Pomalu ale jistě

277 34 1
                                    

Prudká bolest v hlavě. Jenny se posadila a snažila si vybavit jak se dostala až sem. Poslední co si pamatovala, bylo, že jí zranila ta příšera. Automaticky si šáhla na obličej a v tu chvíli se otevřely dveře a v nich se objevila Vastra.

"Jenny, ty už jsi vzhůru?"

Zeptala se a roztáhla závěs. Dívka trochu překvapeně zamrklala.

"My jsme...Doma? Jak jsem se sem dostala?"

Vastra se na ni podívala.

"Donesla jsem tě."

Jenny sklopila pohled do země a pípla.

"Díky."

Ještěrka se k ní sedla a dvěma prsty jí zvedla hlavu tak, aby jí viděla do očí.

"Ne, to já děkuji. Byla si úžasná."

Jenny sarkasticky doplnila.

"A málem při tom umřela."

Madame se zasmála.

"Však jenom málem, ne?"

Jenny si znovu šáhla na tvář.

"Nic tam nemám. Jak je to možné?"

Vastra vytáhla z kapsy malou krabičku.

"Už jsem ti říkala jak jsme byli vyspělí? Měli jsme věci a poměry, které si vy zatím neumíte ani představit. I já sama si nemůžu dovolit to co předtím."

Jenny se napřímila a zadívala se jí do očí. Jak strašně moc se jí ta ještěrka líbila. Ale podobné věci se neděly, o tom věděla svoje.

"Jaké věci si nemůžete dovolit?"

Vastra se rozhlédla a zhluboka se nadechla.

"Tohle."

Ještěrka se naklonila ke své společnici a políbila ji. Jenny vypadala trochu vyjukaně. Možná to bylo protože se ještě nikdy nelíbala, natož s ještěrčí ženou. Odlepila se od ní a překvapeně zamrkala. Pak se beze slova zvedla a i přestože byla ještě slabá se rozběhla. Vyrazila ze dveří jako blesk a vydala se k sobě do pokoje. Když se tam dostala, zavřela za sebou a udýchaně se posadila.

"Dobrotivé nebesa."

Zašeptala a pokusila se urovnat si co se vlastně stalo.

"Ona se mi líbí. Já se jí očividněm, taky líbí tak kde je problém? Je to žena. Ještěrka."

Hádala se sama se sebou. Pak si sedla na postel a usmála se.

"A proč ne?"

Vstala a otevřela dveře.

"Madame?"

A už je to tady. :DDD

Great detective (CZ Doctor Who)Kde žijí příběhy. Začni objevovat