1.5

2.8K 344 301
                                    

yorum yapın lütfen <3-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yorum yapın lütfen <3

Chifuyu'nun hasta olduğu için gelemediği bir buluşma gecesine yol almıştı Keisuke şimdi. Annesi ve babası sonunda evde olduğundan gönül rahatlığı ile ayrılabilmişti yanından. Durumu ciddileşirse haber vermesini söyledi. Anında orada olurdu.

Motoruna atlayıp buluşacakları yere sürmeye başladı. Mikey'in evinde takılacaklardı bu gece. Oğlanlar yemek söylemiştir diye düşünerek evden yemek yemeden ayrılmıştı, karnı oldukça açtı şimdi.

Mikey'in evine giden yolda aklı bir miktar Chifuyu'da kalmıştı. Motor sayesinde suratına sert çarpan rüzgar saçlarını uçuştururken bunu düşünmeden edemedi yol boyu. Arada kısa mesajlar atarak onu kontrol etmezse içi rahat olmayacakmış gibiydi. Ne ara onu bu kadar önemsemeye başlamıştı farkında değildi bile.

İkisi de artık aralarındaki bu saçma anlaşmayı önemsemiyor, yine de önemsiyormuş gibi davranmaya devam ediyorlardı.

İkisi de birbirinden salaktı.

Evin önüne geldiğinde motorunu Mikey'in motorunun yanına park edip çıkardı anahtarını üstünden. Kapının önüne gidip zili çaldı, açılmasını beklerken ayakkabılarını çıkarmaya başladı çoktan.

Birkaç saniye sonra kapının arkasında beliren Mikey yavaşça kapıyı aralamış ve içeri davet etmişti Keisuke'yi. "Herkes salonda. Geç içeriye ben bir tuvalete gireyim." diyerek içeri yönlendirdi onu. Keisuke ceketini çıkarıp askıya astıktan sonra içeri geçti.

"Hoş geldin adamım benim!" içeri girer girmez duvar dibinde dikilen Draken onu selamlamış, sonra da tatlı bir tokuşma yapmışlardı.

Keisuke içeride oturanlara göz gezdirirken herkesin henüz gelmemiş olduğunu fark etti. "Aa! İnui sen misin?" dedi Kokonoi'nin yanında oturmuş, telefona bakan sarışın genci gördüğünde. Çocuk ayağa kalkıp tokalaştı onunla. "Ne ara geldin?" dedi Keisuke. "Bu sabah geldim, bir ay falan buradayım artık." diye cevapladı çocuk.

"İyi olmuş ya sen yokken Koko aşırı can sıkıcı oluyor." dedi orta sehpanın etrafında oturan Mitsuya ve Hakkai'nin yanına geçerken. "Ben varken de can sıkıcı?" İnui dalga geçer gibi baktı Kokonoi'ye doğru. Birbirlerini kışkırtmayı seviyordular kim ne derse desin.

"Diğerleri nerede?" dedi Keisuke sırtını Mitsuya'ya yaslayıp yatarken. Ardından Mikey içeriye girdi ve cevapladı onu. "Bir tek Kakucho gelecek onu bekliyoruz. Ha İzana da pizzaları almaya gitti. Onun dışında diğerleri gelemiyor bu akşam."

"Yeterince kalabalık değil misiniz zaten?" Shinichiro dudakları arasındaki sigarasını iki parmağı arasına alırken kapıya dayanıp salonda oturan gençlere baktı. "Evde miydin sen abi?"

"Merak etmeyin çıkacağım birazdan. Takılın siz rahat rahat." diyerek ayrıldı yanlarından. Mikey de ona bir şeyler söyleyebilmek için peşinden gitmişti abisinin. Kazutora çaktırmadan televizyon kumandasına uzanıp kanalları karıştırmaya başladı ilgisini çeken bir şeyler bulabilmek için.

[✓] ꜰᴇᴀʀʟᴇꜱꜱ » 𝘣𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin