1.0

2.8K 335 181
                                    

onceki bolumun bildirimi cogunuza gitmedi sanirim ona bakmayi unutmayin <3-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

onceki bolumun bildirimi cogunuza gitmedi sanirim ona bakmayi unutmayin <3

Kafası oldukça karışmışken kendini yine Shinichiro ve sevgilisinin marketine giderken bulmuştu Keisuke. Kulaklıklarını takmış, en sevdiği çalma listelerinden birisini açmış, yolda yürüyordu yalnız başına öylece. Hava kararmış, sokaklar tenhalaşmıştı.

Marketin giriş kapısının önünde dikildi. Neden buraya geldiğine dair en ufak bir fikri bile yoktu.

İçeriye girip rafların bazılarının arasında dolaştı. Dolaplardan birisini açtı ve bakındı içine bir süre. Birkaç şişe bira alıp kapattı dolabın kapağını. Öyle dalgındı ki bu dolabın önünde geçirdiği dakikalardan haberi bile yoktu.

Sallana sallana kasaya gitti. Geçenki kuyruklu herifi görünce aldıklarını koydu kasanın üstüne. "Shinichiro abi yok mu?" dedi gözleri yerlerde gezinirken. Wakasa onun geldiğini fark edince yaptığı işi bırakıp ona verdi dikkatini. "Shinichiro izinli. Hoş geldin."

Keisuke'nin kasaya bıraktığı şeylere bakıp yarım dudak gülümsedi. "Kaç yaşındasın Baji?"

"On yedi." istemsizce cevapladı onu.

"Bunları sana satmam yasal değil farkındasın değil mi?"

"Kimse bunu siklemiyor Wakasa."

"Sigara falan da içiyor musun?" biraları okutmadan poşete koyarken sordu yine. Keisuke omuz silkti. "İçerim."

Keisuke onun ne yapmaya çalıştığına anlam veremeden adam kasanın arkasındaki minik odanın kapısını açtı. "Senju!" bir kez seslendi. "Senju!"

İçeriden değişik homurdanmalar geldi. "Kasayla ilgilen benim yerime yarım saat prenses."

İçeriden dağınık bembeyaz saçlarıyla uykudan yeni uyanmışa benzeyen kısa boylu bir kız çıkıp kafasını kaşıyarak kasanın başına geçti. Wakasa doldurduğu poşeti alıp uzattı Keisuke'ye doğru. "Market sahibi olarak bunları sana satmam yasal değil ama Wakasa olarak ikram etmem yasal."

Keisuke şaşkınca tuttu poşeti. "Shinichiro yok, sigara arkadaşım olsana." Wakasa kapıdan çıkarken seslendi ona. Sorgulamadan adamın peşinden gitti.

Benzinliğin kenarındaki boş banklardan birisine oturup cebinden sigara paketini çıkardı ve dudakları arasına bir tane sıkıştırırken çakmağı ile yaktı ucunu. İçinden bir tanesini çıkarıp Keisuke'ye verdi. O da aynı şekilde ateşe verdi sigarasının ucunu ve çekti içine.

"Hayat on yedi yaşında olan birisine koca bir poşet bira aldıracak kadar acımasız mı?" yerdeki poşete bakarken konuştu Wakasa. "İntihar etmeyi bile düşündürecek kadar acımasız." diye cevapladı Keisuke.

Gerçekten de öyleydi.

Bulunduğu durumun yaşattığı acı tarif edilemezdi. Bir şeyleri kendi başına halledebilmek için yükü kendi omuzlarına alıyordu ama elinden ne gelir ki?

[✓] ꜰᴇᴀʀʟᴇꜱꜱ » 𝘣𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin