluklanırken konuşmaya çalışmıştı onunla. "Chifuyu nerede?" dedi nefes nefese kalmışken. "Hemşire henüz odadan çıkmadı." diye cevapladı Keisuke. "Oturun bayan Matsuno." koridorun kenarındaki bekleme koltuklarını gösterdi kadına.
"Nasıl oldu?" dedi hastanenin zeminini incelerken. "Kafasına top geldi." diye sade bir biçimde cevapladı.
Sadece bir top.
"Şükürler olsun oradaymışsın." derin bir nefes verdi rahatlıkla kadın. "Yine kurtardın onu."
"Pardon, bir şey sorabilir miyim?" Keisuke artık bu çocuğun çevimsizliğinin ve darbelere karşı çok hassas olmasının nedenini öğrenmek istiyordu. Kadın tam ağzını açmıştı ki hemşire odadan çıktı. Hemen yerinden fırlamıştı endişeyle. Keisuke öylece kalakaldı.
"Girebilirsiniz efendim." hemşirenin uyarısıyla hemen içeriye girdi sarışın kadın. Keisuke de ellerini cebine atarak ağır adımlarla yaklaşmıştı kapıya.
"Oğlum! Çok korkuttun beni..." boynuna sarıldı hemen yatağın üzerinde uzanan oğlanın. "Anne, sakin ol. İyiyim ben." kadın onu teselli edeceğine, o kadını teselli ediyor gibiydi. Keisuke kapıya dayanıp izlemeye başladı ikisini.
"Baji!" onu fark etmesiyle annesini bıraktı oğlan. Keisuke elini ensesine attı hemen gergince. Kadın bir oğluna, bir ona bakıyordu. "Baji-kun'u ne kadar telaşlandırmışsındır haberin var mı Chifuyu?" kadın tehdidkar bir sesle konuştu.
"Anne kafama top çarptı. Benim hatam değildi."
"Her neyse." yatağın yanındaki sandalyeye bıraktı kendini kadın. "Belki de Baji ile dolaşman gerçekten güvenlidir. Bilmiyorum."
Keisuke o an çıkışıp "Hakkımda konuşuyorsunuz ama ben de buradayım." diye bağırmamak için zor tuttu kendini. Yine de sesini çıkarmadı. Üstelik merak ettiği şeyi sormak için de pek uygun bir ortam değildi. Sessiz kalmayı tercih etti.
"Baji benim arkadaşım." Chifuyu yan yan ona bakarken söyledi. "Onunla takılmayı seviyorum." bakışlarını avuçları arasına sıkıştırdığı hastane yatağının örtüsüne çevirdi.
Ardından kadın Keisuke'ye doğru döndü. Sanki onun da bir şeyler söylemesini beklermiş gibi bakıyordu. Chifuyu annesinin arkasından yalvaran gözlerle baktı ona "lütfen oyunu bozma" der gibi. Keisuke boğazını temizledi.
"Tam bir baş belası ama evet Chifuyu benim arkadaşım."
Chifuyu, onun ağzından çıkanlara gülümserken annesi de kıvırmıştı dudaklarını. İşte bu gerçekten inandırıcı bir yalan olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] ꜰᴇᴀʀʟᴇꜱꜱ » 𝘣𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶
FanfictionChifuyu Matsuno hemofili hastası. Baji Keisuke ise koruması. - [baji keisuke × chifuyu matsuno] -tokyo revengers #bajifuyu 1 [21/11/2021] #tokyorevengers 1 [28/11/2021] #matsunochifuyu 1 [28/11/2021]