Sklenice vína

234 36 2
                                    

Jenny pomalu sešla dolů, přidržujíc se zábrádlí. Ihned zahlédla Vastru stojící u stolu, jak si nalévala víno. Dívka si nahlas odkašlala a ještěrka se otočila. Chvíli na sebe jen mlčky zíraly a pak Jenny promluvila.

"K tomu co se stalo."

Odmlčela se a přešla ke stolku s láhví.

"Byla to pouze demonstrace toho co můžete dělat, nebo to mělo vyšší význam? A prosila bych pravdu."

Mezitím odšupuntovala láhev. Vastra se nadechla.

"Řekněme, že jsem měla vždy zvláštní vkus. Naprosto pochopím, že budeš chtít odejít."

Jenny se ale nenechala.

"To není odpověď na moji otázku. Cítíte ke mě něco?"

Našla skleničku a začala si nalévat. Vastra zamrkala.

"Proč to chceš vědět?"

Jenny se jí zadívala do očí.

"Protože já si nejsem jistá, co cítím. Nikdy jsem si nebyla jistá, co k lidem cítím. A teď..."

Vastra zaostřila a přistoupila k ní. Položila jí ruce na ramena a zadívala se jí do očí.

"Jenny Flintová. Co k tobě cítím? Je to prosté. I přes to, že jsi opička, jsi nejkrásnější opička jakou jsem kdy viděla. Ať je to jak chce neuvěřitelné, miluji tě."

Poslední dvě slova zašeptala a Jenny zalapala po dechu.

"Jen jedna věc. Nevyznávají si tyto city osoby opačného pohlaví?"

Vastra se usmála.

"To je jen věc vkusu."

Jenny se k ní naklonila.

"V tom případě mohu říci, že k vám chovám naprosto ty samé city."

Ještěrka ji uchopila za tvář a políbila ji. Dívka se odtáhla s pozvedla sklenici.

"Tak na nejzvláštnější pár všech dob."

Vastra se na ni vyděšeně podívala.

"U všech bohů, Jenny, nepij to!"

Dívka se však napila. Hned to ale vyplivla a podívala se na Madame.

"Co to sakra je?"

Vastra jí vzala skleničku a poplácala ji po zádech.

"Na tomto světě jsou dva nápoje v barvě červeného vína. A já víno nepiji."

Jenny vytřeštila oči.

"To je krása. Zamilovala jsem se do ještěrčí ženy z počátku času, která jí lidi a pije krev. Nikdy jsem nemyslela, že to řeknu."

Vastra se usmála.

"Mohlo to být horší."

A políbila ji.

Tohle je pro mě úplně mimo. Když píšu muž X žena tak si to i umím představit. Ale dvojice ještěrka X žena je trochu složitější. No snad se vám to líbí :-)

Great detective (CZ Doctor Who)Kde žijí příběhy. Začni objevovat