"Ne demek istiyorsun?" korku dolu bir sesle karşılık verdi ona. Keisuke boğazını temizledi cevap vermeden önce. Her şey moralini sikip atıyordu, nasıl davranacağını şaşırmıştı.
"Bana yalan söyledin. Sağlıklı olduğunu, iyi olduğunu söyledin!"
Chifuyu gözleri kocaman açılırken tepki veremedi ve kaldı öylece. Buna karşı ne diyebilirdi emin değildi. Saklamak için onca çaba gösterdiği şeyi öğrenmiş olması korkutuyordu onu. Nereden öğrendiğini de bilmiyordu ama kendini çok kötü hissetti.
"Anlaşmamızın başında da bilmen gerekmediğini söylemiştim."
"Sikeyim anlaşmamızı Chifuyu! Bunu bize düşündüren herkesi ve her şeyi sikeyim tamam mı?" sinirli bir şekilde çıkıştı Keisuke. Diğerleri içeride Mucho'yu sakinleştirmeye çalışıyordu belli ki. Gürültüler gelip duruyordu uzak mesafede olsalar bile.
"Sana söylemek istemedim! Bana öyle bakmanı istemedim, acımanı veya benim için endişelenmeni istemedim!"
"Beni delirtmek mi istiyorsun?" Keisuke sesini yükseltti aniden. "Benim için endişelenmeni istemedim, ne demek Chifuyu?"
"Etrafımda benim için sürekli endişe eden ve sanki her an ölebilirmişim gibi davranan o kadar çok insan var ki... Senin yanındayken kendimi rahat hissediyordum çünkü bana diğerleri gibi davranmayacağını biliyordum! Herkesin sürekli etrafında dolaşması ve hayatını rahat yaşamana izin vermeden seni boğmaları ne kadar kötü bir şey biliyor musun?"
Keisuke tam anlamıyla dilini yutmuş gibi kalmıştı öylece. Ne bir tepki verebildi ne bir şeyler söyleyebildi.
"Yanındayken istediğim gibi yaşayabileceğimi düşündüm. Ama herkes gibi sen de hayatıma karışmaya başladın!"
"Sadece iyi olmanı istedim." dedi fısıldayarak. İkisi fe birbirine bakamıyordu, bakışlarını yere diktiler.
Chifuyu "İyi olmamı isteseydin sen de bana yalan söylemezdin." dediğinde hemen kaldırdı kafasını Keisuke. Neyi ima ettiğini anlamıştı çoktan.
"Parayı kendin için istemedin değil mi? Pis şeyler için kullandın onu."
"Üzgünüm ama senin aksine benim lüks binalarda rahatça uyurken dışarıdaki kimse için endişe etmeden mutlu mutlu yaşadığım bir hayatım yok. Senin aksine benim için öyle çok endişelen insanlar da yok etrafımda. Başım belaya girdiğinde kendi kendime kurtulmam gerekiyor. Arkamda kimse yok çünkü." dedi Keisuke. Chifuyu hıçkırıklarına hakim olmak için olağanüstü bir çaba gösteriyordu.
"Eğer sadece bana karşı bu kadar katı ve uzak olmasaydın senin arkanda durabilirdim." dedi kafasını gök yüzüne dikip burnunu çekti Chifuyu. "Ama her zaman o kadar soğuksun ki... O kadar kendini soyutlamışsın ki herkesten, sana yardımcı olmaya çalışan insanları göremiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] ꜰᴇᴀʀʟᴇꜱꜱ » 𝘣𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶
FanfictionChifuyu Matsuno hemofili hastası. Baji Keisuke ise koruması. - [baji keisuke × chifuyu matsuno] -tokyo revengers #bajifuyu 1 [21/11/2021] #tokyorevengers 1 [28/11/2021] #matsunochifuyu 1 [28/11/2021]