Následující dny vypadaly prakticky stejně. Ráno Jenny vstala, uklidila a odpoledne cvičila šerm. Bylo zvláštní jak rychle se mezi nimy vytvořil vztah.
Někdy tou dobou začal v Londýně řádit takzvaný Stolenův gang. Zpočátku to vypadalo jako obyčejná pouliční šarvátka, ale po chvíli začali mizet lidi. Různého pohlaví, věku, postavení. Nikdo nevěděl kdo, nebo co to dělá. A už to stačilo k tomu aby to začalo zajímat nejlepšího detektiva v Londýně, tedy Vastru.
"Jenny? Jenny, kde se zase touláš?"
Zakřičela ze svého křesla a přitom leštila meč. Jenny se objevila ve dveřích.
"Dovolte, Madam, já se netoulám."
Vastra se na ni otočila.
"Já vím, já vím. Dneska v noci půjdeš se mnou."
Jenny vypadala trochu překvapeně.
"S vámi, Madam? Dnes?"
Ještěrka ve křesle si povzdechla.
"To jsem řekla snad jasně, ne?"
Jenny se trochu pousmála.
"A co budeme dělat?"
Vastra vstala a naklonila se k ní.
"Budeme chytat Stolenův gang. Vem si meč. A ty černé kalhoty s pásky."
Jenny se otočila a chystala se k odchodu. Ihned se ale zarazila a podívala se zpět.
"Proč ty kalhoty?"
Madame jen konstatovala.
"Jenom tak."
__________________
Jenny se plížila těsně za Vastrou, která byla oblečená stejně jako ona, jen s tím rozdílem, že měla na hlavě kapuci. Kdyby tou dobou procházel ulicemi East Endu náhodný chodec, určitě by se lekl. Ono se moc často nevidí, aby se po setmění plížily dvě polonahé ženy s meči k nejzapadlejší továrně v Londýně. Zastavily se a Vastra na ni pokynula.
"Vidíš tam ty dva muže, Jenny?"
Dívka přikývla a proplížila se k nim. Jediným pohybem ruky je omráčila a pak mávla rukou na svou společnici. Vesele se na ni usmála, ale v tu chvíli se za ní objevili čtyři muži a chytili ji. Vastra se za ní rozběhla.
"Jenny!"
V tu chvíli po ní muž hodil jakousi dýmící věc a než se vzpamatovala, byli už pryč. Vastra se zamračila a jejích žilách začal znovu kolovat onen známý pocit. Přesně ten samý, jako když jí tenkrát zabili sestru. Její vychování ve válečnické kastě nechalo svou stopu. Byla rozhodnutá, že ji zachrání. Za každou cenu. Slib, že nebude zbytečně ubližovat se rozplynul jako pára nad hrncem. V hlavě jí zůstala jen jedna myšlenka.
"Zachráním Jenny Flintovou."
ČTEŠ
Great detective (CZ Doctor Who)
FanfictionJenny Flint a Madame Vastra. Nerozlučná dvojka. Jak to ale všechno začalo? Jak je možné, že se dívka ze střední vrstvy stala služebnou Viktoriánské ještěrky? A jak mohl vzniknout tak zajímavý vztah, jako ten jejich?