15~Sana beni öpmeni söyledim."

152 8 6
                                    

Dudakları dudaklarıma değdi..

"Hemen şimdi. " dedim onu boynundan tutup bedenini bedenime bastırırken.

"Öp beni."

Baygın gözlerini yüzümde dolaştırıp dudaklarıma bakmaya başladı, nefesini aralık kalan dudaklarımdan içeriye üfledi sonra.

"Hayır! " fısıldıyordu.

"Jimin..ben-"

Eliyle dudaklarımı kapadı ve kulağıma doğru fısıldamaya devam ett
"İstediğin hiçbir şeyi yapmayacağım, Jung Hoseok. "

Duyduklarımla beynimden sikilmişe dönmüştüm. Ne saçmalıyordu.

Park Jimin ne sikim yapıyordu?

Dudaklarımdaki elini öfkeyle itip ates saçan gözlerimle ona baktım, bir az önceki seksi tavrından eser yoktu şimdi. Onu deli gibi öpmek istiyordum.

Deli gibi öpmek istiyordum onu.

"Sana beni öpmeni söyledim." Her bir kelimeyi bastırarak söylemiştim gözlerine bakarken. "Ve bunu yapmak zorundasin."

Ona doğru yürürken geri geri adımlamaya başladı ve en sonunda sırt üstü yatağa düştü.

Yavaşca üzerine eğilirken hiçbir tepki vermeden sadece beni izliyordu, dudaklarina doğru yaklaşıp hissiz bir öpüşme başlatmıştım.

Yumruk yaptigim ellerim iki yandan onu kapana kıstırmıştı. Beni reddemezdi. Bu imkansızdı ben istersem olurdu.

Sadece benim dudaklarım hareket ediyordu, yalnızca benim dudaklarım..

Bu beni delirtiyordu.

Jimin ' in beni reddetmesi, benim öpüşümü reddetmesi beni delirtiyordu.

Buna daha fazla dayanamadım ve gözlerimi açtım, donuk bir şekilde bana bakan gözleriyle karşılaştık sonra durdum ve üzerinde hafifçe yükseldim.

"Senin sorunun ne ? " dedim. "Neden beni reddediyorsun ? "

Üzerinden tamamen kalkıp yatakta oturur pozisyonda geçtim ve ona dönüp cevap vermesini bekledim.

"Hoseok.. " dedi boğuk bir sesle gözlerini tavandan ayırmadan. "Seks sırasında öpüşemiyorum. "

" Ne ? " dedim şaşkınlıkla ayağa kalkıp.

Benim gibi oda ayağa kalkıp bana baktı ve,

"Hoseok.. Seks yaparken dudaklarını kullanamazsin." Dedi sakin bir şekilde.

"Jimin! " dedim sesim gayet sakindi tıpkı onunki gibi.

Ona bir adım yaklaştım, çenesini sertçe kavrayıp, "Gözlerime bak!" Dedim.

"Ne sikim saçmalıyorsun ha ? Sadece seks yapacağız dudak kullanmamak da ne ? "

İşaret parmağımla alnını sertçe ittim.

"Aklını mi kaybettin yoksa? "

"Ciddiyim aksi halde giderim burdan."

"Park Jimin! "

Onun sürekli değişen ruh halinden nefret ediyordum.

"Sana bir teklifim var? "

Ama ne kadar nefret etsemde onu öpmekten kendimi alamıyordum.

"Benimle çalış. " dedim otoriter bir ses tonuyla.

Anlamaz bir ifadeyle bana bakarken ellerim yavaşça siyah sac tellerine gitti, alnına düşen saç tutamlarıni geriye tararken diğer taraftan dudaklarına dokunuyordu parmak uçlarım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Finifugal|hopeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin