2.0

2.5K 295 501
                                    

bölümü okurken "elley duhé-middle of the night" dinlemenizi öneririm <3-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölümü okurken "elley duhé-middle of the night" dinlemenizi öneririm <3

"Chifuyu, sırtımdan iner misin artık?"

Eve vardıklarında kapının önünde ayakkabılarını çıkarmaya çalışırken sırtında mayışmış olan oğlana seslendi Keisuke. "Hayır, inemem." dedi Chifuyu.

"Ayakkabılarını çıkar o zaman amına koyayım!" dedi sinirle. Chifuyu kahkaha atmamak için zor duruyordu. "Çıkaramıyorum, yardım etsene kolum alçılı benim."

"Hay sikeyim." Keisuke onu bir koluyla sıkıca düşmesin diye desteklerken boştaki eliyle ayakkabılarını çıkartmaya çalıştı. Evin kapısını ittirdi yavaşça, ses yapmadan içeriye girdi.

"Annem uyumuş." dedi koridorun ışıklarını açmadan odasına yürürken. Odanın kapısını ittirdi ayağıyla. Chifuyu uyuyor numarası yapıp duruyordu.

Keisuke yatağının yanına gelip aniden saldı ellerini ve sırtındaki çocuğu fırlattı yatağa. Chifuyu aniden sırtı yatakla buluştuğu için şaşırmış ve çok ses yapmamak için gülmesini tutmaya çalışmıştı. Keisuke de gülümsedi buna karşı, Chifuyu kalkıp oturdu yatağın içine.

"Odan çok güzelmiş." dedi fısıldayarak. Etrafı süzüp duruyordu. "Nesi güzel?" dedi Keisuke, üstündeki kirlenmiş tişörtünü çıkarıp yeni bir kıyafet giydi. Chifuyu bakmamaya çalışıyordu ona doğru.

"Ben tuvalete gideyim." dedi odadan çıkarken. Banyoya girip kapıyı kilitledi ve sırtını kapıya dayayarak yığıldı yere.

Ellerini saçlarının arasından geçirip kendine masaj yapmaya çalıştı, başı deli gibi ağrıyordu. Bir gecede yaşadığı bütün şeyleri kaldırması zor olmuştu, ne olursa olsun atlatması kolay şeyler değildi hepsi.

Chifuyu'ya yansıtmaması gerekirdi elinden geldiğince. Zavallı çocuk onun için çok endişelenmiş, hasta hâliyle bunca yolu yürüyerek gelmişti zaten. Onu daha fazla üzmenin anlamı yoktu.

Ama Keisuke artık mutluymuş numarası yapmaktan yorulmuştu.

Elini yüzünü yıkadı lavaboda bir güzel. Saçlarını özensiz bir biçimde toplayıp kendine gelmek için yanaklarına birkaç tokat attıktan sonra çıktı ve ışıkları söndürerek odasına gitti tekrar.

Döndüğünde Chifuyu yatağın içine girmiş, çarşafı üstüne çekmiş ve tam orta yere yayılarak yatmış bir biçimde esneyip duruyordu. Kapıyı ittirip kapattı Keisuke ses gitmesin annesine diye. "Hey, ne yapıyorsun lan? Ben nerede yatacağım?" dedi yatağın içindeki çocuğu dürterken. Chifuyu biraz homurdanıp iyice kapladı yatağı.

"Bilmem. Yat bir yerlerde işte. Burası rahatmış sevdim ben."

"Misafirler koltukta yatar. Kalk koltukta yat sen de. Ben size gelince senin yatağında mı uyuyorum lan?"

[✓] ꜰᴇᴀʀʟᴇꜱꜱ » 𝘣𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin